Str8_6
Well-known member
Ik ging hem verbeterd hebben moest ik haar geweest zijnOnklantvriendelijk.
Noted!
.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ging hem verbeterd hebben moest ik haar geweest zijnOnklantvriendelijk.
Noted!
.Hier zou’k toch via die speaker geroepen hebben “ja ge stoort!”Extra frappant dat Sonja opende met "Hey, da's al efkes geleden. Stoor ik?"
Reply: "Nee"
en daar doet niemand moeilijk hoor over mijn zak!
Social distancing, die is ook blijven hangen in 2020 zeg ...een irritant spook gehad in de colruyt.
Ik kom aan de kassa en geef een grote zak van de Action aan haar, om alle kleine spullen in te overladen van kar 1 naar kar 2 (dat is hun werkijze in de colruyt).
"ah nee meneer die zak kan niet blijven rechtstaan, er hangen geen klippers aan".
ik zeg : ok ik hou hem wel open voor u. "nee meneer er geld nog steeds social distancing".
Ze begint alles te scannen en over te laden van kar 1 naar kar 2.
ik pak zelf die zak en leg alle dingen er in die zak.
"meneer wil je wachten tot ik gedaan heb met alles te scannen". mijn 3e.
NU schiet ik uit mijn krammen.
Ik zeg "nee ik ga niet wachten tot gij gedaan hebt. en ik ben ook heel blij dat ik niet jouw collega ben. Zo onklantvriendelijk ben ik nog nooit behandeld geweest in een colruyt, want normaal ga ik steeds naar colruyt sint andries, en daar doet niemand moeilijk hoor over mijn zak! jij bent de eerste en enige. en als je uw job niet meer graag doet, is het misschien tijd om ergens anders te gaan werken. "
Toen was het opeens gedaan met haar constante "weerwoord" bieden.
Gewoon een luie doos van een werkneemster... Zo heb je er toch op elk bedrijf lopen. die tegen hun goesting werken.Social distancing, die is ook blijven hangen in 2020 zeg ...
Dat speaker gedoe kan ik ook vliegend schijt van krijgen.Kassierster kijkt haar ook al aan met een blik van "madam, handel dit eerst af en doe uw telefoontje later" en wil iets zeggen...
Madam doet teken naar kassierster (talk to the hand), belt terug en doet een parléke van een kleine 2 minuten.
Uiteraard op speaker.

De grootmoeder van mijn vrouw gaat speciaal op zaterdagochtend naar de Colruyt, want das "gezelliger als er zo wat volk is"
Ondertussen probeer ik vaak van om 19u40 bij de Colruyt te zijn omdat het volk net te mijden... wat is er leuk aan de volle winkel? De hele winkel is een mijnenveld van mensen die hun kar exact in het midden van het gangpad zetten zodat links noch rechts kan passeren, mensen die hun kar zetten exact naast een andere kar die er al staat zodat er niemand voorbij kan, mensen die hun kar wél mooi aan de kant zetten en dan naast hun kar aan de andere kant van de rayon alle producten één voor één vastnemen om het label te lezen. If looks could kill... had ik al verschillende keren levenslang gekregen![]()

Aan de kassa hier gisteren in de Carrefour. Een oudere dame die na veel gesukkel BIJNA afgerekend heeft. Maar ze staat heel die tijd dusdanig in de weg van mij, dat ik mijn produkten met veel moeite op de band krijg. Ik denk: Eindelijk ze is klaar! Komt een oude vriendin die net heeft afgerekend aan een andere kassa gepasseerd en is het plots van: "Ah Griet se! Dat is lang geleden!"Nu geen heel erge, euh, ergernis, want ik vond het eerder grappig, maar zonet in de Carrefour aan de kassa:
Er gaat een 2de kassa open, ik dus naar die kassa als eerste, terwijl ik mijn welgeteld 5 artikelen op de band leg komt er een oud madammeke naar mij "mijnheer, mag ik dit efkes snel afrekenen", wijzend naar haar Dag Allemaal of welk boekje het ook was.
Ik zeg "ik heb nu ook niet echt veel om af te rekenen mevrouw, maar doe maar", hoewel ze mijn bevestiging niet echt nodig had want ze had al voor mijn antwoord haar plaats voor mij aan de kassa ingenomen.
Soit, mevrouw betaalt dan met muntjes, en ge kent dat, tegen dat ze haar muntjes uit haar portemonnee gevonden en genomen heeft zijn we al een halve minuut verder, dan nog efkes goed haar wisselgeld tellen om te zien dat ze hun geen 10cent gemist hebben aan de kassa, vervolgens nog op het gemakske die portemonnee weer in de sacoche steken, nog eens goed kijken of ze niets vergeten was (ze had nochtans maar 1 ding gekocht), nog een vriendelijke "merci hé meneer" naar mij en weg was ze. Wellicht was ik met mijn 5 artikelen ook al lang weg geweest, dus ge vraagt u toch af waarom dat moederke op leeftijd en op pensioen zo "gehaast" was dat ze toch per sé voor moest kruipen.
Maar het was eigenlijk te grappig om echt ergerlijk te zijn.

Of omdat die de kleinkinderen op school zijn gaan afzetten. Alleja, kweet dat haten leuker is natuurlijk.Ge moet eens tijdens het spitsuur in een willekeurige dorp/stad kijken wie er allemaal in den auto zit. Hopen bejaarden die natuurlijk net dan de baan op moeten nadat ze de hele middag watervlietse kafé of Elexir d'Anverskes hebben zitten leuren bij Irma of Gerard.
Ik ga mijn vlees halen bij de lokale klein handel (boerderij met veel koeien, varkens en kippen).Zonet nog een steak van €8 uit de lokale Delhaize integraal aan de zwerfkatten geschonken. Wat is dat toch met dat rotvlees.
Jongeren kunnen er ook wat van.Ik verlang al tot ik oud ben hoe ik zie hoe men over ouderen denkt.

Gelukkig zijn de laatste berichten hier het toonbeeld van respect. Moest iedereen eens eerst naar zijn eigen kijken, het zou al helemaal anders zijn.Ik ga mijn vlees halen bij de lokale klein handel (boerderij met veel koeien, varkens en kippen).
De prijs is gelijkwaardig aan dat van de Delhaize maar wel veel en veel beter.
Dan is de keuze snel gemaakt. Enige nadeel is dat je wel grote pakketten moet kopen.
Jongeren kunnen er ook wat van.
Ga eens naar de Action in Aarschot? Bijna niemand gaat daar opzij. Zeg je vrij luid 'excuseer'? De meeste mensen doen daar dan alsof ze u niet eens horen. Jong of oud, het interesseert ze niet.
Je hebt dat wel zo'n beetje in elke winkel, maar de action in Aarschot spant echt de kroon (van de winkels waar ik naar toe ga)
Wie gaat er dan ook naar de Marginaction. Als mijn vrouw daar heen wil ben ik altijd blij dat ik daar weg ben.Ik ga mijn vlees halen bij de lokale klein handel (boerderij met veel koeien, varkens en kippen).
De prijs is gelijkwaardig aan dat van de Delhaize maar wel veel en veel beter.
Dan is de keuze snel gemaakt. Enige nadeel is dat je wel grote pakketten moet kopen.
Jongeren kunnen er ook wat van.
Ga eens naar de Action in Aarschot? Bijna niemand gaat daar opzij. Zeg je vrij luid 'excuseer'? De meeste mensen doen daar dan alsof ze u niet eens horen. Jong of oud, het interesseert ze niet.
Je hebt dat wel zo'n beetje in elke winkel, maar de action in Aarschot spant echt de kroon (van de winkels waar ik naar toe ga)
Hoe gij het weet van mij dat het vrouwlief is die daar altijd naartoe wil gaan.Wie gaat er dan ook naar de Marginaction. Als mijn vrouw daar heen wil ben ik altijd blij dat ik daar weg ben.

Dat is waar.Gelukkig zijn de laatste berichten hier het toonbeeld van respect. Moest iedereen eens eerst naar zijn eigen kijken, het zou al helemaal anders zijn.