Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Tegelijkertijd meteen ook mijn ergernis: mensen die denken dat ze het beter zouden doen dan opgeleide rechercheurs die ook niet bepaald idioten zijn.
Dat is een zeeeeeer te bediscussiëren uitspraak.
Ik zeg niet dat ik het beter zou doen, ik zou zeker nooit flik kunnen zijn, maar ik zie die geblurde nummerplaat en ook al weet ik wel dat ze geen CSI gimmicks hebben gelijk Hollywood het wil doen uitschijnen, dan nog kunnen ze wel *iets* en komt dit over als niet willen. Tis gebeurd, niks echt aan de hand, klasseren we. Want, toegegeven, er is veel meer dat belangrijker is waar ze bezig moeten mee zijn. Alleen loopt de groep mensen voor wie het ‘niks aan te doen, klasseren we’ ook wel op.

Al sinds vorige week maandag ziekjes, hoesten, snot, de periode van't jaar dus. Vandaag zit daar nog extra hoofdpijn bij want het zit ondertussen op mijn sinussen. Ik kan niet meer naar beneden kijken zonder pijnscheut van de hoofdpijn en in mijn gezicht. Het mag gedaan zijn, ben't beu.

Dat is een zeeeeeer te bediscussiëren uitspraak.
Ik zeg niet dat ik het beter zou doen, ik zou zeker nooit flik kunnen zijn, maar ik zie die geblurde nummerplaat en ook al weet ik wel dat ze geen CSI gimmicks hebben gelijk Hollywood het wil doen uitschijnen, dan nog kunnen ze wel *iets* en komt dit over als niet willen. Tis gebeurd, niks echt aan de hand, klasseren we. Want, toegegeven, er is veel meer dat belangrijker is waar ze bezig moeten mee zijn. Alleen loopt de groep mensen voor wie het ‘niks aan te doen, klasseren we’ ook wel op.
Sinds wanneer zit infrabel onder de politie? Misschien moet je als leerkracht het begrijpend lezen eens toepassen op dat artikel.

Infrabel zegt dat ze geen melding gekregen hebben van deze feiten en we (infrabel dus) kunnen nu nog moeilijk achterhalen wie de bestuurder was.
Ik citeer: We waren hier niet van op de hoogte”, vertelt Infrabel-woordvoerder Thomas Baeken. “Er is geen melding van gemaakt, de trein had geen vertraging en er is niet aan de noodrem getrokken. Om die reden is het bij ons onder de radar gebleven. We weten dus niet wie deze zware overtreding heeft begaan. Het is ook moeilijk om nu nog te achterhalen om wie het ging. “

Nergens staat er dat de politie die beelden niet zal opvragen en de bestuurder gaat identificeren. Maar ja, het is natuurlijk makkelijker om af te geven op de politie.

En om nog een veralgemening uit de wereld te helpen die op niks slaat: de politie klasseert niks. De politie stelt vast en HET PARKET klasseert.

Al sinds vorige week maandag ziekjes, hoesten, snot, de periode van't jaar dus. Vandaag zit daar nog extra hoofdpijn bij want het zit ondertussen op mijn sinussen. Ik kan niet meer naar beneden kijken zonder pijnscheut van de hoofdpijn en in mijn gezicht. Het mag gedaan zijn, ben't beu.
Hier al een maand aan de gang, hoesten, snotten, oor vol, al hele apotheek mee nr huis gekregen mr doet allemaal niets. Ondertussen maar groen slijm blijven ophoesten en uit mijn neus spoelen. Ook al drie doktersbezoeken gehad en elke keer keer: "ja, tis een vies beest dat rondgaat, zal minstens zes weken duren..." Vanavond koorts beginnen maken dus echt schrik dat t op mijn longen geslagen is...

Vriendin heeft dubbele longonsteking gehad maand geleden en nog last van, vind het echt zot dat er nog geen antibiotica gestart is.

. Maar ja, het is natuurlijk makkelijker om af te geven op de politie.
En leuk.
En voor je zegt ‘wacht tot je ze nodig hebt’: ik heb ze ooit nodig gehad, prompt gehoord dat ik het wel zelf gewild zal hebben en vijf minuten later stond ik weer buiten. De politie kan voor mijn part allemaal naar den duvel.

En leuk.
En voor je zegt ‘wacht tot je ze nodig hebt’: ik heb ze ooit nodig gehad, prompt gehoord dat ik het wel zelf gewild zal hebben en vijf minuten later stond ik weer buiten. De politie kan voor mijn part allemaal naar den duvel.
Geloof ik dus echt nul de botten van. En dan nog. Zijn alle leerkrachten ook verkrachters omdat er een paar waren?

Als je maar zo een triestige repliek kan geven, zwijg je beter. En ik hoop dat je je leerlingen toch iets meer bij brengt dan die zulke zever.

En leuk.
oei zo polariserend, ik heb ze al voor minder strafpuntjes zien uitdelen @Loser :S :S

00:18 : linker paal: je ziet de rechtse lamp
00:19 : de rechtse lamp is geblurd, alsook de nummerplaat
00:20: je ziet terug de rechtse lamp
Gezien dat voertuig rijd is dat toch mogelijk. Je ziet dat de paal waar de bovenleiding aanhangt ook "geblurred" zou zijn. En ook blijft de "blur" van de nummerplaat ook hangen op dezelfde plek.

Ik kan dit artikel niet volledig lezen, maar op het nieuws was er een zelfde topic over de coronavaccins en de bijwerkingen ervan.
Spierpijn is er één van. Altijd al gezegd dat de plotse fibromyalgie van mijn vrouw te wijten was aan die klote vaccins

Grootste studie ooit naar coronavaccins onthult 4 ernstige bijwerkingen waarmee je te maken kan krijgen
https://www.hln.be/gezondheid/groot...gen-waarmee-je-te-maken-kan-krijgen~a87eeb2a/

Ik kan dit artikel niet volledig lezen, maar op het nieuws was er een zelfde topic over de coronavaccins en de bijwerkingen ervan.
Spierpijn is er één van. Altijd al gezegd dat de plotse fibromyalgie van mijn vrouw te wijten was aan die klote vaccins

Grootste studie ooit naar coronavaccins onthult 4 ernstige bijwerkingen waarmee je te maken kan krijgen
https://www.hln.be/gezondheid/groot...gen-waarmee-je-te-maken-kan-krijgen~a87eeb2a/

Dit artikel kan je wel volledig lezen. En de ziekte waar jij van spreekt, staat er niet tussen.

Dit artikel kan je wel volledig lezen. En de ziekte waar jij van spreekt, staat er niet tussen.
Hier bespreekt men slecht 2 van de 4 bijwerkingen.
Op het vrt nieuws sprak men ook over spierpijn/vermoeidheid…
Ik weet niet of dat één n van de andere twee bijwerkingen zijn in het artikel

Terug
Bovenaan