Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Ik heb ook de indruk dat eender welke opening voldoende is om hem aan te pakken, maar laat ons een kat een kat noemen en stellen dat het vaak ook heel uitnodigend is. De pedante manier waarop hij vaak post, alle lasten van de wereld op zijn schouders moeten nemen, ...
Het is gewoon vermoeiend om dat elke keer te moeten lezen. Dus ja, als je zo een houding aanneemt, dan kan je verwachten dat er veel tegenreactie op kan komen.
Helemaal akkoord dat zijn manier van posten bepaalde reactie uitlokt.

Maar dat op zich vind ik juist iets goed. Hij steekt uit, zijn posts zijn anders en brengen leven in de brouwerij.

Maar dat op zich vind ik juist iets goed. Hij steekt uit, zijn posts zijn anders en brengen leven in de brouwerij.
Het zou natuurlijk ook niet uitzonderlijk zijn als er iemand goedbedoeld en rustig reageert op een post, om dan zelf overladen te worden met alle zonden des wereld. Daardoor gaan ook meer en meer mensen ingaan op het negatieve.

Akkoord dat je er uit mag steken, maar dat kan ook op een iets andere manier. Voor mij is dat dan een stuk genuanceerder. Nu is het, voor mij, te vaak een ergernis die een ergernis uitlokt.

Akkoord dat je er uit mag steken, maar dat kan ook op een iets andere manier. Voor mij is dat dan een stuk genuanceerder. Nu is het, voor mij, te vaak een ergernis die een ergernis uitlokt.
Zeer begrijpelijk en ik rol ook met mijn ogen als er een wall of text aankomt.

Anderzijds zorgt dat ongenuanceerd zijn juist wat peper op het forum, en dat wil ik eigenlijk benadrukken dat ik dit jammer zou vinden om te verliezen.

Nu voor de andere BGers 1 Mac op het forum is echt wel meer dan genoeg. Ge moogt allen uwe nek op andere manier uitsteken.

Dit weekend was/is de migratie van Axa klanten naar Crelan. Het hele weekend geen toegang tot bank, app van de bank of Payconiq. Op zich kan ik dit nog begrijpen maar het is wel lang voor iets cruciaal als een bank.

Helaas, vandaag ook nog steeds niet mogelijk om in te loggen of iets van diensten te gebruiken. "Onze diensten zijn overbelast", alsof men dat nu echt niet had zien aankomen...

Dit weekend was/is de migratie van Axa klanten naar Crelan. Het hele weekend geen toegang tot bank, app van de bank of Payconiq. Op zich kan ik dit nog begrijpen maar het is wel lang voor iets cruciaal als een bank.

Helaas, vandaag ook nog steeds niet mogelijk om in te loggen of iets van diensten te gebruiken. "Onze diensten zijn overbelast", alsof men dat nu echt niet had zien aankomen...
AXA klant of Crelan klant? Ik kan als Crelan klant al weer sinds gisteren 18u er op (mss vroeger ook, maar dan pas gekeken). Vanmorgen ook alles kunnen doen, enkel op de PC mijn profiel opnieuw moeten aanmaken, dat was precies verdwenen.

Ik heb ook de indruk dat eender welke opening voldoende is om hem aan te pakken, maar laat ons een kat een kat noemen en stellen dat het vaak ook heel uitnodigend is. De pedante manier waarop hij vaak post, alle lasten van de wereld op zijn schouders moeten nemen, ...
Het is gewoon vermoeiend om dat elke keer te moeten lezen. Dus ja, als je zo een houding aanneemt, dan kan je verwachten dat er veel tegenreactie op kan komen.
Je 'moet' ze toch niet lezen? Het leven kan simpel zijn zulle!

Mac-bc bashen is voor sommigen ook wel wat leedvermaak en puur tijdverdrijf om dan af te komen, dat ze hem missen na een ban wegens de animo waarvoor hij zorgt ... En dat vind ik soms wat laag bij de grond en vervelender dan rant posts van iemand die je simpelweg kan NEGEREN als het te lastig wordt om lezen.

Tis ook een fokin ergernissen topic. Voor sommigen is alles een 'discussie' blijkbaar, dat is pas vermoeiend.

AXA klant of Crelan klant? Ik kan als Crelan klant al weer sinds gisteren 18u er op (mss vroeger ook, maar dan pas gekeken). Vanmorgen ook alles kunnen doen, enkel op de PC mijn profiel opnieuw moeten aanmaken, dat was precies verdwenen.
AXA klant. Bij het kiezen voor activeren in de app krijg ik steeds de volgende melding: "Beste klant, er is op dit moment uitzonderlijk veel verkeer naar Crelan Mobile. We zijn ervan op de hoogte en doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Probeer het op een later moment opnieuw."

Ik ben één keer wel er doorgeraakt maar dan kreeg ik geen email met de activatielink. Daarna terug geen toegang meer.

