Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat mijn vrouw zo weinig van haar omgeving hier af weet. ik snap dat niet.
die woont hier nu al 3 jaar, als het weerbericht is op TV, en ze ziet de kaart van europa of belgië, weet ze nog steeds niet waar zich te situeren
dit weekend wou ze een klantenkaart aanmaken in de inno, ze vroegen haar adres, ze kijkt naar mij zo van "euch ja, hoe noemt onze straat alweer?"
ik begrijp niet dat zij daar zo ongeïnteresseerd over gaat eigenlijk. Als ik ergens op reis ga, het eerste wat ik doe, is kijken op de kaart waar de hotels zich bevinden, de buurt, waar ik ergens zal gesitueerd zijn...
Jeezes ik kan daar zo kwaad van worden hé.
Zopas reed haar bus niet naar haar werk.
ik haal haar op, ik zeg al rijdend: "kijk op de routeplanner wanneer je een bus hebt vanuit Varsenare", dan kan je van daar de bus nemen naar haar werk.
Wist ze niet hoe ze dat moest spellen/typen... terwijl ze daar dagelijks passeert.
Ik spring dan uit mijn vel, en scheld haar uit, dat het precies een kind is waarbij ik constant haar moet "haar handje vast houden", en ik ben dan weer de boeman....
Bij mij komt het over dat ze echt ongeïnteresseerd is in haar nieuwe leef omgeving, en stel ik mij de vraag of ze hier dan wel graag is.
Nogtans zegt ze nooit dat ze ongelukkig is, maar ik vind die blijk van onwetendheid echt wel een alarm signaal.
(langs de andere kant, Thaise vrouwen krijgen op school ook wel met de paplepel ingegeven dat buiten hun eigen land, de rest allemaal niet van tel is. Beetje noord korea toestanden feitelijk)
Ik denk dat ik jullie vrouw / vriendin ben.Mijn vriendin is van dezelfde gemeente als ik en als ik de weg niet uitleg adhv huizen van kenissen, horeca of winkels is die ook niet mee hoor.
Vorig weekend liep ze als een hondje achter mij in Antwerpen want ze had geen flauw idee waar we waren eens we weg waren vd Groenplaats.
Het zal een beetje van persoon tot persoon afhangen denk ik. Zet mij in een bos van 200 m² en ik geraak er wss nooit meer uit en na 2 dagen ken ik de gemiddelde stad quasi van buiten. Mijn ex was net het tegenovergestelde... Die kon hele wouden in kaart brengen op een uur maar liep na 25 jaar nog altijd verloren in Antwerpen.
.Word je ook uitgescholden door je vriendje?Ik denk dat ik jullie vrouw / vriendin ben.
Dag schatties.
Ik denk dat ik jullie vrouw / vriendin ben.
Dag schatties.

