Je ergernissen van vandaag - Deel 2

@Oldskooler momenteel in de hittegolf in het zuiden van Spanje:

PumDxCT.jpeg
Dit is oldskooler in spanje.
Bekijk bijlage 29847

Steekpartij in brussel nieuwstraat
Steekpartij in duitsland op islamcriticus
...

Een Afghaan met een moeilijke jeugd? Zet de grenzen nog wat meer open(y)

We kunnen er moeilijk mee gaan bleiten hè. Hier wordt nu al steen en been geklaagd over de nattigheid
Laat het ons positief bekijken: we zullen zeker het zwembad mogen vullen en de auto kuisen deze zomer! Water genoeg.
En het grondwater is op peil, het stroomt zelfs de kelders in 🙃

Waarom zou dat geen openbaar terrein zijn? Publiek toegankelijke parkeerplaatsen, ook privé zoals van winkels/tankstation/horeca vallen daaronder.

Artikel 28 van de Wegverkeerswet bepaalt: “In deze gecoördineerde wetten worden onder " openbare plaats " verstaan de openbare weg, de terreinen toegankelijk voor het publiek en de niet-openbare terreinen die voor een zeker aantal personen toegankelijk zijn.”
Volgens het Hof van Cassatie (arrest van 17 november 2020) kan een parkeerterrein dat voor alle weggebruikers zonder onderscheid toegankelijk is, als een openbare weg worden gekwalificeerd, ook al is dit privéterrein.

Terechte vraag. En zonder de wettelijke achtergrond leek het mij ook een vreemde reactie van de politie. Alsof ze trouwens niet zouden kunnen optreden tegen sluikstorten op privé terrein. Maar meer weet ik er ook niet van, alleen gehoord van verschillende mensen die in dat shopping center werken.

Mijn Afghaanse onderburen die weer eens bezoek hebben en om 3 uur in de nacht toekomen met alle lawaai erbij. Die mensen kunnen niet praten onder elkaar, die moeten precies altijd roepen als ze volk over de vloer hebben :angry:

Deze morgen naar een begrafenis geweest van een ex-collega/kameraad. En 2 mensen die taterden terwijl de dienst reeds bezig was. Gelukkig de mond gesnoerd door andere mensen.
Tijdens de plechtigheid toch alweer 2 gsms die afgingen

Een klant die klaagt dat ons toilet te klein is en hij quasi niet er in kan. Het is schuifdeur met opening van 120cm. En toilet is net onder de 14 vkm met alleen dus een toilet daar.

Typische Ndl move om kortingen te krijgen. De andere toppers dit jaar :

- 0.1mm regen op gamedrive. Ja die regen verpest het wel hè. Dat hadden we niet verwacht in Africa mss moet het gratis zijn.

- te donker ‘s avonds buiten we kunnen daardoor niet ver genoeg kijken voor dieren.

- in andere lodge was er geen wolk hier wel. Wat een teleurstelling. Dit hadden we niet verwacht hier met al uw goede reviews

-oei je hebt hier geen zwartjes die hoog springen met kettingen aan. En waar is de muziek als we toekomen

Komaan Rusland doe de wereld eens plezier en ga voor de Hollanders

Die rotte Lenovo laptop die ik nog maar sinds een maand of 9 heb. Ik gebruik die echt enkel voor internet, mails en wat powerpoint/word bestanden en toch blijft die soms haperen. En dat voor 850 euro. Lelijken boecht.

Tot zover mijn frustratie.

Ik heb komende dinsdag een welness geboekt en heb nu voor de 2e keer op 5 weken tijd een maag-darminfectie 😭

Mijn billetjes doen serieus pijn, overgeven is er deze keer niet bij maar het smerigst van al is die eierpuf! 🤢

Terug
Bovenaan