Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Dan kunnen ze er met hun klak naar gooien. :unsure:
tEEdq58.gif

Hier bespreekt men slecht 2 van de 4 bijwerkingen.
Op het vrt nieuws sprak men ook over spierpijn/vermoeidheid…
Ik weet niet of dat één n van de andere twee bijwerkingen zijn in het artikel

Die bijwerkingen zijn toch ook altijd kort na vaccinatie? Spierpijn enzo bij vaccinatie is toch niet abnormaal?
Of gaat dit over langdurige bijwerkingen?

Ik ken eigenlijk zelf wel iemand die een serieuze bijwerking gekregen heeft een dag na vaccinatie.. bloedklonter in haar ogen waardoor haar zicht ernstig aangetast is met geen kans op herstel…

De stad heeft beslist om fucking slagbomen in mijn wijk te zetten en de wijk iedere weekdag een uur af te sluiten zodat ik niet meer met de wagen tot mijn huis raak.
Ik begrijp dat je de wijk veiliger wil maken voor schoolgaande kinderen maar de boel afsluiten?

De stad heeft beslist om fucking slagbomen in mijn wijk te zetten en de wijk iedere weekdag een uur af te sluiten zodat ik niet meer met de wagen tot mijn huis raak.
Ik begrijp dat je de wijk veiliger wil maken voor schoolgaande kinderen maar de boel afsluiten?
Een schoolstraat dus. 2x 30min afgesloten. 's Morgens mag je er wel nog uitrijden, maar dat half u 's avonds idd niet naar huis gaan. Maar heb jij echt elke dag even vroeg gedaan als schoolmeesters dat je er last van ondervindt?

Een schoolstraat dus. 2x 30min afgesloten. 's Morgens mag je er wel nog uitrijden, maar dat half u 's avonds idd niet naar huis gaan. Maar heb jij echt elke dag even vroeg gedaan als schoolmeesters dat je er last van ondervindt?
Ik heb er af en toe last van inderdaad.
Het zou fijn zijn dat ik ten allen tijden gewoon naar mijn huis kan en geen 100 meter naar mijn huis moet wandelen.
Dat ik niet mijn boodschappen moet achterlaten of als een pakezel langs straat moet lopen.
Dat ik niet op een later tijdstip terug 100 meter naar mijn auto moet tjolen.

In andere steden krijgen de lokale bewoners een pasje waarmee ze altijd naar hun auto kunnen.
In mijn stad geven ze de middelvinger en hebben ze beslist dat ik maar een half uur moet wachten.

Ik heb er af en toe last van inderdaad.
Het zou fijn zijn dat ik ten allen tijden gewoon naar mijn huis kan en geen 100 meter naar mijn huis moet wandelen.
Dat ik niet mijn boodschappen moet achterlaten of als een pakezel langs straat moet lopen.
Dat ik niet op een later tijdstip terug 100 meter naar mijn auto moet tjolen.

In andere steden krijgen de lokale bewoners een pasje waarmee ze altijd naar hun auto kunnen.
In mijn stad geven ze de middelvinger en hebben ze beslist dat ik maar een half uur moet wachten.
Ik snap de ergernis hoor. Je zal niet de enige zijn die klaagt, dus herziening zal wel realistisch zijn. Maar meestal zijn dergelijke "zware" beslissingen het gevolg van de typische soccermoms die hun allerbelangrijkste kind gaan afzetten op de koer van de school zelf, andere kinderen in gevaar brengend, maar zich daar geen hol van aantrekken.

Net de dokter gezien en moet antibiotica hebben.
Aangezien we hier nu toch al zijn ben ik aan het wachten op een eenmalige shot daarvan , moet ik tenminste geen week van die pillen pakken.

Emergency rooms van private hospitals zijn de only place to be daarvoor savonds in Portugal ja, public health care is backed up dus zie niet in waarom ik moeite moet doen voor een huisdokter te vinden, te wachten tot die plek heeft en dan kunnen gaan als Ik private health care heb via mn werk.
Dan is 't toch nog altijd niet raar om twee uur te moeten wachten met keelpijn? Ik neem dat er ook in Portugal effectief spoedgevallen op de spoed komen.

De toevalligheid van het bestaan. Je staat daar bijna nooit bij stil, maar vandaag even wel. Het start met een fietstochtje en eindigt in een "papa komt niet meer naar huis" door iemand die daar niet hoorde te zijn. Ongelofelijk eigenlijk.

Mijn rug zit vast sinds zaterdag. Niets speciaal gedaan. Zolang ik recht sta of zit voel ik niets, maar op het moment dat ik beweeg krijg ik steken.

Ik zag op sociale media 'last call' voor tickets de zaterdag Graspop. Helemaal vergeten en uiteindelijk vrijdag opgestaan en gedacht: na de middag zal ik er werk van maken.

Ik ga kijken, 1 uur ervoor melding alles uitverkocht.

Ticketswap, is dat te vertrouwen? Er komt daar iets op dat, wanneer ze kunnen samenwerken met de organisatie de oude tickets niet meer geldig zijn en de opnieuw verkochte tickets wel. Maar bij Graspop is dat niet het geval maar zeggen ze: 'nog steeds heel veilig'.

Wat een bummer zeg.

Ik zag op sociale media 'last call' voor tickets de zaterdag Graspop. Helemaal vergeten en uiteindelijk vrijdag opgestaan en gedacht: na de middag zal ik er werk van maken.

Ik ga kijken, 1 uur ervoor melding alles uitverkocht.

Ticketswap, is dat te vertrouwen? Er komt daar iets op dat, wanneer ze kunnen samenwerken met de organisatie de oude tickets niet meer geldig zijn en de opnieuw verkochte tickets wel. Maar bij Graspop is dat niet het geval maar zeggen ze: 'nog steeds heel veilig'.

Wat een bummer zeg.
Al 20x via ticketswap aangekocht. Tickets voor Graspop, Alcatraz, optredens, drankbonnen.. nog nooit miserie gehad.

Terug
Bovenaan