Is toch niet zo raar?Op nieuwjaarsdag met familiefeestjes enz, hoe asociaal kan je zijn...
Misschien heeft hij anders geen tijd vanwege het werk of zo.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is toch niet zo raar?Op nieuwjaarsdag met familiefeestjes enz, hoe asociaal kan je zijn...
En als gij nen braven burger zijt, kijkt ge die 45 minuten dan uit??iedereen kan gewoon ads opladen ook. zitten er tussen van 45 minuten![]()

ik ben geen brave burger, ik druk op (i) en dan block ad.En als gij nen braven burger zijt, kijkt ge die 45 minuten dan uit??
Wanneer moet ge het anders nog doen idd.Is toch niet zo raar?
Misschien heeft hij anders geen tijd vanwege het werk of zo.
Een kleinwtf-moment.
Familiebezoek bij de schoonfamilie...of toch de bomma.
We komen toe: schoonbroer en schoonmoeder zijn bij de bomma. We zijn er nog geen 5 min en zegt de rest (die er al 45min was, maar het was de bedoeling om in "shiften" te gaan zodat er ni teveel volk zou zijn) "wij gaan door zodat Gumball en uw kleindochter nog effe met u kunnen babbelen.
Die bomma tegen mn partner "ga ook al maar weg, dan kan ik nog uitrusten voor ik sebiet op restaurant ga"![]()
.Neen, je moet lezen wat er staat.Ja, er bestaat natuurlijk maar 1 soort hond. Degene die altijd iedereen wakker blaft, een stad volschijt zonder dat de baas het opruimt en die gezichten van kinderen afbijt.
Al de zever dat je hier nu weer uitbraakt heeft niks te maken met de hond, maar met de opvoeding en verantwoordelijkheid van de baas. Of zijn alle mensen ook verkrachters, moordenaars, pedofielen,... omdat er een minderheid van zijn?
In de 15u per week dat ik ga fietsen, wandelen kom ik dat op een jaar misschien 4x tegen en jij gaat 1 keer en heel je pad was bezaaid ervan. Dat moet nu toch wel eens lukken dat dat nu weer juist bij jou weeral eens het geval is.
Laat ons zeggen dat van heel je verhaal misschien enkel het deel van de 2 spelende honden waar is en dat je de rest er weer bij zit te zeveren om wat extra drama toe te voegen.
Ik vraag me soms echt af of je gewoon geen troll bent.
Op basis van wat?Vermoedelijk is zelfs dat verhaal van die spelende honden overdreven. Ik haat het ook wanneer honden niet aan de leiband lopen, gewoon gevaarlijk. Maar gelukkig is dat een kleine minderheid. Natuurlijk als hij gaat joggen, lopen ze allemaal zonder leiband en liggen alle wegen bezaaid met kak.
Ik vrees dat hij gewoon een totaal verzuurd persoon is, zo van die typische mensen die graag nog eens een schepje bovenop doen, ipv een troll.

- ik lees wat er staat en je bevestigd het gewoon. Van die 1 miljoen honden zijn er misschien 10% die zo zijn zoals jij ze beschrijft. Maar in jouw wereld zijn ze allemaal zo.Neen, je moet lezen wat er staat.
Er bestaan in dit land meer dan 1 miljoen honden. En die honden veroorzaken de overlast waarvan sprake.
Het klassieke antwoord: "het is niet de hond, het is het baasje!".
Wat verwacht je nu dat ik zeg? -> "Ah, dan is het geen probleem dat ze de stoep volschijten"?!
Wat kan mij het schelen? Baasje van de hond, de hond zelf, ... Vecht jullie interne vete onderling uit. Wil je per se de arrogantie van de hondenbaasjes er ook bij betrekken, mij goed hoor.
Dat moet nu toch weer lukken dat dat bij jou zo zeldzaam is.
Beschuldig je mij nu van leugens?Op basis van wat?
- ik lees wat er staat en je bevestigd het gewoon. Van die 1 miljoen honden zijn er misschien 10% die zo zijn zoals jij ze beschrijft. Maar in jouw wereld zijn ze allemaal zo.
- Als ze de stoep volschijten en de baas ruimt het op. Dan is er toch geen probleem?
- Ik beschuldig je van zodanig kortzichtig te zijn dat je geen klaar meer ziet. En daardoor niet kan inzien dat die minderheid verre van de standaard is. En dat is iedere keer zo bij jou in iedere discussie.
Het gaat hier niet over je ergernis. Dat loslopende honden een ergernis zijn dat begrijpt iedereen hier. Het gaat erom dat je doet alsof iedere hond kinderen hun gezicht afbijt, dat niemand het stront opkuist,...Dat zijn dan 100 000 beesten die nog steeds voor veel te veel overlast veroorzaken.
Vanaf welk percentage mag ik dan een ergernis posten?
Uiteraard. Ik klaag over kak op de stoep (en in de graskanten). Als er geen kak ligt, dan is het probleem ook weg.
Nogmaals: die +1 miljoen honden veroorzaken samen een groot pakket aan overlast. Allemaal individueel even veel? Neen.
Insert: woke-discussie op het niveau van de hond die zich geviseerd voelt.
Het gaat hier niet over je ergernis. Dat loslopende honden een ergernis zijn dat begrijpt iedereen hier. Het gaat erom dat je doet alsof iedere hond kinderen hun gezicht afbijt, dat niemand het stront opkuist,...
Post gewoon je ergernis dat er een paar honden los liepen maar ga dan niet helemaal in overdrive zoals in de rest van je post en iedereen gaat je ergernis begrijpen.