Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Blijkbaar waren / zijn wij dus eigenaar nummer 6 (!) van onze 2 katers (Magic en Loki) volgens het asiel. Ze werden telkens na enkele weken opnieuw naar het asiel gedaan omdat Loki te schuchter zou zijn en er in tegenstelling tot Magic niet over ging tot flodderen. Dus toen wij langskwamen waren ze al ruim 1 jaar oud.

Het heeft inderdaad vrij lang geduurd. Af en toe afkomen voor een knuffel deed Loki na enkele maanden en het heeft wel 1,5 jaar geduurd maar de laatste weken ligt Loki gewoon regelmatig met mij te flodderen met zijn buikje in de lucht. En spinnen maar! Hij achtervolgt mij nu ook continue om knuffels te kunnen krijgen. Het is echt een papa's kat. :tongue:

Ik begrijp dat niet goed. Een groot deel van katten blijven "levenslang" zelfs schuchter. Dat is hier duidelijk NIET het geval, alleen kostte het wat tijd (Loki floddert zelfs heel graag alleen moet hij zich 100% goed voelen). Mensen hebben tegenwoordig geen enkel geduld meer. :support:

Hieronder Loki de schuchtere kat die "zogezegd" nooit afkomt om te knuffelen en mee te flodderen.
I trained him well.

thumbnail-20231219-122218.jpg
Ik denk dat ik wel weet wat ge bedoelt, maar ... flodderen?
Nog nooit die term hiervoor gebruikt weten worden. :laugh:

Eerste dat in mijn hoofd schiet:
pbd0QPGdl2a9OQKZR8U6VUf6AhK.jpg

Batterij probleem ?

En dat hij dagelijks een batterijtest doet eens geactiveerd?
Zijn er met niet uitneembare Lithium batterijen die tot "10 jaar" zouden moeten mee kunnen gaan. Productiedatum was ook in 2023 dus lijkt mij quasi onmogelijk dat die batterij al leeg is. Het klassieke biepje van lage batterij melding is helemaal anders.

Dit was echt een continu brandalarm. Ook niet de testfunctie, die is duidelijk stiller dan wat wij (en in mindere maten onze buren) gisterenavond en afgelopen nacht mochten ervaren. Anyway, ons huis staat er nog zonder brandschade en de nieuwe melder houdt tot nu toe zijn bakkes. :laugh:

Gisteren schreef ik dit nog:
Wat is die hedendaagse obsessie met vlechtwoorden eigenlijk? Is dat iets dat ons sinds de Brexit via de Chunnel geinfecteerd heeft? Ik heb het gehad met die webinars met mijn concullega's in deze tijden van stagflatie. Straks beland ik nog in een vechtscheiding omwille van mijn bromance, mijn sexting en mijn mansplaining. Pajottegem is de nieuwste gemeente, laten we hopen dat dat geen prequel wordt van Hamderlo, of er zal vast een amusante mockumentary of podcast over worden gemaakt.

Nieuws van vandaag:

Ugh.

Een opgeslagen telefoonnummer met naam en voornaam in mijn gsm dat me absoluut NIETS zegt. Opgeslagen 5 april dit jaar dus ook geen lang vervlogen vlam of zo... 🤔

(En geen whatsapp en ook geen fb)

Een opgeslagen telefoonnummer met naam en voornaam in mijn gsm dat me absoluut NIETS zegt. Opgeslagen 5 april dit jaar dus ook geen lang vervlogen vlam of zo... 🤔

(En geen whatsapp en ook geen fb)
Stond er iets in uw agenda die dag?

Vanmorgen op gestaan met een pijnlijke keel en wat rugpijn. Wat nu dus geëvolueerd is naar strontziek. Ik voel mij precies een echte vent die ziek is.

Ellendig weer deze namiddag, zat er weer eens in voor het werk, zeiknat met die regen.
Misschien is het toch eens tijd om iets anders te zoeken ... Anderzijds, ik doe het werk wel nog altijd graag.
Maar mijn huisdokter zei vorige week ook al dat het misschien eens tijd word om uit te kijken naar iets anders, iets dat ik beter zou aankunnen met mijn rug en andere problemen (carpaal tunnel syndroom)

Zoon die al enkele keren heeft lopen fantaseren over ziek zijn. Deze morgen was het nog wat twijfelen om hem naar school te sturen. Uurtje geleden knal diarree en overgeven tegelijk.
Zegt hij met zijn mondje vol kots "gij wou mij nie geloven he papa"

Switch onder garantie opgestuurd ter reparatie, de usb c-poort geeft een slecht contact. Mail van Nintendo: "We hebben verschillende tests gedaan en geen defect gevonden". Toestel komt hier terug, ik steek er de lader in ... Geen contact whatsoever. Steek 'm in de docking, zelfde verhaal. Ik vraag me af wat/hoe/of ze werkelijk getest hebben.
Het ding quasi onmiddellijk opnieuw aangemeld voor reparatie met dezelfde omschrijving. Garantie inmiddels verlopen en nu is er uiteraad wel een defect gevonden.

Laatst bewerkt:
Hond van mijn ouders onverwacht moeten laten inslapen.
Net na mijn ongeluk wanneer ik altijd thuis was,was hij binnen gekomen als pup .
Hierdoor was hij niet weg te slaan van mijn zijde.
Het ga je goed jongen 😢

Voor een gerechtelijk dossier heb ik een bepaald attest van de bank nodig.
Half november een afspraak gemaakt die de dag zelf afgezegd is geworden. Ze ging zelf contact met me opnemen voor een nieuwe afspraak.
Na een week niets gehoord te hebben dan maar zelf terug een afspraak gemaakt.
De afspraak zelf verliep vlot en volgens de bankbediende was het attest een formaliteit en zou ik ten laatste eind die week alles via mail ontvangen. Dat was op 21 november.
Vandaag nog steeds niet ontvangen en heb al verschillende malen gebeld naar het kantoor.
Elke keer ging ze me terugbellen, mailen, iets laten weten,... maar noppes.
Vandaag nog eens gebeld, de bankbediende is afwezig en komt dit jaar niet meer terug. Ze konden me wel zeggen dat ze maandag voor de eerste keer contact genomen had met het hoofdkantoor betreffende mijn dossier!
27 december moet ik naar een hoorzitting en heb ik die papieren nodig.
Tof.

Voor een gerechtelijk dossier heb ik een bepaald attest van de bank nodig.
Half november een afspraak gemaakt die de dag zelf afgezegd is geworden. Ze ging zelf contact met me opnemen voor een nieuwe afspraak.
Na een week niets gehoord te hebben dan maar zelf terug een afspraak gemaakt.
De afspraak zelf verliep vlot en volgens de bankbediende was het attest een formaliteit en zou ik ten laatste eind die week alles via mail ontvangen. Dat was op 21 november.
Vandaag nog steeds niet ontvangen en heb al verschillende malen gebeld naar het kantoor.
Elke keer ging ze me terugbellen, mailen, iets laten weten,... maar noppes.
Vandaag nog eens gebeld, de bankbediende is afwezig en komt dit jaar niet meer terug. Ze konden me wel zeggen dat ze maandag voor de eerste keer contact genomen had met het hoofdkantoor betreffende mijn dossier!
27 december moet ik naar een hoorzitting en heb ik die papieren nodig.
Tof.
Heb je geen kantoorverantwoordelijke die wat spoed kan steken achter dringende documenten?

Terug
Bovenaan