Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Ik heb nog even uitstel van executie, mijn aanstelling komt dinsdag voor de raad van de algemene directeur ter goedkeuring dus wacht ik echt wel tot de handtekening er staat :) ikzelf heb een opzeg van 2 weken... Ze gaan ook vloeken.

Ah soms moeten we egoïstisch zijn en aan onszelf denken (zoals ik zei, ik heb ook de andere kant meegemaakt en dan zijn ze ook genadeloos)
Ja 2 weken is niet veel. Ik heb er 7 🙈

Ag nog tijd genoeg om gesprekken te voeren.

Ja tis dat vroegen nog kunnen we u niet overtuigen :oi22: ga wel proberen op goede voet te vertrekken heb hier graag gewerkt maat de job inhoud is gewoon niet meer voor wat ik er ben komen werken. Moest is op lijsten wat ik allemaal juist deed een word pagina vol 🙈 en op men loonbrief staat dan enkel tekenaar

Ja 2 weken is niet veel. Ik heb er 7 🙈

Ag nog tijd genoeg om gesprekken te voeren.

Ja tis dat vroegen nog kunnen we u niet overtuigen :oi22: ga wel proberen op goede voet te vertrekken heb hier graag gewerkt maat de job inhoud is gewoon niet meer voor wat ik er ben komen werken. Moest is op lijsten wat ik allemaal juist deed een word pagina vol 🙈 en op men loonbrief staat dan enkel tekenaar
Ben je technisch tekenaar?

Jep

er straks een gesprek gehad en die bevestigde ook dat ik wel te weinig verdien. Als ik het per uur bereken zit ik maar op 1,37 boven het minimum loon van België 🙈
Die jobsswitch ga ik normaal gezien ook doen binnen het bedrijf waar ik nu werk. Succes!

Bah verplicht opnieuw naar kantoor moeten gaan. :wallbash:
Eerst moest het niet omdat ik te ver van kantoor woon maar heeft zo'n stomme kut uit de VS beslist dat dat allemaal niet meer uitmaakt en iedereen terug moet. :puke:

Ook leuk dat de rest van mijn team aan de andere kant van het land woont en naar een ander kantoor moeten gaan, of in andere landen. :laugh:
Mag ik nu alleen op kantoor gaan zitten. Fucking great. Wat een geweldige collaboraties dat ik op kantoor ga kunnen doen jong... /s

Het andere argument naast samenwerking, is dat we terug op kantoor moeten zijn omdat we dan beter om kunnen gaan met ...AI...
Ze kunnen het natuurlijk niet uitleggen waarom we daarvoor op kantoor moeten zijn maar afin... :sarcastic:

uiteindelijk krijgt ge aan "zo'n stomme kut uit de VS" ook de Vlaamse normen ivm "ver van het werk wonen" niet uitgelegd, tbf.

Vroeger zag je reclame op televisie, en die reclame moest je warm maken om het programma te kijken.
Vandaag kijken we allemaal minder reclame, want we kijken uitgesteld. Wel lezen we de krant. Dus heeft één of ander marketingbureau verzonnen dat we vanaf nu interviews én beelden te zien krijgen van het programma, en dat dat ons warm moet krijgen om te kijken. Dat is toch echt iets absurd. Dit haalt voor mij gewoon de incentive weg om te kijken. Ze vertellen ook altijd het interessantste uit de aflevering, want doorgaans gaat het om programma's van laag alooi waar sowieso weinig inhoud is: James the musical, Ik vraag het aan,... En dat is meteen de rode draad. Het gaat dan ook nog vaak om emo tv, en dan lokken ze je met een interview over een verschrikkelijke gebeurtenis.

Het ergert mij.

Ben ik de enigste die zich ergert aan reminder emails.

Ik krijg een email om 23h00 met vragen voor iemand die hier pas arriveert in 18maand tijd.

Dan om 2h34 snacht een reply met REMINDER. Dit zowel in de body als in de titel en dan ook 1 om 8h00 sochtends.

Heb ik eigenlijk zin om gewoon die booking te cancellen met als reden we accepteren geen rude mensen.

Maar goed dat gevoelig liggen aan reminders ligt waarschijnlijk gewoon aan mezelf.
Quote als reminder want ik ben nu wel curieus of ge op die reminder hebt geantwoord. :unsure:

Ik antwoord op alles van BG want hier al schatjes.

Maar ja geantwoord dat ik haar booking cancel want onacceptabel gedrag. Haar antwoord is ja maar is Afrika kan je niemand vertrouwen.

Er is nog werk in Europa:)
Nu is het wachten op een rant van iemand anders hier die zijn booking gecanceld ziet.

Catherine Van Eylen die er ineens haast buitenaards uitziet.
Gracieus strakgetrokken worden, is het überhaupt íemand gegeven?
:sop:

Laatst bewerkt:
Catherine Van Eylen die er ineens haast buitenaards uitziet.
Gracieus strakgetrokken worden, is het überhaupt íemand gegeven?
:sop:
Was eens benieuwd:
1707485108133.png

:unsure:

Echt man, stop die plastische chirurgie waanzin nu eens. Overlaatst ook nog dat meiske uit The Boys, heel haar gezicht naar de kloten. Ik vraag me dan altijd af of die mensen zelf vinden dat ze er beter uit zien, of dat ze het zelf ook een ramp vinden. Als ze er tenminste zelf content mee zijn moeten ze vooral maar doen zeker :unsure:

ponT met een T, hoe kunt je dat nu verkeerd schrijven als journalist ...

Edit: ze lezen hier mee en t'is al aangepast. Het staat nog wel in de link.

Laatst bewerkt:
Heel de dag door radiozenders scrollen en er kwam geen einde aan de ellende: theme song van Friends, Scatman John, Freed From Desire, Spice Girls, Des'Ree Life, zeurende rock op StuBru en Willy. Zit hier een advertising-algoritme achter dat burgertrut muziek leidt tot het kopen van de producten in de reclame ?

Terug
Bovenaan