StruikGewas
Well-known member
Verdiend nog eens een (re)post. Wat een legende.RIP Akira Toriyama
(creator van Dragon Ball)
RIP

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Verdiend nog eens een (re)post. Wat een legende.RIP Akira Toriyama
(creator van Dragon Ball)

En dan vliegen ze meteen op de croissants of chocobroodjes, ga dan naar de bakker die al van 7u open was en sta niet 40 min te wachten aan de ingang van een AH/Delhaize/Carrefour.Elke ochtend opnieuw. Volk dat al om 7h20 aan de Delhaize staat die om 8h open gaat. Waarom? Ga wat leuks doen.
De oplossing is 2 à 3 keer per jaar je wimpers laten verven en liften. Sinds ik dat doe heb ik geen mascara meer nodigHet leed dat mascara en fietsen in regenweer heet.
Omdat ik gewoon weet dat iedereen op dit forum dit herkent!
. En ik krijg dan nog van iedereen complimenten over mijn lange wimpers 
Klopt en tevens okselhaar en beenhaar laten groeien.Alle hup, obligatoire 'of ge kunt ook gewoon geen mascara dragen'. Kwestie dat alle vrouwen vertegenwoordigt zijn.
Tis niet omdat ge het ene niet/wel doet, dat ge het andere niet/wel doet héKlopt en tevens okselhaar en beenhaar laten groeien.
Nee, Regi zijn trouw is gedaan.Jongens toch, heeft men nu echt niks belangrijkers om zich mee bezig te houden.
'Katespiracy'. Ik geef al geen hol om middeleeuwse instituten als koningshuizen en de tralala errond. Maar dat bijna alle nieuwssites er nog eens zulke grote artikelen moeten aan wijden om een mislukte foto die er werd gepost. Jongens toch, heeft men nu echt niks belangrijkers om zich mee bezig te houden.
Kansen genoeg nochtans, want Eline De Munck is ook bevallen. Op internationale vrouwendag! Van een dochter!Nee, Regi zijn trouw is gedaan.
Maar die heeft wel een serieuze commerciële buitenkans laten liggen door die Colette te noemen. Had ze die nu een bril opgezet en Odette genoemd...Kansen genoeg nochtans, want Eline De Munck is ook bevallen. Op internationale vrouwendag! Van een dochter!

Over negen maanden is het Regi Wordt Vader.Nee, Regi zijn trouw is gedaan.
Over 1,5 jaar, Regi wordt single.Over negen maanden is het Regi Wordt Vader.
Die Eline moet ook haar IG volzetten met foto's in bikini's. Die is op den toer van Tanja D. aan het gaan hoor.Maar die heeft wel een serieuze commerciële buitenkans laten liggen door die Colette te noemen. Had ze die nu een bril opgezet en Odette genoemd...![]()
Ge moet het breder zien hé. Daar komt nu een kinderlijn bij: Colette by OdetteMaar die heeft wel een serieuze commerciële buitenkans laten liggen door die Colette te noemen. Had ze die nu een bril opgezet en Odette genoemd...![]()
Met aangrenzend restaurant?Ge moet het breder zien hé. Daar komt nu een kinderlijn bij: Colette by Odette
RegiOver 1,5 jaar, Regi wordt single.