Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Bijna elke keer ik zo'n taart voor mijn neus krijg smaakt die bijna enkel naar van die smaakloze rolfondant om vormkes te maken met een droge biscuit in. Ziet er altijd wel heel mooi uit maar geef mij maar een normale taart.
hangt echt af van wie ze maakt.
Een vriendin van ons maakt er ook en die zijn echt super lekker.
Ze probeert dan ook de typische smaakloze rolfondant te beperken of een alternatief te voorzien.
Ook super lekkere biscuit

hangt echt af van wie ze maakt.
Een vriendin van ons maakt er ook en die zijn echt super lekker.
Ze probeert dan ook de typische smaakloze rolfondant te beperken of een alternatief te voorzien.
Ook super lekkere biscuit
Maakt ze ook effectief een biscuit? De mensen hier in de buurt die zo afgesmeerde, versierde taarten maken gebruiken sponge cake omdat een echte biscuit door de luchtigheid te moeilijk is om heel strak af te werken.

Ik heb voor het eerst in een jaar een cashback niet verkregen bij ING. Ik vond de procedure om een cashback te verkrijgen ditmaal ook erg omslachtig.

Soms heb je een reserveerknop maar nu had je alleen een knop 'go to the shop' (wat de bewijskracht natuurlijk al minimaliseerd). Ik weet heel goed dat ik daarop heb geklikt, het artikel in de winkelmand heb gestoken en ik dan zo betaald heb. Ik let daar altijd goed bij op zodat ik het correct uitvoer.

Natuurlijk beweert ING gewoon dat ik dan toch iets verkeerd gedaan moet hebben (maar wat ik dan fout gedaan heb, kunnen ze natuurlijk niet zeggen). En daarmee is de kous bij hun gewoon af. Er is geen spelt tussen te krijgen. Hun woord vs mijn woord. Meh.

Ik heb voor het eerst in een jaar een cashback niet verkregen bij ING. Ik vond de procedure om een cashback te verkrijgen ditmaal ook erg omslachtig.

Soms heb je een reserveerknop maar nu had je alleen een knop 'go to the shop' (wat de bewijskracht natuurlijk al minimaliseerd). Ik weet heel goed dat ik daarop heb geklikt, het artikel in de winkelmand heb gestoken en ik dan zo betaald heb. Ik let daar altijd goed bij op zodat ik het correct uitvoer.

Natuurlijk beweert ING gewoon dat ik dan toch iets verkeerd gedaan moet hebben (maar wat ik dan fout gedaan heb, kunnen ze natuurlijk niet zeggen). En daarmee is de kous bij hun gewoon af. Er is geen spelt tussen te krijgen. Hun woord vs mijn woord. Meh.
ja, zo word je dus nooit miljonair hé. :s

Hier ook mid vorig jaar iets gekocht bij body en fit en ook met mobile vikings, kreeg direct een bevestiging en was te zien in de app, na lange tijd werden die vikingpunten en die transactie geweigerd. Betwist en factuur opgestuurd, gewoon nog eens declined terwijl alle bewijzen er zijn en de aankoop gekend is in de vikingapp. Prutsers :sop:

Hier ook mid vorig jaar iets gekocht bij body en fit en ook met mobile vikings, kreeg direct een bevestiging en was te zien in de app, na lange tijd werden die vikingpunten en die transactie geweigerd. Betwist en factuur opgestuurd, gewoon nog eens declined terwijl alle bewijzen er zijn en de aankoop gekend is in de vikingapp. Prutsers :sop:
Bij mij was het 4.5% cashback. Dus dit was toch 30€ dat ik nu misloop.

ja, zo word je dus nooit miljonair hé. :S
Het is ditmaal toch iets meer dan die 4€ bij de huisarts. Daar kan ik toch al 2x voor naar de McDonalds.

De ergernis is trouwens een opeenstapeling van zaken

Laatst bewerkt:
Bij mij was het 4.5% cashback. Dus dit was toch 30€ dat ik nu misloop.

Het is ditmaal toch iets meer dan die 4€ bij de huisarts. Daar kan ik toch al 2x voor naar de McDonalds.
Conclusie. Steeds bewijs nemen als je deelneemt aan een actie. Neem screenshots van je stappen, bewaar bevestigingsmails, etc.

