Racing_Genk
Well-known member
Die premie van 5K voor elektrische auto’s. Kan de overheid het geld echt niet beter besteden dan mensen hun auto’s nog wat meer te sponsoren?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deurne aan de Dender.Gij woont ook in deurne zeker?
langere reclames (10s of meer) block ik gewoon. (linksonder, tussen de tijdlijn en het logo van de reclame op de (i) klikken).
het begint idd de spuigaten uit te lopen. je legt in het overzicht je muis op een preview, begint dat te spelen. open je het filmpje, krijg je reclame door je strot. heb je dan het lef om terug te spoelen naar het begin, wéér reclame. hun betalende versie is blijkbaar niet populair genoeg.
Aalst dusDeurne aan de Dender.

Hier zijn ze het hele jaar door ermee bezig.Hier zijn ze daar al sinds begin december mee bezig.![]()
Iemand moet die content betalen natuurlijkDie betalende versie is dan ook nog eens stuk duurder geworden laatste periode denk ik. Is ondertusseb al 6 euro voor 1 account of 11 euro voor een familie account. Beetje belachelijk veel geld om gewoon zonder reclame te kunnen kijken.
Edit: In Polen zijn dat de prijzen. Ik zie in Belgie tegenwoordig al 11 euro voor 1 account, wtf.
Tegen vorige verklaringen in, ben ik er toch voor gezwichtIk begin hier een zware bloedhekel te krijgen aan YouTube, niet normaal hoeveel reclame daar tegenwoordig op is. Mijn 2-jaar dochtertje heeft een favoriet liedje van 2,5 minuten en elke keer dat ik dat na mekaar afspeel, krijg ik een 20 seconden verplicht reclame filmpje ertussen.
Je kan ook niks meer snel even testen want alles krijgt zo'n verplichte 10-20 seconden reclame mee eer het begint.
Op de pc kan ik daar nog omheen met de AdBlock, maar op onze TV werkt dat helaas niet. En om telkens een laptop via HDMI te gaan aansluiten, is ook weer een beetje onpraktisch omdat we niet echt plaats hebben voor een laptop waar de kleine niet aan kan.
Met veel heimwee denk ik terug aan de tijd van enkele jaren geleden waarbij zonder Adblock de meeste muziek in een playlist na mekaar zoder reclame afgespeeld kon worden, tenzij je net een officiele videoclip had van het label zelf.
. Die gratis maand die ze aangeboden hadden, heb ik opgebruikt. En dan het abo maar laten lopen. 't Is te duur ja. En hun praktijken zijn schandalig. Maar ik maak er nu eenmaal veel gebruik van op m'n tv.Hier ook, nochtans tegen m'n principes, de betalende versie.Tegen vorige verklaringen in, ben ik er toch voor gezwicht. Die gratis maand die ze aangeboden hadden, heb ik opgebruikt. En dan het abo maar laten lopen. 't Is te duur ja. En hun praktijken zijn schandalig. Maar ik maak er nu eenmaal veel gebruik van op m'n tv.

Ze hebben dat advertentie skippen knopje achter enkele seconden wel héél goed verstopt tegenwoordig.Als ik het zo lees werkt de strategie van YouTube om meer abonnementen af te sluiten![]()
En nog steeds bezig!Buurman is lekker wat aan het kappen en breken tijdens nieuwjaar![]()
De verlofdag van de ene is een werk- /klusdag voor een andere.En nog steeds bezig!
Op nieuwjaarsdag met familiefeestjes enz, hoe asociaal kan je zijn...De verlofdag van de ene is een werk- /klusdag voor een andere.
Dat lawaai van al die familiefeestjes haalt mij inderdaad uit de concentratie voor mijn werkOp nieuwjaarsdag met familiefeestjes enz, hoe asociaal kan je zijn...
.