Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Hier een gouden tip van iemand die er al geregeld in geslaagd is om tickets via Ticketswap te scoren, ook bij optredens die dusdanig populair zijn dat er gebruik gemaakt wordt van een loterij:

De kans dat ge een ticket hebt door als eerste de pushmelding te openen, of door de loterij te winnen, is gewoon heel klein. De truc zit hem er echter in om erna gewoon nog een 10-15 minuten in de app te blijven en de ticketpagina in kwestie te blijven refreshen. Zodra iemand als eerste dat ticket "neemt" dan blijft dat tien minuten gereserveerd staan totdat het effectief betaald wordt. Ge ziet dat na enkele minuten dan ook als "gereserveerd" staan op de ticketpagina. Het gebeurt echter vaak dat het ticket toch niet gekocht wordt, zeker als er in ene keer meerdere tickets worden verkocht en die niet allemaal tegelijk worden betaald. Na 10-15 minuten komt dat ticket dus gewoon terug als aangeboden te staan zonder dat daar opnieuw een pushmelding voor verstuurd wordt waardoor ge veel meer kans hebt dat ticket te kopen omdat er dan veel minder/amper gegadigden zijn.
Eens proberen

Hier een gouden tip van iemand die er al geregeld in geslaagd is om tickets via Ticketswap te scoren, ook bij optredens die dusdanig populair zijn dat er gebruik gemaakt wordt van een loterij:

De kans dat ge een ticket hebt door als eerste de pushmelding te openen, of door de loterij te winnen, is gewoon heel klein. De truc zit hem er echter in om erna gewoon nog een 10-15 minuten in de app te blijven en de ticketpagina in kwestie te blijven refreshen. Zodra iemand als eerste dat ticket "neemt" dan blijft dat tien minuten gereserveerd staan totdat het effectief betaald wordt. Ge ziet dat na enkele minuten dan ook als "gereserveerd" staan op de ticketpagina. Het gebeurt echter vaak dat het ticket toch niet gekocht wordt, zeker als er in ene keer meerdere tickets worden verkocht en die niet allemaal tegelijk worden betaald. Na 10-15 minuten komt dat ticket dus gewoon terug als aangeboden te staan zonder dat daar opnieuw een pushmelding voor verstuurd wordt waardoor ge veel meer kans hebt dat ticket te kopen omdat er dan veel minder/amper gegadigden zijn.
edit: tis gelukt zo waar :thumb:

Laatst bewerkt:
Zou nu geen Google DNS aanraden voor privacy.

Neem dan Cloudfare ofzo.

https://www.cloudflare.com/learning/dns/what-is-1.1.1.1/

IMG_5706.png

Ik werk al 10 jaar op google dns, wat kan er dan precies misgaan met mijn privacy?
Ik heb ook nog nooit een virus of andere rariteiten gehad, noch performantie issues met mijn netwerk.
Privacy is toch iets anders dan virus/performantie? Denk gewoon eens even na hoe Google zijn geld verdient.

Privacy is toch iets anders dan virus/performantie? Denk gewoon eens even na hoe Google zijn geld verdient.
Tuurlijk weet ik dat.
Ik geef maar aan dat ik weinig algemeen privacy of security issues ondervind.
Dat van die performantie geef ik aan omdat er een screenschot word gepost met latency voorbeelden.
Ik krijg ook weinig spam en op de websites waar je kan controleren op welke leaked lists je voorkomt, vind je nergen een result op mijn mailadressen.

Maar als je daar mee inzit sluit dan maar ineens al je social media acounts af of ineens meteen heel je internet.

Ik werk al 10 jaar op google dns, wat kan er dan precies misgaan met mijn privacy?
Ik heb ook nog nooit een virus of andere rariteiten gehad, noch performantie issues met mijn netwerk.
Tja, Google zijn gehele verdienmodel is data. Het is maar hoeveel belang je hecht aan privacy.

Die latency is ook maar een aantal ms, maar het kan dus nog iets sneller.

Als privacy een issue is is Cloudflare nu ook niet bepaald de meest interessante partij. Kijk eventueel eens naar Quad9. Hier Quad9 als eerste in de router gevolgd door Cloudflare en dan pas Google.

Maar ZoVeEL ReGeNT HeT NiEt HOoR -BG
volgens JPV regent het maar 10% van de tijd, en hij wordt nooit nat, dus regen is een hoax.

Ik zie hierachter tweewekelijks een (van de) vrijwilligster(s) rondgaan die zwerfvuil opruimen. Het is ongelooflijk hoeveel zakken die telkens bijeen krijgt. Toevallig ook eens een keertje mee staan praten en het is echt hopeloos, zei ze.

Inderdaad niet te geloven. Je ziet dat ook op veel op- en afritten van snelwegen, die wegkanten worden precies elk jaar meer een stort.

Hier in de buurt ook een shopping center waar er vaak sluikstorters op de parking staan. Waarop de politie zegt dat ze niets kunnen doen omdat het privé terrein is en geen openbaar terrein. :confused2:

Terug
Bovenaan