Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijne printer die niet zwart wilt printen omdat cyaan leeg is.
Wtf.
.Tot over zijn oren in het werk en voor niks tijd, maar uren BG volspammen met belachelijke rants, daar is dan wel tijd voor. In de tijd dat die rants neergepend zijn kun je een hele okra bus helpen om hun formulier in te vullen, ga je misschien meer voldoening van hebben.Ik vraag me soms af hoeveel tijd je per dag steekt in ranting.
Mijne printer die niet zwart wilt printen omdat cyaan leeg is.
Wtf.
Schuld van de overheid verdomme.Mijne printer die niet zwart wilt printen omdat cyaan leeg is.
Wtf.
@Oldskooler welIk zie hier niet zoveel ambtenaren die daar tijdens de dag tijd voor hebben,

Hola hola.@Oldskooler wel
en als hij geen tijd heeft op zijn werk is hij zijn zaterdagse wandelingen aan het uitstippelen, zijn sauna's aan het boeken, behulpzame berichtjes naar zijn wandelvrienden aan het sturen![]()
Ik moet nu, blijkbaar, schriftelijk, via een speciaal formulier natuurlijk, mijn adres bevestigen aan HR om een vrijstellingsattest voor de verkiezingen te krijgen.Precies of die ambtenaren moeten zelf die formulieren ook nooit invullen. Je wil het papierwerk niet zien dat ik moet doen voor een simpele sollicitatie naar een andere zone. De privé is een natte droom op dat vlak. Alles samen heb ik minimum 20 formulieren moeten invullen en 10 keer dezelfde vragen gekregen.
Het is echt hallucinant. Ik had meegedaan voor mijn cognitieve proeven voor inspecteur. Ik dus vanaf 5u in de morgen vertrokken naar Brussel. Doe mijn testen en kom rond 14u thuis.Ik moet nu, blijkbaar, schriftelijk, via een speciaal formulier natuurlijk, mijn adres bevestigen aan HR om een vrijstellingsattest voor de verkiezingen te krijgen.
HR, die mijn personeelsgegevens beheren, hebben een apart formulier (op papier, niet digitaal) om mijn adres te vragen....na bijna 2j dienst en de bijhorende loonbrieven, eindejaarskaartjes, personeelsmagazines, attesten,.... perfect geadresseerd aan mij.
Ze gingen mij dat formulier bezorgen.... ik hoop via mail of interne post maar ik vrees dat ik dat dus morgen ofzo gewoon in de brievenbus thuis ga vinden.
Tijd om dat ding cyaankali te geven, dedju! 't Zal hem leren!Mijne printer die niet zwart wilt printen omdat cyaan leeg is.
Wtf.
Dat is gelijk vroeger uw drivers voor een CD-ROM drive te installeren mee te krijgen op... CD.Ik moet nu, blijkbaar, schriftelijk, via een speciaal formulier natuurlijk, mijn adres bevestigen aan HR om een vrijstellingsattest voor de verkiezingen te krijgen.
HR, die mijn personeelsgegevens beheren, hebben een apart formulier (op papier, niet digitaal) om mijn adres te vragen....na bijna 2j dienst en de bijhorende loonbrieven, eindejaarskaartjes, personeelsmagazines, attesten,.... perfect geadresseerd aan mij.
Ze gingen mij dat formulier bezorgen.... ik hoop via mail of interne post maar ik vrees dat ik dat dus morgen ofzo gewoon in de brievenbus thuis ga vinden.
Ignore knop en nooit meer omkijken. Er zijn grenzen.bon, rondje ambtenaren-bashen, omdat mac-bc een contact-formulier moet invullen (wat tegenwoordig ook in de privé de norm is), en daarvoor itsme moet gebruiken.
we gaan passen.
Dat is gelijk vroeger uw drivers voor een CD-ROM drive te installeren mee te krijgen op... CD.
Voor moest er iemand met mijn teerbeminde rugzak hebben ingezeten café dan toch terug gebeld dat ze hem toch gevonden hadden en alles steekt er nog in preciesVerdekke he rugzak vergeten op café gisteren met paspoort, parfum, werkbadge, ... in. En gebeld naar t café en daar weten ze van niks... .
.Tip van de dag: Kunstgrassen Willy laat er geen gras over groeien.Graspollen proberen mij te vermoorden