Maar dat is toch logisch.
Je hebt een leasewagen. Je weet wel zo'n salarisbak. Die medewerker die het vaststel op straat geeft dit door aan zijn administratie. Die neemt contact met de eigenaar van de wagen zijnde Leaseplan.
Leaseplan op zijn eigen gaat zagen bij uw werkgever voor die boete aangezien zij een contract hebben met U.
Uw werkgever moet u dit officieel laten weten.
Maar het zou inderdaad beter zijn als we al die salariswagens eindelijk eens afschaffen. Zodanig dat de eigenaar van de wagen de persoon is die de fout maakt. Veel simpeler allemaal.
Ik kan mij ook inbeelden dat als men die nummerplaat verifieert, dat die niet direct op uw naam uitkomt (je weet wel GDPR) maar op naam van Leaseplan waardoor men ook geen link heeft gemaakt, zoals men anders zou doen voor uw eigen wagen, dat die vrijgesteld is.
Kortom dit is UW fout met uw salariswagen fetisj. (om te grappen hé...)
Je hebt gelijk hoor. Mijn post was ook mede een aanklacht tegen onze salariswagens en bij uitbreiding de ganse santeboetiek en fake economie die daarrond wordt gecreëerd en bij uitbreiding ook een aanklacht tegen alle andere vormen van extra-legale voordelen.
Op de schop ermee.
. (om te grappen hé...)

Tegenwoordig parkeer ik in een parking net naast dat shoppingcenter. Daar weigeren ze ook al mijn kaarten maar daar staat nog wel een automaat die cash aanvaardt.