Ik kan er gewoon niet bij hoe mensen zo tam/asociaal kunnen zijn dat ze liever iemand hinderen dan gewoon 100 meter verder te parkeren, maar goed, daarom zijn we hier aan het posten natuurlijk.Idem trouwens, nieuwe overbuur, zet zich alle dagen voor mijn buur zijn garage omdat ze mag van hem.
Maar altijd ook met de punt van de auto net op de rand van mijn garage.
Zelfste resultaat, ik zie niets afkomen voor ik zelf al met de helft van mijn auto ben buiten gereden, en dan moet ik ook nog tot bijna tegen de gevel van haar huis rijden om te kunnen deftig uitdraaien. (smalle eenrichtingstraat)
Onlangs was haar lief op bezoek, en die kerel had zich voor mijn poort gezet, want ja van de buur mag dat ook he....
Ik moest er uit om 05h30 voor mijn job... vol frustratie op die bel gaan duwen om ze uit hun bed te halen.
Heeft wel effect gehad, het gebeurd niet meer.
Maar ik zal die vieze kloot zijn natuurlijk...
Ik zou me persoonlijk schamen als zijnde nieuwe inwoner als ik zo ergens handel waar ik net kom wonen.
Soit weer een buur minder waar ik met een masker op vriendelijk moet tegen doen.![]()
Als het nog lang blijft duren ga ik gewoon zelf voor mij oprit staan, na enkele maanden zal hij de grote trek naar de parking dan wel gewoon worden zeker.

.