Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Soms vraag je jezelf af waar Microsoft mee bezig is. Outlook (desktop app) werd geüpdatet. Nu staat er dit 'App search' ding bij. Je kan er niks in typen, als je er op klikt gebeurt er niks of reageert het niet. :unsure:

outlook.jpg
Ik zou mij al storen aan het feit dat de ene map in een Nederlandse naam heeft en de andere een Engelse.

Mijn vrouw haar hobby is desserts maken, taart bakken etc…

Heel fijn allemaal, mijn hobby is ook koken.

MAAR MOET DAAROM DE VOLLEDIGE KEUKEN STEEDS IMPLODEREN?!?!? :wallbash::angry:

Same. Gisteren hadden we pita gegeten. Dat is dus gewoon broodjes in de oven, 1 pan voor het vlees en de groenten zitten gewoon in dozen.

Het was precies alsof de Turken binnen gevallen waren en ze WO 3 gestart waren door ons te stenigen met pita.

Dan zeg ik "ik heb je stort opgeruimd!" waarop het antwoord is: "haja, voor al de keren dat ik jullie stort op ruim"

FML en die toxische relatie!

Same. Gisteren hadden we pita gegeten. Dat is dus gewoon broodjes in de oven, 1 pan voor het vlees en de groenten zitten gewoon in dozen.

Het was precies alsof de Turken binnen gevallen waren en ze WO 3 gestart waren door ons te stenigen met pita.

Dan zeg ik "ik heb je stort opgeruimd!" waarop het antwoord is: "haja, voor al de keren dat ik jullie stort op ruim"

Van dit word ik echt wild. Of de klassieker: ‘wil je dat opruimen?’. Uiteraard lieve schat, maar wanneer het mij past en niet nu zoals jij dat eigenlijk wilt afdwingen.

Groenten in dozen, care to elaborate? :unsure:

Nieuwe gsm (van't werk).
Onding valt soms gewoon uit.
Wsl een app die de boel doet crashen soms.
Op zich niet erg, al kan je die gsm nu niet vertouwen als reiswekker.
(ja ik doe regelmatig geheugen opkuisen. Echt geen zin om uit te pluizen wat het zou kunnen zijn. Geen zin om dat zitten op te sturen terug, te wachten, en weer vanalles te installeren bij een nieuwe.)

Het is altijd wel iets. Elke dag opnieuw.🤣

Iemand zit op fb te kankeren.
Zijn gsm ook gecrasht.
Maar die heeft zich gereset, terug itsme installeren en zo, via de bank dan zekers.
Maar de bank vraagt achter itsme. Zit vast in een cirkel.
Anderen treden hem bij van dat ze al dat digitale kotsbeu zijn.
Een techneut geraakt er uiteindelijk wel door, maar snap dat het voor veel mensen te wordt.

Een andere, heeft zijn gloednieuwe auto nog maar een maand, en al panne. Zijn ze moeten gaan takelen.
Al problemen met de elektronica.

Een andere heeft een EV gekregen van zijn werk.
Maar om die te ontkoppelen van de paal moet hij badgen, alleen laat die paal niet los. Vanuit de wagen ontkoppelen lukt ook niet. Gewoon afwachten tot de paal lost. Hij heeft al vaak zin gehad om een hamer te gaan halen en de rommel bijeen te slaan.

Continu ook maar anderen uit de bres zitten helpen met IT shit probleempjes.

Het is allemaal mooi als het werkt...
Digi- en elektronicamoeheid slaat toch toe soms (vaak...)
😂

Ik ben nog nooit zo ziek geweest als afgelopen nacht.
Letterlijk iedere 10s hoesten; waardoor ik de nacht gewoon niet kon slapen.
Mijn keel is nu zo rauw als de koeltorens van een chemisch bedrijf.
Ik heb echt de minuten afgeteld dat ik kom opstaan om liters hoestdrank te gaan inslaan.

Wtf was da zeg… worst man flu ever of toch stillekes aan het sterven?

En nu ben ik zo suf dat ik met moeite op mijn benen kan staan.
Ik ben echt zwaar ontgoocheld. Ik ben nog steeds te ziek en moet daardoor dit weekend een booth op een grote conventie missen… die ik al betaald had… :/
Het wordt financieel nog eens een domper.
Kutlichaam :/

Pluxee. (de nieuwe naam voor Sodexo)

deze week een kaart toegestuurd gekregen. ik heb mij geregistreed, en dan sturen ze een activatie-mail.
Ik klik op die activatie link, en krijg een foutmelding.
ik probeer nog eens, maar die link kan maar één keer gebruikt worden, ook als je zo'n foutmelding krijgt dus.

nu is mijn account dus niet geactiveerd, ik kan niet inloggen.
aangezien ik ook géén pincode heb ontvangen, is mijn kaart nu dus nutteloos.

Ik heb een mail gestuurd via hun contact formulier. Nog steeds geen antwoord ontvangen.

Vandaag krijg ik een mail van hun klantendienst: of ik tevreden ben met hun service na contact met de klantendienst.

Nee, dus.

Terug
Bovenaan