Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Hebben die nu echt regi zijne trouw live uit gezonden :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:
Man wat zit de wereld vol debielen als daar echt kijkers voor zijn.
Ik ga terug onder mijn steen gaan kruipen.
De gemiddelde mens is al niet zo slim, en ongeveer 50% van de mensen is minder slim dan die gemiddelde mens...

Ik zou De Morgen, De Standaard... Niet meteen rommelblaadjes noemen. :p
Het Nieuwsblad… en reclame op Facebook en TV voor zijn tv programma.

Dressy casual attire’ is de “verwarrende” dresscode op trouwfeest Regi en Kristel, wat betekent die nu precies?”​

Onze reporter op trouw Regi en Kristel: het is tijd voor het jawoord​

Hier zullen Regi en Kristel straks trouwen: “Zeker niet enige beroemdheid die hier jawoord geeft”​

Allemaal op 2 seconden scrollen van elkaar op Het Nieuwsblad
Het Nieuwsblad is toch echt ook een rommelkrant hoor :unsure:.
Van De Morgen en De Standaard zou ik inderdaad wel beter verwachten, al is (imo) de Morgen de laatste 10 jaar ook niet de goede kant op aan het gaan.

Ps: Dat artikel van de Standaard hierboven :laugh:
"De dj en producer sloot die deal niet voor het geld, zei hij vooraf. Dat is oprecht jammer, want we kunnen geen enkele andere reden bedenken."

Hebben die nu echt regi zijne trouw live uit gezonden :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:
Man wat zit de wereld vol debielen als daar echt kijkers voor zijn.
Ik ga terug onder mijn steen gaan kruipen.
Het meest frappant vind ik toch wel dat diene er al 2 keer in slaagt om zijn trouw live op tv te krijgen en hem daar voor te laten betalen.

Het Nieuwsblad… en reclame op Facebook en TV voor zijn tv programma.

Dressy casual attire’ is de “verwarrende” dresscode op trouwfeest Regi en Kristel, wat betekent die nu precies?”​

Onze reporter op trouw Regi en Kristel: het is tijd voor het jawoord​

Hier zullen Regi en Kristel straks trouwen: “Zeker niet enige beroemdheid die hier jawoord geeft”​

Allemaal op 2 seconden scrollen van elkaar op Het Nieuwsblad
Ja maar de vraag blijft, wat is nu ´dressy casual attire´?

Mijn auto na herkeuring weer afgekeurd. 'Ja, uw emissie is nog altijd niet goed. Ga maar nog eens naar uw garagist'

Volgens de garagist kan er niets meer fout zijn. Uitlaat werd gerepareerd en er zijn geen foutmeldingen. Met zijn toestel was de emissiemeting wel ok. Hij gaat volgende week er zelf eens mee naar de keuring, volgens hem moet je wat chance hebben dat je een competente keurder voor je neus krijgt.

Hopelijk raakt het opgelost want ik heb geen zin om hiervoor een andere wagen te kopen. 't Beestje is misschien wel 18 jaar oud maar rijdt nagenoeg feilloos tot op vandaag. Ik blijf vertrouwen op Toyota :)

Xander zal met 2,5 uur voor HHVB 2024 gewoonweg niet toekomen. We hebben al de Kastaars gehad, Astrid en Natalia, de cruise van De Verhulstjes, het huwelijk van Regi en we zijn nog maar eind februari.
Ik verheug me echt op die show. Met alle bagger die ze op tv los gelaten hebben tot nu toe heeft die toch echt een goudmijn voor zijn neus liggen.

edit: En je vergeet dan nog dat programma van Karen Damen waar ze levensveranderende vragen voorleggen aan een Dag Allemaal-publiek.
Genre spaar ik of shop ik mijn geld op.

Laatst bewerkt:
Heel vreemd gedroomd vannacht. Ik zat samen met familie waaronder m'n opa die overleden is. 't Was heel fijn. Plots hoorden we een luide knal. We gingen buiten kijken en bleek dat ieder vliegtuig die op dat moment in de lucht zat, over de hele wereld, stopte met werken en naar beneden stortte.

Overal rondom ons begonnen vliegtuigen in te slaan. De helft van m'n familie zien omkomen om dan op het laatste m'n moeder vast te nemen en onder een aankomend vliegtuig te gaan staan omdat het te laat was om te vluchten. Elkaar goed vasthouden en ogen dicht. Toen ben ik wakker geschoten en 't zit nog steeds in m'n vel.

Geen idee wat er allemaal speelt in mijn onderbewustzijn.

Heel vreemd gedroomd vannacht. Ik zat samen met familie waaronder m'n opa die overleden is. 't Was heel fijn. Plots hoorden we een luide knal. We gingen buiten kijken en bleek dat ieder vliegtuig die op dat moment in de lucht zat, over de hele wereld, stopte met werken en naar beneden stortte.

Overal rondom ons begonnen vliegtuigen in te slaan. De helft van m'n familie zien omkomen om dan op het laatste m'n moeder vast te nemen en onder een aankomend vliegtuig te gaan staan omdat het te laat was om te vluchten. Elkaar goed vasthouden en ogen dicht. Toen ben ik wakker geschoten en 't zit nog steeds in m'n vel.

Geen idee wat er allemaal speelt in mijn onderbewustzijn.
Neem daar eens copyright op, want binnenkort is dat een premisse van een nieuwe mysteryserie op teevee.

Nadat ik een tijdje terug naar de tandarts van wacht was geweest op zondag, waar bleek dat m’n kies gebarsten was en ze deze ontzenuwd had, is de kies vandaag getrokken moeten worden 😣 Mijn eigen tandarts had bij de vorige afspraak foto’s genomen en ik moest eerst antibiotica nemen voor een kleine infectie aan dat wortelkanaal alvorens hij de tijdelijke vulling opnieuw kon openmaken om te zien of de tand nog gered kon worden en hij de wortelkanaalbehandeling kon uitvoeren. Maar hij had al gezegd dat dat waarschijnlijk uitstel van executie zou zijn en vandaag bleek dus dat het beter was om meteen te trekken. Tand kwam er allesbehalve makkelijk en het achtergebleven gat moest ook genaaid. Pijnlijke affaire nu 😩 gelukkig weer bijna tijd voor een pijnstiller
I feel you.
Vorige week naar huisarts geweest met klachten aan mijn slijmvlies, uiteindelijk bij de tandarts terechtgekomen en daar gezien dat mijn wijsheidstand getrokken moest worden.
Tandarts heeft het gewaagd, lukte niet.
Dan met veel aandringen in het ziekenhuis terecht geraakt en daar hebben ze die op 15min eruit getrokken.
Het leek alsof die een voetpad aan het uitbreken was in mijn mond...
Als het kan helpen, elke dag wordt de pijn minder :)

Terug
Bovenaan