Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Aannemer heeft hier al een waterleiding geraakt. Watergroep ter plaatse en hun uitleg: De aannemer moet dat morgen maken. Dus:

1. Er gaan 10.000-en liters water verloren lopen
2. Een hele straat wordt zonder boe of bah 12 uur zonder water gezet

Je zou toch denken dat er voor kritische infrastructuur als een waterleiding toch een 24/7 on-call is.

Het leed dat mascara en fietsen in regenweer heet.

Omdat ik gewoon weet dat iedereen op dit forum dit herkent!
De oplossing is 2 à 3 keer per jaar je wimpers laten verven en liften. Sinds ik dat doe heb ik geen mascara meer nodig :wink:. En ik krijg dan nog van iedereen complimenten over mijn lange wimpers :love:

Alle hup, obligatoire 'of ge kunt ook gewoon geen mascara dragen'. Kwestie dat alle vrouwen vertegenwoordigt zijn.

Zonet nog een steak van €8 uit de lokale Delhaize integraal aan de zwerfkatten geschonken. Wat is dat toch met dat rotvlees.

Vroeger at ik veel te veel vlees, en sinds enkele jaren toen de kwaliteit in de supermarkt achteruit ging meer moeite beginnen doen om vaker een degelijke slagerij op te zoeken en te kiezen voor kwaliteit boven kwantiteit. Maar nood breekt soms wet.

Van de Carrefour is het -soms- nog oké, maar wat de lokale Delhaize uitspookt is me toch een raadsel. Keer op keer enorm taai, of vol water. Gewoon schandalig.

Kip is nog zoiets. Van de Delhaize is dat echt zo slecht. Zelfs van de slagerij kan er is hele taaie kip tussen zitten. Ik ga soms naar een halalslagerij, en daar is de kip wel altijd top. Al voel ik me daar altijd wel heel blank en bekeken.

Gelukkig heb ik 1 hippievriend met een kleine bioboerderij die af en toe een van z´n kippen slacht. Da´s echt een wereld van verschil.

'Katespiracy'. Ik geef al geen hol om middeleeuwse instituten als koningshuizen en de tralala errond. Maar dat bijna alle nieuwssites er nog eens zulke grote artikelen moeten aan wijden om een mislukte foto die er werd gepost. Jongens toch, heeft men nu echt niks belangrijkers om zich mee bezig te houden.

"Zelf ben ik tot mijn onderbroek toe in Shein gekleed. Kousen, pyjama’s, sportkleding: bijna alles bestel ik er. Heel af en toe ga ik shoppen bij LolaLiza, maar drie vierde van de kleerkast is Shein."

Wow proficiat zeg. Chinese namaakbrol. Precies ons ma die zo fier is op haar oorbellen van 99 cent van Temu.

'Katespiracy'. Ik geef al geen hol om middeleeuwse instituten als koningshuizen en de tralala errond. Maar dat bijna alle nieuwssites er nog eens zulke grote artikelen moeten aan wijden om een mislukte foto die er werd gepost. Jongens toch, heeft men nu echt niks belangrijkers om zich mee bezig te houden.

Nee, Regi zijn trouw is gedaan.
Kansen genoeg nochtans, want Eline De Munck is ook bevallen. Op internationale vrouwendag! Van een dochter!

Maar die heeft wel een serieuze commerciële buitenkans laten liggen door die Colette te noemen. Had ze die nu een bril opgezet en Odette genoemd... :unsure:
Die Eline moet ook haar IG volzetten met foto's in bikini's. Die is op den toer van Tanja D. aan het gaan hoor.

Misschien kunnen we met zijn allen wat minder kak aan onze bv's hangen. Want we hoeven ze allemaal niet te horen of zien maar toch zijn er hier weer al lustig de revue gepasseerd.

Terug
Bovenaan