Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Gvdoeme zeg, nu is mijn linkerzijspiegelplaatje erafgevallen. Eerst mijn rechter, nu de linker. Vergeet vaak die verwarming af te zetten maar zou toch nie mogen. Wel ambetant rijden zo :wallbash:
Welke wagen?

Zaterdag Call of Duty Vanguard gekocht. Stond al even op mijn to have list maar wegens tijdsgebrek nooit omgeweest. Nu kunnen kopen aan 31 euro via den Dreamland.

Gisteren wou ik eigenlijk effe gamen dus besloot van te installeren in de ochtend. Een half uurke ongeveer voor den disc op mijn playstation te kwakken. En dan nog 5u updates binnentrekken.

Gisterenavond kom ik thuis, check de status: alles installed! jeeeej, tomorrow night you are mine nazi scum!

Ik zet hier de playstation op because effe Q-time voor mij vanavond, start Vanguard, unable to connect. Ik moet dus online zijn in PS network.
Paswoord vergeten dus effe resetten, wachten op de mail voor bevestiging. Eindelijk mail daar. Paswoord opnieuw ingesteld, aangemeld, Vanguard opgestart en Activision account ingesteld.

Eindelijk kan ik spelen!

Campaign locked.. why is campaign locked???

Eerst nog Campaign packs 1 en 2 downloaden voor ik kan beginnen, nog es 25gb binnentrekken vanavond (4u remaining)

317e39409202f794c61d89a966f87ea5.jpg

Wie verzint het?? Een disc van een game aanbieden zonder de singleplayer erop???
Onnozel hé. Ik heb zo goed als geen tijd meer om nog eens te gamen. Spreek ik dan 1x af met kameraden om online te gamen, begint er een update van 3 uur.

Thuis wegens ziekte. Al een paar dagen zware droge hoest en hoofdpijn naar beleven. Slecht geslapen vannacht en hoopte wat te soezen nu de kinderen naar de opvang of school zijn.

Helaas want schuurmachine bij de buren goes al anderhalf uur bzzzzzzzzzzzzzzzzz...

De stad Leuven die de heraanleg van (sommige van?) haar straten blijkbaar als afstudeerproject aan 3e kleuterklassers heeft uitbesteed (cfr C. Meunierstraat, Waversebaan...)
:wtf: :puke: :wtf:

Een vrouwelijke collega die iets te opzichtig mijn foto's van de photoshoot opt werk bespot. "Whahahah Befferke, was da jong? "Had ge ne zware nacht gehad fwa, hahaah". Grappig ja, moet ge trouwens geen brug gaan bewaken want ge ziet er zelf uit als ne trol? :angry:

Laatst bewerkt:
Rip Kiekeboe :(

Trekt echt op niks die nieuwe stijl. Dat ze van Fanny een feminazi hebben gemaakt was helaas al langer aan de gang, maar nu is het helemaal finito.

Tjah, dat is nu eenmaal Cambré zijn tekenstijl. Persoonlijk heb ik liever dit dan dat ze de reeks krampachtig verderzetten (lees: uitmelken).
Dit is toch op zijn minst een poging om iets nieuws/fris te maken. Al sta ik er ook allerminst voor te springen hoor, er wordt zo al meer dan genoeg stripvoer uitgegeven. Deze ga ik dan ook laten voor wat het is, maar ik las sowieso al amper wat van de 'mainstream' reeksen.

Fanny was toch altijd al eerder feministisch? ik heb vroeger veel Kiekeboe's verslonden, ik vond die toen al vrij hard voortrekker van de vrouwenrechten.
ik weet nu niet hoe dat in de recentere albums zit.

die nieuwe look is idd minder. Dan vond ik het in Fanny K beter.

Fanny was toch altijd al eerder feministisch? ik heb vroeger veel Kiekeboe's verslonden, ik vond die toen al vrij hard voortrekker van de vrouwenrechten.
ik weet nu niet hoe dat in de recentere albums zit.

die nieuwe look is idd minder. Dan vond ik het in Fanny K beter.

Ja heb het verkeerd verwoord, veel preutser dan de vroegere albums iig. Ik verwacht dat ze nu helemaal de woke toer op zullen gaan.

Die absurd lelijke plaat 'Head Down' van Bastille die ik meermaals moet aanhoren wanneer ik op kantoor kom.

Bende Q-music luisterende losers.

Die absurd lelijke plaat 'Head Down' van Bastille die ik meermaals moet aanhoren wanneer ik op kantoor kom.

Bende Q-music luisterende losers.
collega heeft dat ooit eens geprobeerd met mij. ik had een radio'tje mee van thuis. StuBru opgezet, de tijd dat het nog goed was. Zij vroeg of ik geen Q wou opzetten, ik zei dat die radio dat niet ontvangt. dat vond ze wel spijtig.

De stad Leuven die de heraanleg van (sommige van?) haar straten blijkbaar als afstudeerproject aan 3e kleuterklassers heeft uitbesteed (cfr C. Meunierstraat, Waversebaan...)
:wtf: :puke: :wtf:
Wat bedoel je daarmee?

Zondag wel, tijdens het eerste ritje van het jaar met de motor, de waversebaan gepasseerd ook al was die afgesloten. Ik met de motor erdoor, en achter mij 3 dikke bakken aan't volgen. Na pakweg 2 kilometer stonden er blokken op de weg, met de motor geen probleem maar die rijke oudjes te zien draaien met hun veel te dikke bak was toen wel mijn glimlach van vandaag.

Wat me wel opviel is dat er in het 'nieuwe' stuk van de baan heel veel verticale hobbels zitten, en da's echt niet aangenaam om over te rijden met de motor.

Thuis wegens ziekte. Al een paar dagen zware droge hoest en hoofdpijn naar beleven. Slecht geslapen vannacht en hoopte wat te soezen nu de kinderen naar de opvang of school zijn.

Helaas want schuurmachine bij de buren goes al anderhalf uur bzzzzzzzzzzzzzzzzz...
Idem. Zaterdag ziek geworden net als ik een dik uur met de auto moest rijden. Na een klein uur kon ik de snelweg af en heb ik me leggen slapen in de auto. Ik ging op weekend... op weekend toegekomen zaterdag en zowat de rest van de dag liggen slapen.
Maandag geraakte ik bij de huisarts niet binnen het 1e uur. Toen ik er iets van zei zei ze dat er 20+ mensen hadden gebeld die ochtend om er nog bij te kunnen :o

Terug
Bovenaan