|nfected
Well-known member
Goh als ik jonger was ging ik overal naar toe met rollerblades in de zomer. Dus ook naar de Delhaize.Mevrouw, uw dochter laten skeeleren in den Delhaize… Waar precies zit u met uw gedachten???
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goh als ik jonger was ging ik overal naar toe met rollerblades in de zomer. Dus ook naar de Delhaize.Mevrouw, uw dochter laten skeeleren in den Delhaize… Waar precies zit u met uw gedachten???
Een schorsing van zeven dagen op Twitter voor ‘violent speech’.
En wat heb ik dan wel gezegd?
‘Go climb a cactus’
![]()
Enkel als het uit het juiste kamp komtLol, dacht dat je tegenwoordig alles mocht zeggen op X?
Bepaalde dingen dus wel, ik ben soms heel scherp (er zijn al zeven bepaalde politiekers die mij geblokt hebben). Nooit grof of onbeleefd, enkel dus typisch mijn eigen maar on steroïds. En dat kan allemaal. Aber cactus climben, nein!Lol, dacht dat je tegenwoordig alles mocht zeggen op X?
2023 en voice assistants op smartphones zijn nog altijd gewoon onbruikbaar. Elke keer ik in Spotify een artiest wil zoeken terwijl ik aan het rijden ben en tegen Siri moet zeggen welke artiest ik wil horen krijg ik de vreemdste resultaten.
Vandaag weer 2 resultaten gekregen waar ik bij dacht “hoe zelfs”.
Siri: Zeg wat je wilt afspelen
Carrion: Slaughter To Prevail
Siri: Okay, hier is J’ain Un Râve van Cartoon Machine
Siri: Zeg wat je wilt afspelen
Carrion: The Amity Affliction
Siri: Okay, hier is As You Want: Épisode 1/5

Hun egoïsme wa effe opdringen zonder zich in de plaats te stellen m.b.t. de gevoelens van jezelf of jouw vrouw. één van de reden waarom ik kerst alleen ga doorbrengen!Krijg ik als antwoord dat ik toch nu een dochter heb. Euh, alsof onze jongste dochter er gekomen is ter vervanging. Echt kutwijf, heb toch enig tact en ellebogen en zeg gewoon geen zo'n zever.
Kerstmarkt in Brussel, akkoord veel volk.
Maar de mensen kijken naar niets als je met buggy wil passeren.
Het moet precies ook altijd chiquer qua eten en drank. Wat is er mis met een pint en hamburger of hotdog? Nee, Omer in glas en croques of broodje met zalm.
mensen kijken naar niks meer, punt.Kerstmarkt in Brussel, akkoord veel volk.
Maar de mensen kijken naar niets als je met buggy wil passeren.
Ik hoop dat ge gewoon hebt afgelegd?Gans ambras met de schoonfamilie. Mijn vrouw wil niet naar haar ouders op kerstdag omdat ze daar een duitse herder hebben die ze niet vertrouwt met onze kinderen en het door die hond ook niet erg proper is wat niet echt een voordeel is voor een 10maand oud kind. Dus proberen ze het via mij om toch hun zin te krijgen. Terwijl ik na de dood van onze eerste dochter echt geen hol meer geeft om zulke dagen en die voor mij gewoon een grote kutperiode zijn (dochter er niet meer, mijn vader verloren in december), niet echt een periode die ik met veel plezier aanschouw. Nu belt mijn schoonmoeder naar mij om mij te "overtuigen" maar ik leg uit dat je echt niet bij mij moet zijn om te pogen de kerstsfeer erin te brengen. Krijg ik als antwoord dat ik toch nu een dochter heb. Euh, alsof onze jongste dochter er gekomen is ter vervanging. Echt kutwijf, heb toch enig tact en ellebogen en zeg gewoon geen zo'n zever.
Nee. Ik heb zelf niet afgelegd. Ik heb gewoon geantwoord dat ik dan ook genoeg wist. Om daarna de hoorn in de haak te horen vallen.Ik hoop dat ge gewoon hebt afgelegd?
Ik vermoed dat de schoonouders ook de hond niet willen wegsteken terwijl jullie daar zijn? Want zo'n vreemd verzoek vind ik dat toch ook weer niet
Jammer genoeg is de schoonfamilie wel de familie van de partner. Dat vind ik het ergerlijkste van al. Ik geef eigenlijk geen reet hoe ze doen tegenover mij. Wel hoe ze mijn vrouw behandelen.Ach schoonfamilie... Goed voor babysit
Maar voor de rest, hoef ik ze ook niet meer
This is the drup in the emmer that is totally full!We zouden daarvoor uw Engels es moeten horen...
Ik ken ken iemand die na al die jaren nog altijd Raasj against de machien zegt.
Had die vorige maand nog gepost.Mijn vrouw heeft blijkbaar koffiekoeken gekocht voor morgen ontbijt. De dochter heel enthousiast "koffiekoeken! Koffiekoeken!" aant scanderen. Dus reageer nogal verontwaardigd of ze daar niet wat jong voor is? En nog met ingebakken crème ook zeker!
Enfin, blijkt dus dat ik nog heel wat werk heb aan hun opvoeding....
Perfect goeie grap, volledig verkwist aan die cultuurbarbaren

Voor de cultuurbarbaren.