Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Je kan veel zeggen over @mac-bc , maar hij verdient toch ook wel wat bewondering. Uit zijn schrijfsels is het duidelijk dat hij een hoop shit over zich heen krijgt op zijn werk. Maar dat lijkt van hem af te druipen als van een Tefal-pan. Buiten hier dan af en toe wat stoom af te laten, gaat hij gewoon onverstoord verder.

Ja nee he. Hij zit al lang in een complete depressie/burn-out (beseft dat ondertussen ook), ligt vaak in de kap met zijn vrouw, en reageert regelmatig zijn frustratie af door meubels kapot te kloppen en dat soort zaken.

Dat is niet onverstoord.

Hier hetzelfde, ook hier krijgt hij hopen stront over zich van alle kanten, maar het deert hem niet

Het erge is dat quasi iedereen over de pakweg laatste 10 jaar hem hier al zoveel heeft proberen helpen, perspectief te bieden, echt vanuit alle goede intenties, maar hij maar blijft razen en doorgaan en gewoon alle support gradueel verliest omdat het toch geen bal uitmaakt en hij tegen de verkeerde gaat ragen. Ook gewoon weer hetzelfde in deze discussie, @lammeken komt echt niet uit de slechte hoek maar krijgt ook weer de gebruikelijke shit vol sarcasme en hyperbolen over zich heen.

Eigen ruiten ingooien en al.

Ja nee he. Hij zit al lang in een complete depressie/burn-out (beseft dat ondertussen ook), ligt vaak in de kap met zijn vrouw, en reageert regelmatig zijn frustratie af door meubels kapot te kloppen en dat soort zaken.

Dat is niet onverstoord.

Het erge is dat quasi iedereen over de pakweg laatste 10 jaar hem hier al zoveel heeft proberen helpen, perspectief te bieden, echt vanuit alle goede intenties, maar hij maar blijft razen en doorgaan en gewoon alle support gradueel verliest omdat het toch geen bal uitmaakt en hij tegen de verkeerde gaat ragen. Ook gewoon weer hetzelfde in deze discussie, @lammeken komt echt niet uit de slechte hoek maar krijgt ook weer de gebruikelijke shit vol sarcasme en hyperbolen over zich heen.

Hopelijk blijft het bij meubels.

Dat is niet onverstoord.

Akkoord, maar dat men zich daar blijft in opjagen snap ik toch niet helemaal hoor.

Ik heb geen oprit.
En "ochtendspits" is geen criterium. Het gaat hier over nachtlawaai of geen nachtlawaai. Dus ja, hij had moeten doen tijdens de uren waarop er geen sprake is van nachtlawaai.

Zoiets voel je aan, als mens.
En voor de mensen met een compleet gebrek aan sociale voeling, is er ook goed nieuws want sommige regels zijn zelfs neergeschreven, zoals de regels rond "nachtlawaai".
Gelukkig is er renovatieplicht, heb je een pak minder lawaai dat door je muren naar binnen komt.

Je houding hier over de hele lijn is weer compleet van de pot gerukt. Letterlijk niemand geeft je gelijk en toch gaat de spreekwoordelijke euro niet vallen. Ja dat is kak maar het is niet dat er een magisch alternatief is. Werken veroorzaken nu eenmaal tijdelijke overlast. Deal with it. Wat een misselijkmakende houding heb jij zeg, bah.

Akkoord, maar dat men zich daar blijft in opjagen snap ik toch niet helemaal hoor.

Ik begrijp dat wel tbh. Al was het maar omwille van het feit dat daar ook kinderen rondlopen die ongetwijfeld een impact hebben van dat soort gedrag, en van de vrees dat het op een dag geen meubels gaan zijn maar iets anders. Niemand gaat verrast zijn, en dat is nu net wat er zo in- en intriest aan is.

Zie ook mijn opmerking over de 94-jarige die een kinderwagen heeft aangereden in Wervik: politie heeft niet eens een PV opgesteld. Maar o wee als je 40km/h rijdt in een zone 30 waar er verder geen kat is.

Je kan veel zeggen over @mac-bc , maar hij verdient toch ook wel wat bewondering. Uit zijn schrijfsels is het duidelijk dat hij een hoop shit over zich heen krijgt op zijn werk. Maar dat lijkt van hem af te druipen als van een Tefal-pan. Buiten hier dan af en toe wat stoom af te laten, gaat hij gewoon onverstoord verder.
Hier hetzelfde, ook hier krijgt hij hopen stront over zich van alle kanten, maar het deert hem niet, integendeel. Hoe meer shit hij krijgt, hoe meer hij er tegen in gaat. Da's toch niet iedereen gegeven.
Ik heb eerlijk gezegd meer bewondering voor mensen die hun problemen wel aanpakken. Dit forum mag gerust een uitlaatklep zijn, graag zelfs, maar ergens mag je toch ook eens jezelf bijeen pakken en jezelf weer op de rails krijgen. Het zijn altijd van die posts waarin hij zich enorm principieel probeert te profileren, maar uiteindelijk gewoon alles laat begaan. Prima, mij niet gelaten, maar echt bewondering kun je daar toch niet voor hebben?

Ik begrijp dat wel tbh. Al was het maar omwille van het feit dat daar ook kinderen rondlopen die ongetwijfeld een impact hebben van dat soort gedrag, en van de vrees dat het op een dag geen meubels gaan zijn maar iets anders. Niemand gaat verrast zijn, en dat is nu net wat er zo in- en intriest aan is.
't Is niet aan ons om ons daar zorgen over te maken. Al zeker niet gebaseerd op verhalen op een anoniem forum. Veel meer dan advies geven kan men hier niet doen.

