Str8_6
Well-known member
Blijkbaar moet je die stap eens herzien als je het na 3 waarschuwingen nog altijd niet goed door had.Ze moeten een factuur sturen, ik zal die controleren en als ik dat goedkeur dan schrijf ik het bedrag over.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Blijkbaar moet je die stap eens herzien als je het na 3 waarschuwingen nog altijd niet goed door had.Ze moeten een factuur sturen, ik zal die controleren en als ik dat goedkeur dan schrijf ik het bedrag over.
Idd, ze hebben nu bvb een zender in Oudenaarde. Op nog geen 10 km van Oudenaarde valt het al regelmatig weg in de auto (aan de platte kant, dan nog niet in de Vlaamse Ardennen)Daarom dat ik op bepaalde zenders minder ontvangst heb, waar ik voorheen op die locatie geen probleem had..
Dan gaat ge al eens ene drinken 25 km van uw thuisdorp om geen mensen te moeten tegenkomen en dan komt ge nog bekenden tegen.
heel de avond weer over het werk bezig.Ik ben mijn gebuur ooit tegengekomen in Coo.Dan gaat ge al eens ene drinken 25 km van uw thuisdorp om geen mensen te moeten tegenkomen en dan komt ge nog bekenden tegen.
26 mei:
groot buurtfeest, de grote werken om de buurt aan Dampoort herin te richten zijn eindelijk voorbij! 3 jaar overlast, gedaan!![]()
Buurtbewoners van Dampoort in Gent vieren feest omdat grote werken na 3 jaar voorbij zijn | VRT NWS Nieuws
In Gent hebben inwoners van de buurt aan de Dampoort feest gevierd omdat de werken aan het drukke verkeersknooppunt na 3 jaar klaar zijn. Met een fanfare, hapjes en drankjes werd het een groot buurtfeest.www.vrt.be
we zijn een maand later, en eerder deze week lag er in de brievenbus een gazet over de nieuwe tramlijn. met website (pagina voor Dampoort: https://gentspoort.be/zes-zones/zone-5-dampoort/)
ze gaan dus alles opnieuw herinrichten. maar dan ook weer compleet he. de bushaltes, die fonkelnieuw zijn, gaan afgebroken worden, en naast het station komen te liggen, bvb. er komt een tunnel, eenrichtingsverkeer, omwegen etc.
die nieuwe werken gaan voor nog méér overlast zorgen als hetgeen ze dus een volksfeest voor deden omdat het gedaan was.
dat dan nog los van het weggesmeten geld voor de huidige inrichting af te werken, die dus amper een paar jaar zal mee gaan
En tegen dat dat erin ligt komt er vast weer een andere aanbieder met wat anders dat de grond in moetHier in de straat is vorig jaar een volledige heraanleg gebeurd, inclusief nieuwe voet- en fietspaden. Volgend jaar gaat de boel weer open voor Fiberklaar![]()

Dat is zoals in Mechelen met terrassen die worden heraangelegd. Al sinds april bezig met klinkers te leggen. Binnen een jaar of 2 (?) mag het er allemaal weer uit als ze de ring daar definitief gaan heraanleggen.Hier in de straat is vorig jaar een volledige heraanleg gebeurd, inclusief nieuwe voet- en fietspaden. Volgend jaar gaat de boel weer open voor Fiberklaar![]()
Zolang dat in de Nationale Loterij is, is dat toch prima? Het geld van de pensioenen meteen teruggestoken waar het vandaan kwam. Recyclage op zijn best.Deze morgen in de krantenwinkel.
Staat zo een dame van een jaar of zeventig met ‘een mapje’. Blijkt dat daar inzit:
een lotto formulier - ah, niks gewonnen? Ik ga direct een nieuw invullen zie.
Krablot type 1 - ah, €12 gewonnen, kijk, je mag direct twee soort abc geven, wacht ik ga direct krabben.
Krablot type 2 - ah gewonnen! Goed, geef er zo nog maar drie. Wacht, ik ga direct krabben. Kijk weer gewonnen, geef nog maar een nieuw. Oei, tis niks.
En zo heeft ze dat voor aub zéven soorten loten gedaan, telkens ook met direct krabben en herspelen met minstens twee nieuwe loten. Ze is dan ook nog vertrokken met vijf nieuwe in haar mapje, om thuis te doen.
Voor zover ik wat kon volgen was ze honderd Euro lichter, zonder mee te tellen de dertig of wat die ze gewonnen had en direct opnieuw kwijt was.
En ge staat daar zo te staan met uw gazet…
Mja, maar heel efficiënte recyclage is dat toch niet, er is heel wat verlies onderweg. Dan toch beter om gewoon het pensioen van die dame te verlagen.Zolang dat in de Nationale Loterij is, is dat toch prima? Het geld van de pensioenen meteen teruggestoken waar het vandaan kwam. Recyclage op zijn best.
Chill, Bart de Wever, niet elke post over het pensioen is een excuus om over de verlaging van de pensioenen te beginnenMja, maar heel efficiënte recyclage is dat toch niet, er is heel wat verlies onderweg. Dan toch beter om gewoon het pensioen van die dame te verlagen.