Conclusie. Steeds bewijs nemen als je deelneemt aan een actie. Neem screenshots van je stappen, bewaar bevestigingsmails, etc.
Oh maar die heb ik en de cashback is nog steeds geweigerd. Het probleem is de omslachtige procedure.

Ik moest hetvolgende doen
* naar de ING app gaan in de browser en klikken op 'go to shop' (onder de cashback)
* cookies aanvaarden (indien je daarachter gevraagd wordt en zien dat ze niet geblokkeerd worden)
* produkt toevoegen aan het mandje
* betalen

Het lijkt wel alsof ze bewust alles zo omslachtig maken waardoor je als klant -als er iets foutloop- toch bescheten bent. Je kan dus nooit aan de hand van screenshots bewijzen dat je alles correct hebt uitgevoerd. Je moet dan al bijna een 'video' beginnen opnemen. :unsure:

Laatst bewerkt:
850 euro verzekering voor mijn 116d, dat is 200 euro meer dan vorig jaar.. hoeveel betalen jullie gemiddeld? Heb de indruk dat ik me int zak laat zetten.

Maakt ze ook effectief een biscuit? De mensen hier in de buurt die zo afgesmeerde, versierde taarten maken gebruiken sponge cake omdat een echte biscuit door de luchtigheid te moeilijk is om heel strak af te werken.
Beide, ze maakt elk jaarde taart voor het metekind van mijn vriendin

850 euro verzekering voor mijn 116d, dat is 200 euro meer dan vorig jaar.. hoeveel betalen jullie gemiddeld? Heb de indruk dat ik me int zak laat zetten.
Regelmatig van verzekering wisselen. Anders betaal je jaar na jaar 200euro meer.

Die rekenen erop dat je stil blijft zitten wanneer je geschoren wordt.

HLN die de bodem van het vat verder afschraapt. Blijkbaar is er een pop in het sprookjesbos van de Efteling die grotere borsten heeft dan voordien.

En natuurlijk ik weer die het zit te lezen.

En nu jullie :)
Ik denk dat ze bij HLN een schraapwedstrijd houden. Dit is sowieso nog erger...

krijg hier een mailke van proximus, ze gaan werken aan hun antennes.

hinder voor mij:

• Onderbrekingen voor mobiel bellen en surfen (2G/3G/4G)
  • Eenmalig een onderbreking van 2 dagen
  • Vertraagd sturen en ontvangen van sms’en

wtf?? 2 dagen niet bereikbaar met de gsm?

Ik dacht..goh...waarom eens niet milieubewust en slim naar Antwerpen gaan in mei, en gewoon met de trein van Kortrijk naar Antwerp Centraal gaan?

Omdat die rechtstreekse trein met zijn och gottekes 8 stops er 1u58 over doet om op bestemming te raken? Ze mogen nog alle campagnes opzetten of weekendkortingen geven dat ze willen, ik ga geen kleine vier uur op de trein zitten en het risico lopen om geknifed te worden om efkes op en neer te crossen naar Antwerpen.

Ik dacht..goh...waarom eens niet milieubewust en slim naar Antwerpen gaan in mei, en gewoon met de trein van Kortrijk naar Antwerp Centraal gaan?

Omdat die rechtstreekse trein met zijn och gottekes 8 stops er 1u58 over doet om op bestemming te raken? Ze mogen nog alle campagnes opzetten of weekendkortingen geven dat ze willen, ik ga geen kleine vier uur op de trein zitten en het risico lopen om geknifed te worden om efkes op en neer te crossen naar Antwerpen.
Dan heb je nog niet over de prijs gesproken die ze vragen om ofwel dood te gaan van de stress of van een messteek.

True that vertragingen treinen met minder wagons allemaal terechte opmerkingen over de NMBS maar ik pak al drie jaar op alle mogelijke uren een trein richting Antwerpen en soms Brussel en nog nooit onveilig gevoeld op een trein.

Je hebt overal helaas een kleine kans om een debiel tegen te komen wil je die kans tot nagenoeg nul herleiden blijf thuis en woon alleen.

Terug
Bovenaan