Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Je kan niet meer vanuit Google search restreeks doorklikken naar Google Maps door een dwaze regel van de EU tegen tech giganten.
En dan verschieten dat we niets in Europa ontwikkelen. Alles moet aan banden.
Ook gemerkt. Verschrikkelijk irritant.

Ben al blij dat we in google maps nog überhaupt een adres mogen opzoeken.
Na dat je eerst de cookie banner hebt weggeklikt he
Waar iedereen `alles accepteren` klikt omdat jan modaal niet weet (en niet kan schelen) wat een cookie is.

Het is begin maart en ik heb dit jaar precies al meer droevig nieuws gehoord dan iets anders. Zoveel jonge mensen die kanker krijgen of gewoon onverwachts uit het leven worden gegrepen. Vandaag weer iemand uit de kennissenkring overleden aan kanker, haar zoontje is ocharme een peutertje.

Elke ochtend passeer ik langs de school in onze wijk.
En ik kan enkel beamen wat je zegt.
Mensen doen maar wat ze willen en blokkeren zonder probleem de hele straat.
Ik zit op het randje van roadrage soms. Een mooi systeem waarbij iedereen gewoon tot het einde parkeert en zo aanvult met mooie grote pijlen.

NEE ZE, eerste beste parkeerplek nemen, dubbel parkeren, minimum 50km/u rijden, kris kras door elkaar de parking oversteken ipv het zebrapad te gebruiken.

Ffs

Al de derde flitsboete op een paar weken tijd :/ Telkens net erover en 52 euro. Dat is nu telkens pijnlijk en weggesmeten geld verdomme.

Al de derde flitsboete op een paar weken tijd :/ Telkens net erover en 52 euro. Dat is nu telkens pijnlijk en weggesmeten geld verdomme.
"Net er over" is toch rap 10kmh op je teller he.
52 euro, dus GAS-boete in trajectcontrole van gemeente waarschijnlijk?

Hangt en beetje af waar zeker?
Hier staan mijn vensters al een uurke open en enigste dat ik ruik zijn de boeren die hier al vroeg in de weer waren op de velden rondom :)

De luchtkwaliteit vandaag :shutup: lang geleden dat ik zo fel vervuiling rook in de lucht

Ik woon ook 'op den buiten' maar vlak aan een gemeenteschooltje waar de ouders hun kinderen afzetten terwijl die auto moet blijven draaien op de parking (ja,ok het is hier -35 en stel je voor dat die zou uitvallen)

En daarbij is het ook nog es een klassieke waze omleiding voor de rest vd gemeente die niet wil aanschuiven op de steenweg richting E40...

En stinken elke ochtend. Bah diesel.

Kuisvrouw die over m'n nieuw scherm gegaan is met een natte vod waar waarschijnlijk ook nog iets van product op hing.
Gevolg: doffe vlek op mijne monitor van 2 maand oud.

Aan de kassa. Haha. Een vrouw van 24 jaar zo.

Ik had een product bij waar 50% vanaf ging. De oorspronkelijke prijs: 10,4 euro.

Ik zie die haar gsm nemen. Ikke denkende: "waarom nu?"

Rekenapp open, 10,4 delen door 2, hahaha.

Ach, ze heeft de looks mee, dus het is haar vergeven. (Tot haar 36ste kan ik het haar blijven vergeven, mocht ze er dan nog zitten.)

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan