Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En prikacties bij de Lijn...Steekpartij in brussel nieuwstraat
Steekpartij in duitsland op islamcriticus
...
Jaa, lach er maar mee jongen.En prikacties bij de Lijn...
Steekpartij in brussel nieuwstraat
...
Steekpartij in brussel nieuwstraat
...

Een prikje in nestorius zijn arm om zijn vitamine d-peil te laten controleren.En prikacties bij de Lijn...

We kunnen er moeilijk mee gaan bleiten hè. Hier wordt nu al steen en been geklaagd over de nattigheidJaa, lach er maar mee jongen.
Laat het ons positief bekijken: we zullen zeker het zwembad mogen vullen en de auto kuisen deze zomer! Water genoeg.We kunnen er moeilijk mee gaan bleiten hè. Hier wordt nu al steen en been geklaagd over de nattigheid

Dit is dan ook het ergernissentopic.Een prikje in nestorius zijn arm om zijn vitamine d-peil te laten controleren.
Zo nors hij weer is![]()
Laat het ons positief bekijken: we zullen zeker het zwembad mogen vullen en de auto kuisen deze zomer! Water genoeg.
En het grondwater is op peil, het stroomt zelfs de kelders in![]()
Waarom zou dat geen openbaar terrein zijn? Publiek toegankelijke parkeerplaatsen, ook privé zoals van winkels/tankstation/horeca vallen daaronder.
Artikel 28 van de Wegverkeerswet bepaalt: “In deze gecoördineerde wetten worden onder " openbare plaats " verstaan de openbare weg, de terreinen toegankelijk voor het publiek en de niet-openbare terreinen die voor een zeker aantal personen toegankelijk zijn.”
Volgens het Hof van Cassatie (arrest van 17 november 2020) kan een parkeerterrein dat voor alle weggebruikers zonder onderscheid toegankelijk is, als een openbare weg worden gekwalificeerd, ook al is dit privéterrein.
Amai. Was eens interessant om te lezen. Ik had geen idee dat het er zo slecht aan toe gaat.Ik zou er niet te optimistisch over zijn. Oppervlakkig is er te veel maar de reserves worden niet echt aangevuld: https://www.standaard.be/grondwater-vlaanderen
Ik zou er niet te optimistisch over zijn. Oppervlakkig is er te veel maar de reserves worden niet echt aangevuld: https://www.standaard.be/grondwater-vlaanderen
Indeed, best informatief artikelAmai. Was eens interessant om te lezen. Ik had geen idee dat het er zo slecht aan toe gaat.
.