Was een veelvoud van 10 niet genoeg?Consumeren in veelvouden van 100.![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was een veelvoud van 10 niet genoeg?Consumeren in veelvouden van 100.![]()
Ha, dat treft. Dat zei ik op een ander forum ook.Consumeren in veelvouden van 100.![]()
Ik loop momenteel met het zelfde gevoel rond. Baas is super goed maar de inhoud van de job is gewoon niet waar voor ik een extra opleiding ben gaan volgen 5jaar geleden. Verveel me gewoon op mijn werk waardoor de dagen lang duren.4 maand geleden gestart bij mijn huidige werkgever. Al bij al oké (ze steken alleszins veel tijd in hun mensen en hadden begrip dat ik meteen out ging zijn omdat mijn vriendin hoogzwanger was). Qua waarden/sfeer wel niet echt mijn ding.
Ik heb nu toevallig een aanbieding gekregen, een beetje extreem maar toch ergens een once in a lifetime job dat op mijn pad is gekomen. Ik heb het gevoel als ik dit nu niet ga accepteren ik nooit meer zo een kans ga krijgen.
Toch loop ik super nerveus rond en een mega schuld gevoel dat ik mijn ontslag ga indienen. Vooral geïrriteerd door mezelf dus want ik heb ook de andere kant meegemaakt waarbij ik na 7j trouw aan een werkgever in 5min tijd werd ontslagen
Neen want dan zou hij nog steeds met niet-briefgeld moeten werken.Was een veelvoud van 10 niet genoeg?

En voordien kon hij 2 eur met briefjes betalen dan?Neen want dan zou hij nog steeds met niet-briefgeld moeten werken.![]()
Tutut. 100 pinten of niks!En voordien kon hij 2 eur met briefjes betalen dan?
Hij heeft het over centjes.
Ik ging er al van uit dat hij in veelvouden van 10 consumeerde.En voordien kon hij 2 eur met briefjes betalen dan?

Nee, als ik er dan 10 dronk kon ik fijn met 20 euro betalen.En voordien kon hij 2 eur met briefjes betalen dan?
Hier ook smerige koffie. Die van de Colruyt hebben ze hier.- ik kan mij nie concentreren
- ik vraag een offerte bij een webshop van een object van 445 euro en de offerte is er net geen 700 (en toevallig "tijdelijk uitverkocht"
- Ik zit in een andere vestiging en ze hebben hier alleen oploskoffie uit een machine
Afhankelijk van welke het is gaat het om "drinkbaar" tot "smerige troep". Ik dronk de drinkbare vroeger ook, tot ik eens een zak Jacqmotte kocht. 3 keer duurder per kg maar het is het waard.Hier ook smerige koffie. Die van de Colruyt hebben ze hier.
Jullie hebben duidelijk meer toogervaring dan ik.Ik ging er al van uit dat hij in veelvouden van 10 consumeerde.
Die 10 is per uur hé.Jullie hebben duidelijk meer toogervaring dan ik.
ik snap 'm niet?Ken je dat leuk gevoel wanneer alle puzzelstukjes samenvallen? Ik ook niet.
Doodle voor hét weekend van het jaar met de vrienden, zonder vrouw en zonder kinderen. Het soort weekends waar je heel het jaar door naar uitkijkt en naar snakt. De zuurstof voor uw leven.
Doodle met minstens 10 datums. Met 7 man.
6/7 vult de doodle snel in, waaronder ikzelf. Ik kon nog vrij veel datums aanduiden. Met de groep van 6/7 schieten dan nog slechts 2 datums over, namelijk datum x en datum y. Spannend zeg. De laatste persoon laat echter lang op zich wachten:
Dag 1: Niets
Dag 2: Niets
...
Dag 13: Niets
Dag 14: Niets
Dag 15: Iemand anders uit mijn omgeving laat weten dat een ander langverwacht evenement waar we al maanden op een datum wachten, uitgerekend op datum x doorgaat. Ik zag iets passeren maar druk in de weer met de kindjes, whatsapp even genegeerd.
Dag 16: Nog geen 24 uur later vult de 7de persoon de Doodle in: datum y lukt niet voor hem, het wordt... datum x! Euforie in de groep, we hebben een datum! We hebben een datum!
Great.
Alsof het allemaal afgesproken is.
Waar is uw plaatselijk stamcafé? Daar moet ik dringend is op bezoek komen.Bij mijn plaatselijke stamcafé kost een pint nu 2,10 euro i.p.v. 2 euro. Op zich maakt die 10 cent niet veel uit, maar dat ronde getal maakte het wel gemakkelijk om te betalen. Nu zit ge met dat kleingeld te taffelen.
Cafe De Smid in Neeroeteren. Fijne café.Waar is uw plaatselijk stamcafé? Daar moet ik dringend is op bezoek komen.
Hier is het van € 2,7 naar € 3 gegaan.
Zijn weekend met de bros en zijn ander lang verwacht evenement vallen nu op dezelfde datum, waardoor hij enkel het weekend met de bros kan doen.ik snap 'm niet?
Zijn weekend met de bros en zijn ander lang verwacht evenement vallen nu op dezelfde datum, waardoor hij enkel het weekend met de bros kan doen.

En werkgelegenheid dat wij hebben, ongelofelijk!