Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Troost u . Hier had het lokale jeugdhuis (in't centrum) er niet beter op gevonden als een kerstfeest te geven.Voor sommigen is 2 tot 4 dagen feest teveel, andere krijgen maar niet genoeg blijkbaar. Moest ik hier moeten thuiswerken hebben, onmogelijk, op alle kamers lawaai door ramen. Ben dan maar gevlucht - zucht - om thuis te komen met nog meer kabaal... Maar nu is het gedaan, na een soort bonzai finale... GRMBL, my mood is serial killer now.
Lawaai, nr2 op de lijst met 30% (na luchtvervuiling met 40%) betreft milieu gerelateerde gezondheidsproblemen. En daar springt m'n altijd zo achteloos mee om.
. Niet mijn ding (al fietste ik zelf ooit graag, recreatief, en woon werk dan etc), leven en laten leven anders. Vandaag kon ik er niet omheen blijkbaar.Om eerlijk te zijn: dat gevoel krijg ik toch niet bij het merendeel van je posts.leven en laten leven anders
Volgens hun website moet je over 3 TB zitten.Telenet... echt waar, weeral over de "limiet" bij het ongelimiteerde internet.... mannekes toch, wat een zever heden ten dage.
leven en laten leven anders

Is inderdaad by design.Irritant dat je bij posts van mensen op je ignorelist nog telkens iets ziet staan, maar grote topics staan dan wel volledig hidden.
Zou het liever omgekeerd zien![]()
Om eerlijk te zijn: dat gevoel krijg ik toch niet bij het merendeel van je posts.
Ik snap dat je met je sensitiviteit voor geluid heel wat minder kan verdragen, daar zeg ik niet van. Alle begrip.
Maar het is nu kerst. Dat mensen nu lekker een feestje willen bouwen, kan ik helemaal begrijpen. En met het huidige weer, kan het ook gewoon buiten of op een terrasje.
Leven en laten leven dus.
Ingeborg had er natuurlijk moeten bij zijn.Film vh kaaroverzicht op vtm
Neen we hebben de commentaar van brecht en jolien op wereldgebeurtenissen echt niet nodig
Ook niet de biased commentaar van Verlinden oo de zaak Sanda
En natuurlijk kan Koen Wauters niet ontbreken.