Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Wil het licht uitdoen in mijn oefenruimte na mijn (bijna) dagelijkse 'drie-kwartiertjes-drummen-ter-ontspanning', zie ik dit:

P3090358.jpg

Hekel aan onverwachte kosten...:mad:

Geen ergernis maar eerder iets wat me tegensteekt:

Gisteren een mooie dag, veel zon, aangename temperaturen. Vandaag doe je de rolluiken omhoog en wat zie je, grijs druilerig kutweer. WEERAL. Man dat hangt toch echt de voeten uit deze winter.

Gisteren een mooie dag, veel zon, aangename temperaturen. Vandaag doe je de rolluiken omhoog en wat zie je, grijs druilerig kutweer. WEERAL. Man dat hangt toch echt de voeten uit deze winter.
Gisteren toch ook al. Gisteren middag volle zon, nog bezig geweest in de tuin. Eerste aangename warmte zolang je uit de wind stond. In de namiddag hadden we een familiefeestje waar we naartoe moesten: misschien kunnen we daar nog wat in het zonnetje zitten... Niet dus, tegen dat we daar waren was het ook terug overtrokken.

Al de derde keer dat ik een Aldi binnenstap waar er vervallen producten liggen in de koelkast.
Ze hebben precies hun winkels vernieuwd ten opzichte van de laatste keer dat ik daar ooit was. Maar het blijft shit.

Al de derde keer dat ik een Aldi binnenstap waar er vervallen producten liggen in de koelkast.
Ze hebben precies hun winkels vernieuwd ten opzichte van de laatste keer dat ik daar ooit was. Maar het blijft shit.
Vervallen producten zal nu wel aan het plaatselijke personeel liggen en de uitbater, denk niet dat dit een Aldi-richtlijn is.

Maar de Aldi hier is ook maar een groezelig geval eerlijk gezegd, amper groenten en fruit ook.

Facebook…again

Vrijdag opeens volledig platgespamd door voorgestelde fake groepen met advertenties in de zin van ‘Makita proefset aan 2 euro. Je moet enkel 3 vragen invullen!’, inclusief AI-foto van lachende man in Lidl met honderd Makita sets en bordje ‘2 euro’ achter zich. Elke pagina had op elke post ook dezelfde reacties: ‘mijn vrouw bestelde het en ik kon het niet geloven, maar vandaag ontvangen’. Zeker 10 keer gerapporteerd, want naast Makita zijn er ook Dysons, Amazon retourpakketten etc te verkrijgen voor 2 euro. Ook fake Krefel pagina’s met 200 volgers in plaats van een paar tienduizend etc.

Nu krijg ik een bericht van facebook: We hebben de advertentie niet verwijderd. We hebben de advertentie bekeken en zijn tot de conclusie gekomen dat deze advertentie niet in strijd is met onze advertentierichtlijnen. Geen idee of het dan om een van die 10, of om alle 10, de pagina’s gaat, maar alles wat ik gerapporteerd heb was duidelijk bedrog om mensen privé-gegevens af te troggelen. En facebook laat het toe.

De balans helt toch steeds meer naar account verwijderen…

Hier in de spar...
Steevast de vervaldatums nakijken.
Deze week nog. Chocolade 1 + 1 gratis.
Dacht hmmm...tot ik zag nog van 2023.

Of kortingen die niet meer kloppen qua datum.

Zou niet mogen.

GIsterenvoormiddag gaan wandelen met ons 3. Heerlijk zonnetje en 15 °C waardoor het echt aangenaam was. In de namiddag super grijs en druilig.

2 Aldi's in Ieper zijn altijd in orde, die in Poperinge steevast vervallen zaken in de rekken, dus is puur het management.
Er zijn nog zo'n winkels die daar goed in zijn, de Okay in Meulebeke bv, 3x geweest en 3x iets vast gehad van vleeswaren dat over datum was.

Facebook…again

Vrijdag opeens volledig platgespamd door voorgestelde fake groepen met advertenties in de zin van ‘Makita proefset aan 2 euro. Je moet enkel 3 vragen invullen!’, inclusief AI-foto van lachende man in Lidl met honderd Makita sets en bordje ‘2 euro’ achter zich. Elke pagina had op elke post ook dezelfde reacties: ‘mijn vrouw bestelde het en ik kon het niet geloven, maar vandaag ontvangen’. Zeker 10 keer gerapporteerd, want naast Makita zijn er ook Dysons, Amazon retourpakketten etc te verkrijgen voor 2 euro. Ook fake Krefel pagina’s met 200 volgers in plaats van een paar tienduizend etc.

