Poppe heeft nochtans een master.Dat lijkt wel satire.
Kennelijk zijn al die mensen die in het eerste middelbaar 0/10 haalden op alles, er trots op waren, en dan in de waterval verdwenen....BV geworden?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Poppe heeft nochtans een master.Dat lijkt wel satire.
Kennelijk zijn al die mensen die in het eerste middelbaar 0/10 haalden op alles, er trots op waren, en dan in de waterval verdwenen....BV geworden?
Heb nochtans wel in een deuk gelegen toen hij die bedreigingen poste op facebook tegenover zijn ex boekhouder ofzoiets.Die pé heeft ondertussen al half Vlaanderen op de bakkes geslagen![]()
En als je dan antwoord en zegt voor wie je gaat stemmen krijg je van hun geen antwoord terugHoe vaak ik de afgelopen dagen al heb moeten horen:
"en voor wie gade gij stemmen?"
"stemt voor de goei eh!"
...
en dan nog het ergste van al: "feest van de democratie".

Waren niet de goei héEn als je dan antwoord en zegt voor wie je gaat stemmen krijg je van hun geen antwoord terug![]()
Hier staat ie erg laag: https://www.tomsmegadeal.eu/product..._Maes_Pils_24_x_25_cl__Super_PROMO_op_op.htmlEerste triatlon morgen, de Maas staat te hoog voor de veiligheid, zwemgedeelte afgelast.
Ach diep vanbinnen is dat gewoon een kerel met een hart van goud.Het is zelfs nog beter
Schoonzoon Michel Van den Brande is 'zo zwart als een schouw': "Ik had het graag anders gezien, maar mijn dochter is gelukkig"
![]()
Schoonzoon Michel Van den Brande is 'zo zwart als een schouw': "Ik had het graag anders gezien, maar mijn dochter is gelukkig"
"Ik had het misschien graag anders gezien, maar mijn dochter is gelukkig en dat is het enige wat telt." Michel Van den Brande is niet onverdeeld tevreden met de keuze van zijn dochter voor de zwarte atleet Mame-Ibre Anne, maar sommige reacties vindt de ondernemer er zwaar over. "Iemand stuurde...www.hln.be

In de grond is het ne goeien hé.Ach diep vanbinnen is dat gewoon een kerel met een hart van goud.
Maar ja. Ongeschoold, boertig van uitspraken. Veel zinnigs komt daar dan niet uit he.![]()
.
.Staat de topicstarter toevallig op uw negeerlijst?Ben ik gek aan het worden of ben ik gewoon blind?
In het "verkiezingen 2024" subforum zie ik steeds een post "de verkiezingsdag" verschijnen en ik kan die gewoon openen als er daar toevallig net iemand heeft gepost en deze dus te zien is als laatste post op de frontpage.
Wanneer ik het subforum echter open is deze thread nergens te bespeuren en de laatste post verschijnt ook niet bij de "latest posts".![]()
Ben ik gek aan het worden of ben ik gewoon blind?
In het "verkiezingen 2024" subforum zie ik steeds een post "de verkiezingsdag" verschijnen en ik kan die gewoon openen als er daar toevallig net iemand heeft gepost en deze dus te zien is als laatste post op de frontpage.
Wanneer ik het subforum echter open is deze thread nergens te bespeuren en de laatste post verschijnt ook niet bij de "latest posts".![]()
- je kan een gewone muis aansluiten op een gsm en daarmee navigeren. Eventueel met correct tussenstuk.Scherm van GSM is opeens kapot en er staat zovéél op dat ik echt wil/moet hebben.. 180 euro is crazy expensive voor een scherm. Iemand weet van andere alternatieven of manieren om toch nog aan mijn data te geraken zodat ik deze kan overzetten?
Tis de touchscreen en stuk van scherm dat kapot is![]()
Sinds er eens een lek in de aanvoerleiding zat van onze regenwaterpomp (pomp in de put) en die daardoor bijna continue draaide (1000kWh/maand), schrijf ik nu toch iedere maand alle tellerstanden in een excel. Is een kleine moeite om te doen en zo detecteer je vrij snel zo'n anomalieënHet is een combo-ergernis.
Euhm, ja, merci eh chocos... het was leuk geweest als ge dat een jaar geleden had gestuurd, en niet pas na het afsluiten van het jaar. En waarom moet dat afsluiten ook pas 5 a 6 maanden later gebeuren
- Waterfactuur van 1300€ ontvangen (maar bon, als het gewoon ons waterverbruik was, no problem)
- Wat blijkt nu, we hebben een waterlek. Daarbij is onze kelder nog steeds nat van het grondwater, dus begin maar eens te zoeken naar een lek
.
- Mijn eigen schuld: Waarom heb ik de watermeter niet in de gaten gehouden (but then again is er iemand die dat doet?)
- (het is leuker als ik iemand anders de schuld kan geven) Dat is een afrekening van 2023 die nu in de bus viel, waar ze op zetten "uw verbruik is signifant hoger, waarschijnlijk hebt ge een lek"...
.

Hangt ook van kind tot kind af -- Als je er eentje hebt die graag op verkenning gaat, tegendraads doet om tegendraads te doen of snel ontploft als ze hun goesting niet krijgen (maw een stevig pittig karakter, hier op kleuterniveau van 2,5j) -- Dan is dat niet zo vanzelfsprekend en ben je meer bezig met je kind in toom te houden dan dat je kan winkelen.Ik vraag mij vooral af waarom je kinderopvang moet zoeken om naar een fysieke winkel te gaan. Mijn broer dumpt zijn kinderen ook altijd bij de grootouders om naar een winkel te gaan, maar neem die gewoon mee? Hier van begin af altijd meegenomen naar gelijk welke winkel en we hebben daar toch nooit problemen mee gehad.
Ik heb ook de indruk dat eender welke opening voldoende is om hem aan te pakken, maar laat ons een kat een kat noemen en stellen dat het vaak ook heel uitnodigend is. De pedante manier waarop hij vaak post, alle lasten van de wereld op zijn schouders moeten nemen, ...Zeker en die interactie moet er natuurlijk zijn.
Echter bij Mac wordt hij, vanuit mijn perspectief, op zo goed als elke post aangepakt in elke thread op zijn persoon en dat mag stoppen.