Je 'moet' ze toch niet lezen? Het leven kan simpel zijn zulle!

Mac-bc bashen is voor sommigen ook wel wat leedvermaak en puur tijdverdrijf om dan af te komen, dat ze hem missen na een ban wegens de animo waarvoor hij zorgt ... En dat vind ik soms wat laag bij de grond en vervelender dan rant posts van iemand die je simpelweg kan NEGEREN als het te lastig wordt om lezen.

Tis ook een fokin ergernissen topic. Voor sommigen is alles een 'discussie' blijkbaar, dat is pas vermoeiend.
Gohja, je post op een publiek forum he. Als je geen reactie wil, kan je beter in een dagboek schrijven ofzo.

Reactie krijgen is 1ding en normaal, een verziekte sfeer door steeds weder kerende circle jerks is een ander.
Laat ons zeggen dat ik probeer de bal ergens in het midden te houden ... een dagboek is idd prive.

Afijn, dat dit topic soms een luizig topic is om je hart of frustratie te luchten wist ik ook al langer dan vandaag, als je geen reactie wilt van wildvreemden ga je beter bij een psycholoog of vriend of partner, collega. Echte problemen post je beter in dedicated topics.

Ik wijs er wel ook nog eens op dat de moderatie al 2x in een half jaar hier gevraagd heeft het simpelweg bij ergernissen te houden zonder lange discussies. Dus zo vergezocht was mijn mening niet denk ik.

Capture.jpg

Het is een combo-ergernis.
  1. Waterfactuur van 1300€ ontvangen (maar bon, als het gewoon ons waterverbruik was, no problem)
  2. Wat blijkt nu, we hebben een waterlek. Daarbij is onze kelder nog steeds nat van het grondwater, dus begin maar eens te zoeken naar een lek :wallbash:.
  3. Mijn eigen schuld: Waarom heb ik de watermeter niet in de gaten gehouden (but then again is er iemand die dat doet?)
  4. (het is leuker als ik iemand anders de schuld kan geven) Dat is een afrekening van 2023 die nu in de bus viel, waar ze op zetten "uw verbruik is signifant hoger, waarschijnlijk hebt ge een lek"...
Euhm, ja, merci eh chocos... het was leuk geweest als ge dat een jaar geleden had gestuurd, en niet pas na het afsluiten van het jaar. En waarom moet dat afsluiten ook pas 5 a 6 maanden later gebeuren :wtf:.
Lekdetectie zit in uw brandverzekering normaal. Informeer eens.

Gisteren een relatief lange rij aan de stembus. Achter mij een oudere man en vrouw, man heeft een wandelrek op wielen. Wij stellen voor dat hij voor mag, maar wilt absoluut niet voorsteken.

Plots komt een dame (vijftiger) pal voor m'n vrouw staan waarmee ze letterlijk de helft van de wachtrij afsnijdt. Sommigen spreken erop maar ze negeert dat volledig en doet een teken naar haar man dat die ook moet afkomen. Man weigert en blijft staan enkele plaatsen terug (ook voorgestoken).

Ik zeg met een iets luidere stem (aangezien ze iedereen straal negeert) 'mevrouw, er is een wachtrij voor iedereen hé' met een nogal verontwaardigde blik. 't Is voor niemand plezant, maar wil je a.u.b. achteraan aanschuiven?' waardoor mevrouw kwaad reageert: 'jaja, 't is al goed hoor zeg, jongens toch'.

Ze wandelt naar haar man en roept voor gans de gang: 'k zal hier komen staan want ginder maken ze ruzie tegen mij' terwijl ze onze kant op wijst. De oudere dame met haar man achter mij liet me weten dat ze niet meer achter haar durfde kijken omdat mevrouw nogal boos stond te kijken.

Het oudere koppel achter ons, na aandringen, ons laten voorsteken tot grote verontwaardiging van mevrouw. De zelfingenomen smile op m'n kop kreeg ze er gratis bij. Marginale trut.

AXA klant. Bij het kiezen voor activeren in de app krijg ik steeds de volgende melding: "Beste klant, er is op dit moment uitzonderlijk veel verkeer naar Crelan Mobile. We zijn ervan op de hoogte en doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Probeer het op een later moment opnieuw."

Ik ben één keer wel er doorgeraakt maar dan kreeg ik geen email met de activatielink. Daarna terug geen toegang meer.
Ik kreeg die meldingen in de voormiddag ook, maar na een paar keer opnieuw proberen is het gelukt.

Ik kreeg die meldingen in de voormiddag ook, maar na een paar keer opnieuw proberen is het gelukt.
Ondertussen ook gelukt. Alleen ziet de dochter haar rekening niet meer in de app (ook niet bij alle rekeningen) dus daar moet ik nog eens voor kijken.

Al bij al toch niet echt tevreden met het hele proces tot nu toe.

Terug
Bovenaan