Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Wat ontbreekt er volgens u dan nog aan ?

Ik zie niet direct in wat ik zou willen dat die bankapp nog extra doet.
Alles zit wel in de Belfius app maar de functionaliteit zit meer verstopt terwijl het bij andere app's allemaal vlotter vloeit.
Heb een gratis rekening bij Fortis en Argent en in die apps vind ik alles sneller terug en oogt het veel moderner.
Bij Fortis heb je een maandelijks overzicht van je uitgaven (zoveel winkel, meer of minder dan vorige week etc,...). Leuke functionaliteit maar voor sommige mensen misschien te confronterend :p

Ongetwijfeld krijgt de Belfius app wel eens een redesign.

Mensen die deze dagen naar uw adres vragen.

Ik voel kutkerstkaartjes aankomen.

Neeeeeeeeeeeeeee
Gelukkig kan je het via de post niet in .gif vorm krijgen...

GreetingsFromMe2DLMG1.gif

Wij sturen elk jaar kerstkaartjes rond naar familie en vrienden. Vorig jaar vroeg ik de kinderen gewoon op de grond te liggen en heb daar van bovenaf een foto van gemaakt.

M'n vrouw en ik voor de haard in de zetel met een warme choco en een glas wijn. Foto daarvan genomen en op de muur achter ons de kinderen gephotoshopped die met duct tape aan de muur hangen.

'Een rustige kerst toegewenst'.

Veel leuke reacties op gehad.

Gelukkig kan je het via de post niet in .gif vorm krijgen...

GreetingsFromMe2DLMG1.gif
Goh usb stickje met de gif opsturen.

Added bonus als ge de persoon niet kunt hebben een gratis virus als cadeau.

(Dit is een grap. Stuur mensen die je kent geen virus via usb. Ze bellen u misschien achteraf of ge es naar hun pc kunt kijken. )

🤪

Goh usb stickje met de gif opsturen.

Added bonus als ge de persoon niet kunt hebben een gratis virus als cadeau.

(Dit is een grap. Stuur mensen die je kent geen virus via usb. Ze bellen u misschien achteraf of ge es naar hun pc kunt kijken. )

🤪
Virus kan perfect via mail:

Van: Mariette en Roger ([email protected])
Aan: 78 mensen die je van haar noch pluimen kent
Fw: Re: Fw: Re: Re: Fw: Fw: Re: Fw: Re: Prettige Feestdagen
Bijlagen: Vrolijk Kerstmis!!.ppsx (12MB)

Waarop je dan van één van die 78 geadresseerden een reply all krijgt:

Van: Frans en Julia ([email protected])
Aan: die zelfde 78 mensen die je van haar noch pluimen kent
Re: Fw: Re: Fw: Re: Re: Fw: Fw: Re: Fw: Re: Prettige Feestdagen
Bijlagen: Seasons Greetings.ppsx (15MB); kerstkaartje.jpg.bmp (4MB)

Dag iedereen

Ook voor jullie een warme kerst. Warme groetjes van ons allemaal

Groetjes

Julia, Frans en een flinke poot van Rocky

Laatst bewerkt:
Benieuwd of ik dit jaar weer mails ga krijgen van een familie die ik totaal niet ken.

Elk jaar opnieuw sinds 2018.

Beste wensen
(Nonkel)Danny en (Tante)Yvette

Suzy/Willy, Peggy/Fons, Kim, Tom/Isabelle, Hilke/Stefan, Jens/Caroline, bedankt om onze wensen ook te delen met jullie kids 😉

Verstuurd vanaf mijn iPhone

Ben al blij dat ze specifieren wie de nonkel is en wie de tante.

Geen idee wie die mensen zijn. Ken ook niemand uit die recipientenlijst, behalve mijn eigen mailadres natuurlijk. En mijn madam heet niet Isabelle.

Benieuwd of ik dit jaar weer mails ga krijgen van een familie die ik totaal niet ken.