Nu krijg ik een bericht van facebook: We hebben de advertentie niet verwijderd. We hebben de advertentie bekeken en zijn tot de conclusie gekomen dat deze advertentie niet in strijd is met onze advertentierichtlijnen. Geen idee of het dan om een van die 10, of om alle 10, de pagina’s gaat, maar alles wat ik gerapporteerd heb was duidelijk bedrog om mensen privé-gegevens af te troggelen. En facebook laat het toe.

De balans helt toch steeds meer naar account verwijderen…
Er was een periode dat elke man elke week bakken vriendschapsverzoeken/berichten kreeg van fake profielen. Zo wat het equivalent van "hete, geile vrouwen in jouw buurt". Ook vaak een report voor gestuurd, en zelfde antwoord gekregen.

Denk dat de marginalen gisterenavond weer goed gefeest hebben. Tijdens het wandelen vanochtend door het park aan het fort gegaan. Ik kon geen 100 meter stappen zonder dat ik een blikje Cara Pils, frisdrank, fles cava/wijn, grote fles Duvel of lege zak chips tegenkwam. Vuilbakken genoeg anders.

Wacht maar tot de golfstroom stilaan stilvalt.
Steeds gruw en koud weer.

Ik zei hierboven toch dat ik jullie op de hoogte ga houden.

Eline de munck bevallen van dochtertje:

"En net op internationale vrouwendag"

Ja, Eline, en welke meerwaarde brengt dat nu mee, he?

Even gelukkig geweest met zoontje? Mss was het dan "educate your son" geweest

2 Aldi's in Ieper zijn altijd in orde, die in Poperinge steevast vervallen zaken in de rekken, dus is puur het management.
Er zijn nog zo'n winkels die daar goed in zijn, de Okay in Meulebeke bv, 3x geweest en 3x iets vast gehad van vleeswaren dat over datum was.
Diksmuide was de laatste keer en twee keer in Gent.

Als ik het nog eens zie, trek ik een foto en stuur ik het naar het FAVV.

En het is zelfs van die gevaarlijke zaken als het over datum is ( iets met kip of vis erin)

Diksmuide was de laatste keer en twee keer in Gent.

Als ik het nog eens zie, trek ik een foto en stuur ik het naar het FAVV.

En het is zelfs van die gevaarlijke zaken als het over datum is ( iets met kip of vis erin)
Jaren terug toen ik nog thuis woonde ging mijn vader naar de plaatselijke Okay (geen idee waarom). Daar had je ook geregeld zo'n stoten, gehakt dat 1 dag later compleet grijs in de koelkast lag, waarschijnlijk probleem met koude keten.

Ik moet nu wel zeggen, ik ga ondertussen al jaren naar een Delhaize (BG oblige), en daar heb je ook meer en meer problemen met fruit dat duidelijk eens een deuk heeft gehad en vanuit dat punt begint te rotten, maar toch gewoon in de rekken blijft liggen. Of domme stoten zoals pakken capellini bij de spaghetti. Dat lijkt me dan het resultaat van meer en meer te steunen op jobstudenten en korte contracten.

*verzuurde Vlamingmodus AAN*

Bejaarden. Waarom die massaal naar het tuincentrum willen gaan op een zondagmiddag is mij een raadsel. Ga toch in de week?

*verzuurde Vlamingmodus UIT*

*verzuurde Vlamingmodus AAN*

Bejaarden. Waarom die massaal naar het tuincentrum willen gaan op een zondagmiddag is mij een raadsel. Ga toch in de week?

*verzuurde Vlamingmodus UIT*
Waarom ga je dan ook naar een tuincentrum: allemaal veel te duur en vaak slechte kwaliteit.
Ik weet niet wat je nodig had, maar je bent vaak beter af bij een boomkwekerij of een vaste plantenkwekerij.
En daar is nooit veel volk.

Waarom ga je dan ook naar een tuincentrum: allemaal veel te duur en vaak slechte kwaliteit.
Ik weet niet wat je nodig had, maar je bent vaak beter af bij een boomkwekerij of een vaste plantenkwekerij.
En daar is nooit veel volk.
100% akkoord, maar je moet wel specifiek weten wat je wil als je naar een kweker gaat. Bij een tuincentrum kan je nog ideeën opdoen en heb je ook een ruimer aanbod als je niet specifiek zoekt.
Ik haat tuincentra trouwens ook, ik weet wat ik wil, maar de vriendin wil graag rondkijken. :unsure:

Terug
Bovenaan