Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Mensen die bij het uitleggen/tonen MET HUN FUCKING VINGERS AAN HET MIJN COMPUTERSCHERM KOMEN.

BLIJF... DAAR... AF

GODVERDOMME!!!!
! :angry::angry::angry::angry:

Onnozelaar, trut!

Moet mij dan ferm inhouden om geen ongeluk te begaan.

/peeve
Ik kan daar ook niet tegen.

Vroeger een collega die altijd alles aanwees met z'n balpen. Tof hoor, zo plots een tikje inkt op uw scherm.

Mensen die bij het uitleggen/tonen MET HUN FUCKING VINGERS AAN HET MIJN COMPUTERSCHERM KOMEN.

BLIJF... DAAR... AF

GODVERDOMME!!!!
! :angry::angry::angry::angry:

Onnozelaar, trut!

Moet mij dan ferm inhouden om geen ongeluk te begaan.

/peeve
Dubbel zo plezant als ge dan een touchscreen hebt 😂😂

Babysits toch niet zo praktisch als gedacht of gehoopt. Wij zitten met een kleintje en hebben regelmatig een babysit nodig voor een 2-tal uurtjes. Da's nu al de 3de keer deze maand dat ze enkele uren (lees: 1 uur) op voorhand annuleren en we onze plannen moeten afzeggen of last-minute oplossingen moeten zoeken.

Wat bedoel je daarmee?

(Ik doelde weliswaar op het beginstuk vd Waverse, aan de kerk dus, en het stuk vd Meunier tussen Bar Stan & de ring):

Spuuglelijke & uiterst amateuristisch aandoende herinrichting (cfr plaatsing vd banken, vorm vd plantsoenen...)

(Mijn innerlijke Feng Shui draak krimpt bij elke passage vol afschuw in elkaar :sop: )

Brusselmans met al zijne zever. Doet er tegenwoordig werkelijk alles aan om in de media te komen. Is een pathetisch figuur geworden.

2 bakkerijen in de landelijke buurt ( normaal open) toe. Misschien wegens protesten boeren? Meel en graan die niet tijdig aankomt ofzo ... ik weet het niet.

2 bakkerijen in de landelijke buurt ( normaal open) toe. Misschien wegens protesten boeren? Meel en graan die niet tijdig aankomt ofzo ... ik weet het niet.
Hier is deze moment de periode dat de bakkerijen hun winterverlof nemen. En net zoals in het zomerverlof nemen ze die alle 3 op een paar dagen na te samen. :oink:

Ik ben nog nooit zo ziek geweest als afgelopen nacht.
Letterlijk iedere 10s hoesten; waardoor ik de nacht gewoon niet kon slapen.
Mijn keel is nu zo rauw als de koeltorens van een chemisch bedrijf.
Ik heb echt de minuten afgeteld dat ik kom opstaan om liters hoestdrank te gaan inslaan.

Wtf was da zeg… worst man flu ever of toch stillekes aan het sterven?

En nu ben ik zo suf dat ik met moeite op mijn benen kan staan.

Terug
Bovenaan