Geen idee wie die mensen zijn. Ken ook niemand uit die recipientenlijst, behalve mijn eigen mailadres natuurlijk. En mijn madam heet niet Isabelle.
sebiet familieruzie omdat Tom al jaren geen kerstwensen krijgt. Ik zou daar wel iets op terugsturen tbh :v

Da’s waarschijnlijk de “Guy” die ge in uwe zatte eens uw e-mail adres hebt gegeven.

sebiet familieruzie omdat Tom al jaren geen kerstwensen krijgt. Ik zou daar wel iets op terugsturen tbh :v

Eerste 3 jaar gedaan, daarna opgegeven. Ik vermoed dat die Tom ze wel krijgt want Isabelle staat ook in de lijst. Tenzij die ondertussen gescheiden zijn.

Eerste 3 jaar gedaan, daarna opgegeven. Ik vermoed dat die Tom ze wel krijgt want Isabelle staat ook in de lijst. Tenzij die ondertussen gescheiden zijn.
Moeten bijna zeker gescheiden zijn. Als die erachter komt dat die Isabelle hem bedriegt met een andere Tom. En heel de familie weet daarvan....

Zeker dat het geen phisingtest van jezelf is die je bent vergeten?
ik 2 keer.

En stuur ze dan nog zelf uit ook. :unsure:

Ik heb een nieuwe Instagram aangemaakt om persoonlijke redenen en ik heb gewoon wat bekende mensen toegevoegd die ik graag volg (perfect normale mensen).

Nu als ik naar de Reels kijk op mijn nieuwe account geeft het algoritme mij ENKEL maar filmpjes van gevechten, auto ongelukken, rellen, voze vrouwen en een hele groep mensen die rond driftende auto's staan en omver geknald worden. Mijn Reels is precies liveleak.

Ik swipe hier constant door maar het algoritme wil zich niet aanpassen ... ik snap er niks van en ik erger mij er dood aan.

1. Waarom is dit de standaard content dat IG mij toont bij een nieuw account? wtf?
2. Waarom kan Meta hier geen maatregelen tegen nemen en dit soort content verbieden ipv te pushen?
3. De mensheid/jeugd is echt fucking om zeep man, 100000 likes en reacties op mensen die gewoon halfdood worden geslaan. Echt ik word er ziek van.

"Suzy/Willy, Peggy/Fons, Kim, Tom/Isabelle, Hilke/Stefan, Jens/Caroline".

Is dat een familie van transgenders, of is Kim gewoon de enige loser van de familie?
Aan de andere kant is Kim natuurlijk gender-neutraal. Dus mogelijks is die ook transgender, en haar/zijn naam gewoon behouden :thinking:.

Ik zou precies toch eens een mailtje sturen met die vraag. Wie weet halen ze u dan ook sneller uit de lijst !

Gewoon terugsturen: "Zo spijtig dat het Carolines laatste kerst zal zijn"... En het feest kan beginnen.

edit: Oeps, sorry @recipe4hate

Ik ga het nog eens zeggen: ik was vroeger nooit ziek maar kennelijk was ik gewoon kinderloos, niet speciaal gezond.

Nadat ik met een ontregelde spijsvertering ben teruggekomen van het buitenland, kreeg ik enkele dagen na mijn "herstel" hoge koorts en dan een licht hoestje, COVID of een ander virus. Dan even ok geweest, maar dan de dochter op woensdag huilend uit haar bed gehaald, hoestend, rood, en met 39.6 °C graden koorts. Ze had ook wat diarree maar dat kon er wel bij. Na aerosollen is ze al aan de beterhand, maar mijn vrouw was slecht (slaapgebrek dacht ik, maar ook last aan haar maag). Vandaag is het aan mij, mottig en moe.

Allezja, we leven nog dus allemaal geen rampen maar een hele nacht je dochter horen reutelen is niet zo bevorderlijk voor de gemoedsrust.

Waarom kan Meta hier geen maatregelen tegen nemen en dit soort content verbieden ipv te pushen?
Meta wil content waar mensen op reageren of naar kijken (engagement), want dan blijf je je langer op hun platform hangen en kunnen ze u meer ads tonen.

Kort gezegd, ze willen geld verdienen.

Terug
Bovenaan