Je ergernissen van vandaag - Deel 2

100% akkoord, maar je moet wel specifiek weten wat je wil als je naar een kweker gaat. Bij een tuincentrum kan je nog ideeën opdoen en heb je ook een ruimer aanbod als je niet specifiek zoekt.
Ik haat tuincentra trouwens ook, ik weet wat ik wil, maar de vriendin wil graag rondkijken. :unsure:
er bestaan nog wel wat vaste plantenkwekerijen waar je ook kan rondkijken, zeker in jouw omgeving

Ik ben op zoek naar een haakse C7 stroomkabel (waarvan de aansluiting een 8-vorm heeft), maar die zou "low profile" moeten zijn zodat die in pakweg een Sonos Play zou passen. Dus bv zoiets:

Capture.png

Maar blijkbaar is dat toch nog niet zo simpel te vinden, kan ook niet echt een goede zoekterm bedenken. Geen idee of zo'n low profile term een specifieke naam heeft.

er bestaan nog wel wat vaste plantenkwekerijen waar je ook kan rondkijken, zeker in jouw omgeving
Ik ken er idd wel enkele, mijn vriendin heeft trouwens 4jr gewerkt bij een, maar voor haar is dat niet genoeg, ze wil rondkijken naar iets extra. Dat dat extra eigenlijk niets waard is, daar kan/mag ik niets op zeggen. :unsure:
Ik weet perfect wat ik wil, zij weet ook perfect hoe ze alles wil indelen, maar toch wil ze naar die dure zaken gaan rondkijken, zonder meerwaarde.
Ik heb trouwens zelf nog 2 jaar planten rondgevoerd met de camion, ik krijg nog altijd kortingen bij bepaalde kwekers, maar dat zijn dan net de planten die ze niet wil. :lol:

*verzuurde Vlamingmodus AAN*

Bejaarden. Waarom die massaal naar het tuincentrum willen gaan op een zondagmiddag is mij een raadsel. Ga toch in de week?

*verzuurde Vlamingmodus UIT*
Ge moet eens tijdens het spitsuur in een willekeurige dorp/stad kijken wie er allemaal in den auto zit. Hopen bejaarden die natuurlijk net dan de baan op moeten nadat ze de hele middag watervlietse kafé of Elexir d'Anverskes hebben zitten leuren bij Irma of Gerard. Of 's morgens omdat ja, ze hebben een afspraak om 9u bij meneer doktoor, mààr als ze er al om 8u zijn kunnen ze misschien voorsteken! Ze tuffen dan gegarandeerd 10km/h onder (in zone 70) of 10km/h bóven (in zone 50 of 30) de snelheidslimiet en zijn nog in de veronderstelling dat stoppen = voorrang van rechts kwijt, is.

Volledig gek word ik er soms van.

Bij ons in de straat zijn grote wegenwerken begonnen. Waardoor heel de straat op een afstand van +- 2 km 1-richting is geworden. Maar klaarblijkelijk is dat tegenwoordig een optionele verplichting.

Hoeveel auto’s en fietsers ik hier de voorbije dagen al tegen de richting heb zien rijden is niet te geloven. Mochten ze hier gewoon elke dag komen flitsen en controleren, die werken waren op 3 weken betaald.

Limiet op mijn kredietkaart en ik krijg hem er niet af zonder naar een bankkantoor te gaan... .

Ik doe toch met mijn geld wat ik zelf wil zeker nu kan ik in twee keer gaan betalen voor iets dat vrij dringend is... .

Bij ons in de straat zijn grote wegenwerken begonnen. Waardoor heel de straat op een afstand van +- 2 km 1-richting is geworden. Maar klaarblijkelijk is dat tegenwoordig een optionele verplichting.

Hoeveel auto’s en fietsers ik hier de voorbije dagen al tegen de richting heb zien rijden is niet te geloven. Mochten ze hier gewoon elke dag komen flitsen en controleren, die werken waren op 3 weken betaald.
Verkiezingen ergens, neen? Ik zal mij vergissen.

Wat ik mij afvraag is waar al die machinerie staat de overige 3 jaren... Ergens in een loods aan het afschrijven wezen. Hier zijn ze ook begonnen in onze straat, een externe compagnie die enkel daar is om open te breken, geen rekening houdend met Internet kabels en dergelijke...

Limiet op mijn kredietkaart en ik krijg hem er niet af zonder naar een bankkantoor te gaan... .

Ik doe toch met mijn geld wat ik zelf wil zeker nu kan ik in twee keer gaan betalen voor iets dat vrij dringend is... .
Kan je uw limiet niet wijzigen in je banking app? De meeste grootbanken bieden die functie.

Zondagavond om 18u een bericht binnenkrijgen om te melden dat de school van mijn dochter dinsdag hoogstwaarschijnlijk gaat staken want besparingen.

Een dikke middenvinger kunnen ze krijgen.

Bij kbc allesinds wel. Inbellen via Kate, 4 veiligheidsvragen oplossen in de aard van, rr-nummer, bedrag van de aflossing van uw woonkrediet, hoeveel geld staat er op uw rekening,... en je kan openzetten tot max 500k via Itsme en 500k via kaartlezer per dag.

Vorige week werd de start van de lente toch aangekondigd? Het ging op de koppen lopen zijn in de tuincentra.

De lente is al geweest hoor, dat was vrijdag. En zaterdag zelfs 15 graden, prima zomerweertje. Ondertussen zitten we weer in de herfst. Die zal ongeveer tot november 2024 duren.

Terug
Bovenaan