Ook gemerkt. Verschrikkelijk irritant.Je kan niet meer vanuit Google search restreeks doorklikken naar Google Maps door een dwaze regel van de EU tegen tech giganten.
En dan verschieten dat we niets in Europa ontwikkelen. Alles moet aan banden.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook gemerkt. Verschrikkelijk irritant.Je kan niet meer vanuit Google search restreeks doorklikken naar Google Maps door een dwaze regel van de EU tegen tech giganten.
En dan verschieten dat we niets in Europa ontwikkelen. Alles moet aan banden.
Na dat je eerst de cookie banner hebt weggeklikt heBen al blij dat we in google maps nog überhaupt een adres mogen opzoeken.
https://www.i-dont-care-about-cookies.eu/ niet flawless maar het werktNa dat je eerst de cookie banner hebt weggeklikt he
Waar iedereen `alles accepteren` klikt omdat jan modaal niet weet (en niet kan schelen) wat een cookie is.
Ik zit op het randje van roadrage soms. Een mooi systeem waarbij iedereen gewoon tot het einde parkeert en zo aanvult met mooie grote pijlen.Elke ochtend passeer ik langs de school in onze wijk.
En ik kan enkel beamen wat je zegt.
Mensen doen maar wat ze willen en blokkeren zonder probleem de hele straat.
"Net er over" is toch rap 10kmh op je teller he.Al de derde flitsboete op een paar weken tijd :/ Telkens net erover en 52 euro. Dat is nu telkens pijnlijk en weggesmeten geld verdomme.
De luchtkwaliteit vandaaglang geleden dat ik zo fel vervuiling rook in de lucht
Je ruikt de stikstof.Hangt en beetje af waar zeker?
Hier staan mijn vensters al een uurke open en enigste dat ik ruik zijn de boeren die hier al vroeg in de weer waren op de velden rondom![]()
Dat is zoals een die we hier hebben gehad: 1 vod voor alles (toiletten, eettafel, schermen,..)Kuisvrouw die over m'n nieuw scherm gegaan is met een natte vod waar waarschijnlijk ook nog iets van product op hing.
Gevolg: doffe vlek op mijne monitor van 2 maand oud.
Ik neem aan dat ze met het toilet begon.Dat is zoals een die we hier hebben gehad: 1 vod voor alles (toiletten, eettafel, schermen,..)
Da gelukkig ni. Na dat die geweest is is de voorraad vodden der altijd door.Dat is zoals een die we hier hebben gehad: 1 vod voor alles (toiletten, eettafel, schermen,..)
Die doffe vlek kan dus plots iets totaal anders zijn dan van het product.Dat is zoals een die we hier hebben gehad: 1 vod voor alles (toiletten, eettafel, schermen,..)