Mandoline? 2 jaar geleden ook gedaan, kvond het in ieder geval een mindere ervaring.Ok dat koken als hobby ga ik ook afschaffen. Vingertopje eraf gesneden![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mandoline? 2 jaar geleden ook gedaan, kvond het in ieder geval een mindere ervaring.Ok dat koken als hobby ga ik ook afschaffen. Vingertopje eraf gesneden![]()
Niet meer daarnaHopelijk was het geen vegetarische maaltijd

Uit ervaring weet ik dat vingertoppen bij eender welke beschadiging of onvrijwillige amputatie bloeden als een rund.Niet meer daarna
Geen mandoline, gewoon koksmes - kipfilet in blokjes snijden maar uitgeschoven. 2 vingers mee, de ene iets erger dan de andere. Pijnlijke affaire maar het is echt maar paar mm - geen gekke toestanden. Wel zeer vervelend.
Ja ik was al aan het overwegen om van die handschoenen voor oesters aan te schaffen, maar dat zal dan ten koste van het precisiewerk gaanUit ervaring weet ik dat vingertoppen bij eender welke beschadiging of onvrijwillige amputatie bloeden als een rund.
Ik gebruik al enkele jaren latex handschoenen bij allerhande snij-en schilwerken.
Wonderwel helpt dat om ergere accidenten te voorkomen.
Niet dat dat dun velleke latex tss hand en te snijden voorwerp veel zal helpen bij serieus accidenten maar bij mij zal 't eerder psychologisch werken.
Moeilijk uit te leggen maar als je voelt dat je wat te ver zit met je mes is de schade beperkter bij gebruik van die handschoenen.
Ik zou zeggen , probeer het eens.

Dat precisiewerk van uw vingertopjes af te snijden?Ja ik was al aan het overwegen om van die handschoenen voor oesters aan te schaffen, maar dat zal dan ten koste van het precisiewerk gaan![]()

Ik kan thans met overtuiging zeggen dat ik goed overweg kan met een mes.. maar haast en spoed… snij me normaal nooit, dus nu direct maar eens tegoei gedaan.Dat precisiewerk van uw vingertopjes af te snijden?![]()
Ik kan thans met overtuiging zeggen dat ik goed overweg kan met een mes.. maar haast en spoed… snij me normaal nooit, dus nu direct maar eens tegoei gedaan.
Zal morgen toch wel iets beter mogen zijn anders eens naar spoed vrees ik.
Ik weet niet of ge ermee aan het lachen zijt, maar secondelijm werd effectief gebruikt door het leger om wondes aan elkaar te lijmen aan de frontlinie.
Voor 1 keer was ik eens niet serieus.Ik weet niet of ge ermee aan het lachen zijt, maar secondelijm werd effectief gebruikt door het leger om wondes aan elkaar te lijmen aan de frontlinie.
Zeg dat ze via de website itsme eerst blokkeren en dan met de eID weer activeren.Maar die heeft zich gereset, terug itsme installeren en zo, via de bank dan zekers.
Maar de bank vraagt achter itsme. Zit vast in een cirkel.
Dat doe je nooit meer?Stuk in men kltn gezopen gisteren, nog altijd nie van bekomen. Wat n vergif

Geen beloftes maken die ge toch nie kunt nakomenDat doe je nooit meer?![]()

Last van een enorm onaangenaam gevoel van zenuwen / stress, en geen idee waar dit vandaan komt.
Ah dus ik ben niet de enigeIk kan dat soms ook hebben. Vaak op zondag terwijl er maandag niks speciaals te doen staat. En toch heb ik een "fuck, mega belangrijk examen morgen en kan er geen zak van!"
Outlook in light mode? Goeie kans dat het aan u light boomerSoms vraag je jezelf af waar Microsoft mee bezig is. Outlook (desktop app) werd geüpdatet. Nu staat er dit 'App search' ding bij. Je kan er niks in typen, als je er op klikt gebeurt er niks of reageert het niet.
![]()

Ik weet niet of ge ermee aan het lachen zijt, maar secondelijm werd effectief gebruikt door het leger om wondes aan elkaar te lijmen aan de frontlinie.
Voor 1 keer was ik eens niet serieus.
Ja tijdens de vietnamoorlog veel, ooit een scene van zien passeren.