Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Mijne printer die niet zwart wilt printen omdat cyaan leeg is.

Wtf.
1715619430056.png

Ik vermoed al langer dat printer firmware gemaakt wordt door Russische troll farms, om de politieke situatie in het westen te destabiliseren.

Ik vraag me soms af hoeveel tijd je per dag steekt in ranting.
Tot over zijn oren in het werk en voor niks tijd, maar uren BG volspammen met belachelijke rants, daar is dan wel tijd voor. In de tijd dat die rants neergepend zijn kun je een hele okra bus helpen om hun formulier in te vullen, ga je misschien meer voldoening van hebben.

Ik zie hier niet zoveel ambtenaren die daar tijdens de dag tijd voor hebben, die hebben het te druk om snode plannetjes te smeden om de burger en vooral de ouderen te kloten.

Precies of die ambtenaren moeten zelf die formulieren ook nooit invullen. Je wil het papierwerk niet zien dat ik moet doen voor een simpele sollicitatie naar een andere zone. De privé is een natte droom op dat vlak. Alles samen heb ik minimum 20 formulieren moeten invullen en 10 keer dezelfde vragen gekregen.

Kom er net achter dat sinds begin dit jaar geen enkel document in MyEbox terecht komt of melding via e-mail, thans staan er wel documenten klaar bij MyMinFin, en staan alle instellingen correct. Enkel een document met de lijst van verzenders, maar dat blijkt dus niet meer te werken. So far so good voor de digitalisatie bij FOD.

@Oldskooler wel

en als hij geen tijd heeft op zijn werk is hij zijn zaterdagse wandelingen aan het uitstippelen, zijn sauna's aan het boeken, behulpzame berichtjes naar zijn wandelvrienden aan het sturen:S
Hola hola.

Ik laat vooral anderen dat uitstippelen.

Zoals gouvernementeel scum het beaamt.

Gewoon hoogstens op de knop 'gaat' klikken.

(Me nog maar net ingeschreven voor 2 van 100km trouwens.
Wel vrij vlak na elkaar yikes. )

Laatst bewerkt:
Precies of die ambtenaren moeten zelf die formulieren ook nooit invullen. Je wil het papierwerk niet zien dat ik moet doen voor een simpele sollicitatie naar een andere zone. De privé is een natte droom op dat vlak. Alles samen heb ik minimum 20 formulieren moeten invullen en 10 keer dezelfde vragen gekregen.
Ik moet nu, blijkbaar, schriftelijk, via een speciaal formulier natuurlijk, mijn adres bevestigen aan HR om een vrijstellingsattest voor de verkiezingen te krijgen.
HR, die mijn personeelsgegevens beheren, hebben een apart formulier (op papier, niet digitaal) om mijn adres te vragen....na bijna 2j dienst en de bijhorende loonbrieven, eindejaarskaartjes, personeelsmagazines, attesten,.... perfect geadresseerd aan mij.
Ze gingen mij dat formulier bezorgen.... ik hoop via mail of interne post maar ik vrees dat ik dat dus morgen ofzo gewoon in de brievenbus thuis ga vinden.

Ik moet nu, blijkbaar, schriftelijk, via een speciaal formulier natuurlijk, mijn adres bevestigen aan HR om een vrijstellingsattest voor de verkiezingen te krijgen.
HR, die mijn personeelsgegevens beheren, hebben een apart formulier (op papier, niet digitaal) om mijn adres te vragen....na bijna 2j dienst en de bijhorende loonbrieven, eindejaarskaartjes, personeelsmagazines, attesten,.... perfect geadresseerd aan mij.
Ze gingen mij dat formulier bezorgen.... ik hoop via mail of interne post maar ik vrees dat ik dat dus morgen ofzo gewoon in de brievenbus thuis ga vinden.
Het is echt hallucinant. Ik had meegedaan voor mijn cognitieve proeven voor inspecteur. Ik dus vanaf 5u in de morgen vertrokken naar Brussel. Doe mijn testen en kom rond 14u thuis.

Ik had al een mail gekregen en dacht nog van "amai dat is rap met mijn uitslag". Tot ik die mail open deed. Een forms die ik moest invullen waarom ik niet aanwezig was op het examen. Ik antwoord op die mail: geen reactie, 30 telefoonnummers gebeld: niemand die opneemt buiten 1 Franse die zei dat ik naar de Vlaamse kant moest bellen waar dus niemand op nam. Maar blijkbaar wel tijd om met 2 man voor de deur te bewaken als ik naar het wc moest, precies of ik had een bomgordel aan.

Nooit antwoord gekregen op die mail, en na een week een mail met mijn resultaten dat ik geslaagd was.

Dat is gelijk vroeger uw drivers voor een CD-ROM drive te installeren mee te krijgen op... CD.

Verdekke he rugzak vergeten op café gisteren met paspoort, parfum, werkbadge, ... in. En gebeld naar t café en daar weten ze van niks... .
Voor moest er iemand met mijn teerbeminde rugzak hebben ingezeten café dan toch terug gebeld dat ze hem toch gevonden hadden en alles steekt er nog in precies :love: .

Al is het ergens ook een ergernis eerst zelf bellen ah ne rugzak nee geen idee van niks gezien gisteren bij afsluit om dan maar dagen ineens te bellen ja uwe rugzak staat hier he.

Graspollen proberen mij te vermoorden
Tip van de dag: Kunstgrassen Willy laat er geen gras over groeien.

Tis veel gebeterd hier met Mometasone neusspray. De pillekes die ze voorschreven heb ik voor gepast want mijn darmen vonden die niet zo leuk.

Eerste dagje telewerk gekregen op nieuwe job, ligt er hier al uit van vandemiddag... :rolleyes:

Telkens die compagnie hier de voorbereidende werken komt doen van leidingen raken ze de internet kabels. FFS, doen die dat express ?

Dit zijn dan nog maar de voorbereidende werken voor de definitieve aanleg, ik houf mijn hart al vast.

Terug
Bovenaan