Oldskooler
Well-known member
Ah zo, uw kleine langzaam vergiftigen.Natuurlijk niet enkel voor ons, maar dat crapuul was onze plaatselijke frituur. Stak snoepjes bij de bestellingen, heeft mijne kleinen nog een cola cadeau gedaan. Allee ik weet ook wel dat niemand dag in dag uit met een sardonische lach en een mes voor zich uit rondloopt, maar is toch een bah gevoel. En dan kan die over vier jaar nog proberen vrij komen. Da’s de tweede die ik toch van redelijk dicht kende die met een mes vermoord wordt, huisarts was de eerste. En het was zo een aangenaam madammeke ook. Om dan die familie van die kerel bij hoog en bij laag te horen volhouden dat hij zo eervol en vreedzaam (en nuchter) en braaf en voorbeeld van de gemeenschap …
![]()
ASSISEN: Ridoan Oudaha krijgt 29 jaar voor moord op Jill Himpe, maar over ruim 4 jaar kan hij al voorlopige vrijlating aanvragen. Familie reageert onthutst
Het assisenhof van West-Vlaanderen heeft Ridoan Oudaha (43) veroordeeld tot 29 jaar opsluiting voor de moord op zijn ex Jill Himpe (36) in 2019. Het licht overschrijden van de redelijke termijn maakt dat beschuldigde véél sneller kan vrijkomen. De familie en vrienden van het slachtoffer...www.hln.be
Al die suikers.
. Zelf heb ik geen Facebook dus wist van niks.

)