Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Meta wil content waar mensen op reageren of naar kijken (engagement), want dan blijf je je langer op hun platform hangen en kunnen ze u meer ads tonen.

Kort gezegd, ze willen geld verdienen.
Ja allemaal goed en wel, maar dat kan ook met iets meer wholesome content. Nu zit ik gewoon naar liveleak te kijken en ik heb geen idee hoe ik terug wat normalere dingen kan zien :p

Troost u,als ze wat ouder zijn dan is je immuunsysteem nog zo 💪
Awel, ik moet zeggen, mijn kinderen zijn nu 3 en 4,5 jaar oud, en ik ben afgelopen jaar slechts één of twee keer ziek geweest denk ik. Dat was de voorgaande jaren toch anders. :unsure:

Kan misschien toeval zijn, maar toch.

Begint hier te beteren nu dat ze ouder worden en elkaars snot en kwijl niet meer opeten. Dus er is licht aan het eind van de tunnel.

Welkom bij het vaderschap allemaal :wallbash:

Heb dat letterlijk tegen mijn huisdokter gezegd.
Enfin, sterker nog, ik had geen huisdokter tot mijn dochter naar de crèche is beginnen gaan. De keren dat ik een dokter in de jaren daarvoor heb gezien was voor een longtest voor mijn duikverzekering en reisvaccins. Nu heb ik daar een abonnement en ziet die mens mij gemiddeld 1x per maand tijdens de herst en winter.

Heb dat letterlijk tegen mijn huisdokter gezegd.
Enfin, sterker nog, ik had geen huisdokter tot mijn dochter naar de crèche is beginnen gaan. De keren dat ik een dokter in de jaren daarvoor heb gezien was voor een longtest voor mijn duikverzekering en reisvaccins. Nu heb ik daar een abonnement en ziet die mens mij gemiddeld 1x per maand tijdens de herst en winter.
Idem.
Mijn huisarts was blijkbaar al op pensioen toen ik nog es eentje nodig had. Dan ben ik maar bij die van mijn vrouw (en de kinderen) beginnen gaan....

Welkom bij het vaderschap allemaal :wallbash:
In het voorjaar een periode gehad dat we acht opeenvolgende dagen naar onze apotheek moesten. Het personeel begon om den duur al te lachen toen ik binnenkwam. De negende opeenvolgende dag dan maar naar een andere apotheek gegaan, want het begon gênant te worden.

Onze ramenwasser. Oké uw job is gewoon de ramen wassen, maar we zijn elke keer opnieuw het huis aan het dweilen.

Die vult zo'n grote bak met water en product. Boven zet die die neer in de hal, dompelt de aftrekker erin en loopt zo van kamer tot kamer om de ramen te wassen.
Legt wel een handdoek op de grond mja die is uiteindelijk ook nat.

Al de 2e keer op aangesproken nu. Dat geeft overal vlekken waar die water drupt

Is toch absurd? Indien zelfstandige, neem een andere, indien niet, aankaarten bij het bureau waar hij werkzaam is?

Van heel wat andere werken verwachten we toch ook dat iemand zijn werkplaats mooi achter laat?

De verver plakt af, de tuinman voor de haag zorgt dat hij alle bladeren/takken meeheeft,... Zelfs bij het installeren van een groter dakraam, met dus breekwerken bij mijn ouders, was er minimaal zichtbaar dat er gewerkt was en dan ook enkel in die kamer.

Zeker in dit geval, waar het gewoon vermijdbaar is door een bak water van kamer tot kamer te nemen en max 5 minuten te spenderen met na te vegen.

Is toch absurd? Indien zelfstandige, neem een andere, indien niet, aankaarten bij het bureau waar hij werkzaam is?

Van heel wat andere werken verwachten we toch ook dat iemand zijn werkplaats mooi achter laat?

De verver plakt af, de tuinman voor de haag zorgt dat hij alle bladeren/takken meeheeft,... Zelfs bij het installeren van een groter dakraam, met dus breekwerken bij mijn ouders, was er minimaal zichtbaar dat er gewerkt was en dan ook enkel in die kamer.

Zeker in dit geval, waar het gewoon vermijdbaar is door een bak water van kamer tot kamer te nemen en max 5 minuten te spenderen met na te vegen.
Inderdaad zelfstandige.
Al de 2e sinds we hier wonen.

De 1e veegde met zijn "droog"doek (die zeiknat was) over de zwarte profielen, met als gevolg dat je altijd witte strepen had van het product.

Uiteraard is het heel simpel om dit te vermijden, waarom hij het niet doet, geen idee.

Nuja easy money mee te verdienen. Geen materiaal nodig behalve een ladder, wat product, een bak en een aftrekkertje.
Wel zuiverder dan als ge het zelf doet en 3x zo snel 😂

De automatische espressomachine die kapot is. Differentieel slaat uit als dat ding in de stekker zit. Het beestje is 10 jaar oud, had wat kuren en lekte af en toe wat, maar kon dat ding nu niet een paar weken eerder met black friday kapotgaan? Gelukkig heb ik nog zo'n Italiaanse koffiezet en gemalen koffie liggen, een acuut koffietekort gaat echt niet helpen nu ik al oververmoeid rondloop wegens ziek. Op één maand Sint- en kerstcadeau's, nieuwe steunzolen, matras, boomverzorger, slaapbeugel en nu nog een nieuw koffiemachien, het wordt stilaan tijd om één van mijn opbrengsteigendommen te verkopen. (zijnde het ongebruikte kippenhok in den hof)

De regen en temperatuur. Liever onder het vriespunt en sneeuw, maar na mister v zijn post. Das veel erger
Ach ja, je kan altijd zoals mijn ex doen en een weekje naar de zon vliegen. Een wifi access point van de volle 50 € zodat de zoon met manieren zijn huiswerk op de schoollaptop kan maken is dan weer te kostelijk voor haar. Kwestie dat de prioriteiten duidelijk zijn zeker?

Terug
Bovenaan