Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat ontbreekt er volgens u dan nog aan ?De bank app van Belfius.
In het begin bij de absolute top. Ondertussen zwaar ondermaats.
Alles zit wel in de Belfius app maar de functionaliteit zit meer verstopt terwijl het bij andere app's allemaal vlotter vloeit.Wat ontbreekt er volgens u dan nog aan ?
Ik zie niet direct in wat ik zou willen dat die bankapp nog extra doet.
Gelukkig kan je het via de post niet in .gif vorm krijgen...Mensen die deze dagen naar uw adres vragen.
Ik voel kutkerstkaartjes aankomen.
Neeeeeeeeeeeeeee
Goh usb stickje met de gif opsturen.Gelukkig kan je het via de post niet in .gif vorm krijgen...
![]()

Virus kan perfect via mail:Goh usb stickje met de gif opsturen.
Added bonus als ge de persoon niet kunt hebben een gratis virus als cadeau.
(Dit is een grap. Stuur mensen die je kent geen virus via usb. Ze bellen u misschien achteraf of ge es naar hun pc kunt kijken. )
![]()
Beste wensen
(Nonkel)Danny en (Tante)Yvette
Suzy/Willy, Peggy/Fons, Kim, Tom/Isabelle, Hilke/Stefan, Jens/Caroline, bedankt om onze wensen ook te delen met jullie kids
Verstuurd vanaf mijn iPhone
sebiet familieruzie omdat Tom al jaren geen kerstwensen krijgt. Ik zou daar wel iets op terugsturen tbh :vBenieuwd of ik dit jaar weer mails ga krijgen van een familie die ik totaal niet ken.
Elk jaar opnieuw sinds 2018.
Ben al blij dat ze specifieren wie de nonkel is en wie de tante.
Geen idee wie die mensen zijn. Ken ook niemand uit die recipientenlijst, behalve mijn eigen mailadres natuurlijk. En mijn madam heet niet Isabelle.
Da’s waarschijnlijk de “Guy” die ge in uwe zatte eens uw e-mail adres hebt gegeven.Benieuwd of ik dit jaar weer mails ga krijgen van een familie die ik totaal niet ken.
Geen idee wie die mensen zijn. Ken ook niemand uit die recipientenlijst, behalve mijn eigen mailadres natuurlijk. En mijn madam heet niet Isabelle.
sebiet familieruzie omdat Tom al jaren geen kerstwensen krijgt. Ik zou daar wel iets op terugsturen tbh :v
Moeten bijna zeker gescheiden zijn. Als die erachter komt dat die Isabelle hem bedriegt met een andere Tom. En heel de familie weet daarvan....Eerste 3 jaar gedaan, daarna opgegeven. Ik vermoed dat die Tom ze wel krijgt want Isabelle staat ook in de lijst. Tenzij die ondertussen gescheiden zijn.
Zeker dat het geen phisingtest van jezelf is die je bent vergeten?Benieuwd of ik dit jaar weer mails ga krijgen van een familie die ik totaal niet ken.
ik 2 keer.
En stuur ze dan nog zelf uit ook.![]()
"Suzy/Willy, Peggy/Fons, Kim, Tom/Isabelle, Hilke/Stefan, Jens/Caroline".Benieuwd of ik dit jaar weer mails ga krijgen van een familie die ik totaal niet ken.
.Gewoon terugsturen: "Zo spijtig dat het Carolines laatste kerst zal zijn"... En het feest kan beginnen.Benieuwd of ik dit jaar weer mails ga krijgen van een familie die ik totaal niet ken.
Ik ben zo blij dat ik niet de enige ben die dit voorheeftIk ga het nog eens zeggen: ik was vroeger nooit ziek maar kennelijk was ik gewoon kinderloos, niet speciaal gezond.

Meta wil content waar mensen op reageren of naar kijken (engagement), want dan blijf je je langer op hun platform hangen en kunnen ze u meer ads tonen.Waarom kan Meta hier geen maatregelen tegen nemen en dit soort content verbieden ipv te pushen?