En ik begrijp de frustratie hé, goed bedoeld advies wordt in de wind geslagen en niets dringt door, maar wat voor zin heeft het om jullie daar zo in op te jagen.

't Is niet aan ons om ons daar zorgen over te maken. Al zeker niet gebaseerd op verhalen op een anoniem forum. Veel meer dan advies geven kan men hier niet doen.

En ik begrijp de frustratie hé, goed bedoeld advies wordt in de wind geslagen en niets dringt door, maar wat voor zin heeft het om jullie daar zo in op te jagen.
Omdat niemand vrolijker wordt van zijn bijdragen en gedrag... .

't Is niet aan ons om ons daar zorgen over te maken.

Ja en nee. Als er onschuldige kinderen mee in die explosieve cocktail zitten ga ik me dat op een bepaald niveau wel aantrekken. Die vragen daar ook allemaal niet om, en als er gewoon naar advies zou geluisterd worden dan zou er heel veel vermeden kunnen worden. Daarom dat het zo frustrerend is.

Omdat niemand vrolijker wordt van zijn bijdragen en gedrag... .
Verder scrollen hé. Ik lees dat zelfs niet.

Ja en nee. Als er onschuldige kinderen mee in die explosieve cocktail zitten ga ik me dat op een bepaald niveau wel aantrekken ja.
Die explosieve cocktail is nog altijd een perspectief van de situatie die hij anoniem schetst op een forum.

Maar goed, niet mijn bedoeling om hier advocaat van de duivel te spelen. Enkel jammer dat er altijd enkele pagina's verloren gaan met een van de pot gerukt verhaal en dan continu gebash. Elke keer opnieuw. Ik snap echt niet hoe men daar elke dag maar opnieuw blijft op ingaan als men weet dat het geen enkele zin heeft.

Die explosieve cocktail is nog altijd een perspectief van de situatie die hij anoniem schetst op een forum.

Maar goed, niet mijn bedoeling om hier advocaat van de duivel te spelen. Enkel jammer dat er altijd enkele pagina's verloren gaan met een van de pot gerukt verhaal en dan continu gebash. Elke keer opnieuw. Ik snap echt niet hoe men daar elke dag maar opnieuw blijft op ingaan als men weet dat het geen enkele zin heeft.
Het probleem is dat je bij Dhr. BC voelt dat er derden het slachtoffer zijn van zijn problemen. Dat is fundamenteel niet ok, al helemaal niet als ze minderjarig zijn.

Het ergste is in mijn ogen dat altijd maar weer iedereen anders verweten wordt voor al het slechte van de wereld. Je kan ook een punt maken zonder

Op die manier mag het overgrote deel van de posts op dit forum wel in de vuilbak.

Tis hoog tijd dat Mac zijn eigen thread krijgt hier. Met zo veel ergernissen heeft hij het wel verdiend en zo kan iemand anders ook eens iets posten.

*** Je ergernissen van vandaag - Mac Edition ***

Dochterlief geraakte vanavond niet in slaap tot fucking 2 uur 's nachts.
*4u 's nachts* (zonet dus): VROEM TUUT TUUT TUUT. Komt er één of andere EGOISTISCHE RANDDEBIEL die hoogtewerker halen. :wtf: :wtf: :wtf: Camion, oplegger, in de verkeerde rijrichting, lawaai maken, ... het kan niet op.

Die heeft 5 minuten chance gehad dat mijn dochter daar niet van wakker geworden is. Ik was al naar beneden gespurt om verhaal te halen maar ik heb mezelf nét op tijd kunnen tegenhouden om zelf niet de veroorzaker te zijn van NOG meer lawaai. Het zou verdomme niet proper geweest zijn.
Nu zit ik hier achteraf wel mijn kas op te fretten dat ik het niet gedaan heb. Maar bon, dat zal ik morgen wel compenseren met een stevig telefoontje naar die verhuurfirma. Ook "niet ongebruikelijk" zeker?
Ik kan niet meer slapen van frustratie. Dat wordt weer een toffe werkdag morgen.
Die mens doet gewoon zijn opdracht. Dergelijke dingen worden zelfs standaard 's nachts gedaan, zeker in een centrum. Omdat je anders 500 man hebt die ranten dat hij het centrum blokkeert, kan dat niet buiten de werkuren?
Dat maakt lawaai, daar kan hij niets aan doen en het is eenmalig. Denk dat hij eens goed zou lachen met een die komt klagen.

In sommige steden mag je overdag zelfs niet binnen met vrachtwagens. In Ieper staat er ook zo'n zonebord, max 7.5t tussen 9 en xx (weet einde nu niet meer uit het hoofd). We konden dan kiezen tussen: A. 's Nachts en B. Op het moment dat alle kinderen met hun fiets naar school gaan. Geef mij dan maar 's nachts en ga klagen bij de gemeente.

Als we Brussel markt moesten doen met onze opleggers, gingen we daar ook rond 4-5u naartoe hoor, je raakt er anders nooit meer bij. Om weg te rijden kregen we dan zelfs politiebegeleiding, omdat we niet anders konden dan eenrichtingsstraten te negeren.

Laatst bewerkt:
Het is gewoon vooral jammer dat 95% van zijn frustratie die hier geuit wordt voor 96% zijn eigen mindset is.
Als hij niet zo'n zuurbuur zou zijn zou 50% van de zaken die hij hier schrijft wellicht niet voorkomen, 40 procent door hemzelf als bagatel afgedaan worden en de overige 10% voor hem draagbaar zijn en dus ook niet geventileerd hoeven te worden.

Terug
Bovenaan