Ik heb me er ook aan geërgerd, niet zozeer aan de migratie zelf (kan gebeuren dat het slecht loopt) maar dan tijdens de problemen nog meldingen en mails krijgen "de overstap is super makkelijk! Doe het nu!"Dit weekend was/is de migratie van Axa klanten naar Crelan. Het hele weekend geen toegang tot bank, app van de bank of Payconiq. Op zich kan ik dit nog begrijpen maar het is wel lang voor iets cruciaal als een bank.
Helaas, vandaag ook nog steeds niet mogelijk om in te loggen of iets van diensten te gebruiken. "Onze diensten zijn overbelast", alsof men dat nu echt niet had zien aankomen...
Dat heb je met al die lintbebouwing hier.Ik denk dat ik jullie vrouw / vriendin ben.
Dag schatties.
Iedereen hier in huis heeft het ook al gehad en idem in de omgeving. Er is een beestje op ronde, we zitten dan ook in volle herfst.Jawel, voor het eerst in meer dan 2 jaar nog is ziek. En dan nog wel in de zomer.
Hier allemaal wel goed verlopen, echter erger ik me nu aan de beperkte 'tijdelijke' functionaliteit in de app. Leningen zijn nog altijd niet zichtbaar, betalingen van afgelopen weekend zijn nog altijd niet zichtbaar, ..AXA klant. Bij het kiezen voor activeren in de app krijg ik steeds de volgende melding: "Beste klant, er is op dit moment uitzonderlijk veel verkeer naar Crelan Mobile. We zijn ervan op de hoogte en doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Probeer het op een later moment opnieuw."
Ik ben één keer wel er doorgeraakt maar dan kreeg ik geen email met de activatielink. Daarna terug geen toegang meer.
Ik wil wel een gokje plaatsen dat uw vlucht wordt afgelast of uw geboekte overnachting een scam bleek te zijnDe laatste 10 dagen heeft Jezus het precies niet goed voor met ons gezin.
- Vriendin last van een nieuwe collega die wat pestend gedrag toont bij momenten.
- Vriendin haar werkgever die vreemde kronkels maakt met haar uren.
- Zoon van 2 heel lelijk gevallen, gehecht in het gezicht op verschillende plekken, volgens artsen mogen we rekenen op plastische chirurgie eens het genezen is, en dat is tegelijk zowat mijn grootste ergernis en triest moment van het laatste decennium. Excuses aan het verkeer tussen Vleteren en Ieper die een onwaarschijnlijke zot in een Volvo voorbij zagen flitsen. Een mobiele flitser zou het verhaal volledig afmaken.
- Mijn auto 2x op twee weken onverwachte kosten (dwaze sensor en klapband).
- Mijn baas die plots uit het niets speciaal doet (relaas staat in ergernissen op het werk).
Ik heb het toch efkes gehad. Ik ga een kaarsje branden dat onze reis voorspoedig verloopt, want mijn emmertje heeft maar een halve druppel meer nodig. Laatste drie nachten samengeteld mss 10u geslapen door het piekeren.

't Is met de caravan, dus ze mogen van mij alle vluchten afschaffen die er maar zijn.Ik wil wel een gokje plaatsen dat uw vlucht wordt afgelast of uw geboekte overnachting een scam bleek te zijn![]()

Jawel, voor het eerst in meer dan 2 jaar nog is ziek. En dan nog wel in de zomer.
Gisteren plots hevige loopneus beginnen krijgen. Gisterenavond serieuze keelpijn.
Deze ochtend opgestaan met het gevoel dat er scheermesjes in m´n keel zitten. Geen idee of het echt ziekte is, of nog een reactie op m´n heel stevige dazenbeet die ik heb gekregen.
Kon allesinds niet slechter uitkomen aangezien ik stage loop en vandaag eigenlijk nog aan een doktersbriefje zou moeten geraken, maar da´s hier zowat onmogelijk om dezelfde dag nog bij een huisarts terecht te kunnen.
Heb juist hetzelfde voor maar dan met spierpijn erbij... Tzal toch de ronde doen.
Dat heb je met al die lintbebouwing hier.
Iedereen hier in huis heeft het ook al gehad en idem in de omgeving. Er is een beestje op ronde, we zitten dan ook in volle herfst.
Besmettingen met covid zijn al enkele weken goed aan het stijgen door de flirt variant (maar nog niet zoals afgelopen winter): https://wastewater.sciensano.be/dashboard/covid19/en/Koorts, keel zit dicht, hoesten, geen stem en ik kan niet slapen.
Zelfs netflixen ofzo lukt niet wegens belabberd gevoel.
Meh.
Hier sinds maandag een lichte hoest, koorts tot gisteren, en buikloop. Een kanshebber dus.Besmettingen met covid zijn al enkele weken goed aan het stijgen door de flirt variant (maar nog niet zoals afgelopen winter): https://wastewater.sciensano.be/dashboard/covid19/en/
Afgaand op het afvalwater stijgt het vooral in Antwerpen en Brussel. en hiermee is ook direct mijn ergernis gedeeld: waarom is er geen mogelijkheid om 2x in het jaar een covidvaccin te krijgen? MRNA-vaccins zijn op enkele weken tijd aangepast aan nieuwe varianten.
Ontwikkeld ja maar voldoende productie om een hele bevolking mee in te enten is een heel ander verhaal.MRNA-vaccins zijn op enkele weken tijd aangepast aan nieuwe varianten.