Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Wat een bende is dat hier toch geworden.
E-steps met een zadel, zonder nummerplaat, bestuurder geen helm op.
School uit en de bromfiets op met twee, de bestuurder zonder helm, passagier dan wel.
Snel een vriendin meenemen op de bagagedrager en dan zwalpen tussen het verkeer met veel gegil.
Komen ze ergens iemand tegen, baf dan staan we daar het hele voetpad te blokkeren, de rest kan de pot op.

Nog +-6maanden geduld en ik verhuis weg uit het centrum, wat een godsgeschenk zal dat zijn.

Webasto, dat zijn die verwarmingen die ze in een motorhome steken zeker?

Jaren warm water over de auto's gekletst. Worked like a charm. Tot mijn garagist me zei dat ik ferm veel chance heb gehad dat er nog nooit een ruit geklakt is. Nooit meer doen zegt hij. :wallbash:
Warm mag idd niet door het temperatuurverschil. Maar volgens mij kan koud water geen kwaad.

Neen, maar als het vriest hangt dat koud water er al even snel terug aan.
Ja dat wel, maar van mij is het om gewoon mijn deur open te krijgen. Om te ontdooien laat ik hem even draaien (is ook wel niet goed). Of zit ik verkleumd te krabben.
Het ergste is dat ik een garage heb, maar die heeft mijn vrouw vol gestoken met 2 konijnen en 3 katten. 😬

Jaren warm water over de auto's gekletst. Worked like a charm. Tot mijn garagist me zei dat ik ferm veel chance heb gehad dat er nog nooit een ruit geklakt is. Nooit meer doen zegt hij. :wallbash:
pffft, hier ook, nog nooit een gebarsten ruit van gehad, zelfs met kokend water. Volgens mij is dat weer zo'n zeververhaaltje dat rondverspreid word.

Als ge natuurlijk al een ster of barst in uw ruit hebt dan ist weer een ander verhaal, dan kunt ge het natuurlijk erger maken

Intussen al 10 dagen ziek. Gisteravond dan toch even buiten geweest omdat ik binnen knettergek werd, maar mijn lichaam wou nog steeds niet mee. Morgen terug naar de dokter. Ik hoop dat het geen Corona is, maar ik begin er steeds meer voor te vrezen.

Intussen al 10 dagen ziek. Gisteravond dan toch even buiten geweest omdat ik binnen knettergek werd, maar mijn lichaam wou nog steeds niet mee. Morgen terug naar de dokter. Ik hoop dat het geen Corona is, maar ik begin er steeds meer voor te vrezen.
als het al 10 dagen is en je geen zelftest hebt afgenomen tussendoor is de kans heel groot dat je een negatieve test zal hebben ondanks dat je wel degelijk covid gehad kan hebben. Alleen is die na 10 dagen niet meer besmettelijk.

Veel beterschap alvast!

Acties in de lokale winkel hier, van een grootketen, die vaak niet kloppen.

Dat dat soms eens gebeurt.

Maar zo vaak.

Ofwel hangen ze verkeerd.
Ofwel zijn ze de datum al gepasseerd, en die datums staan er in piepkleine cijfers op. Een 60tiger ziet dat wsl amper.
Ofwel worden ze niet aangerekend aan de kassa.

Eervol werken zit er niet meer in zekers. Is met zoveel tegenwoordig.

"tja"
Oei geen 200+200 gram gratis stooflvlees meegekregen? :s

als het al 10 dagen is en je geen zelftest hebt afgenomen tussendoor is de kans heel groot dat je een negatieve test zal hebben ondanks dat je wel degelijk covid gehad kan hebben. Alleen is die na 10 dagen niet meer besmettelijk.

Veel beterschap alvast!
Ik was mij al aan het afvragen of het nog zin zou hebben, maar misschien niet dus. Heb het gevoel dat ik soms reukverlies heb. Gisteravond passeerden we bv. voorbij een frituur, en ik rook het frietvet niet eens... 😐 maar toen ik m'n neus had gesnoten weer wel, dus ja, verwarrend.

Ja dat wel, maar van mij is het om gewoon mijn deur open te krijgen. Om te ontdooien laat ik hem even draaien (is ook wel niet goed). Of zit ik verkleumd te krabben.
Het ergste is dat ik een garage heb, maar die heeft mijn vrouw vol gestoken met 2 konijnen en 3 katten. 😬
Spuit eens wat ptfe spray op uw deurrubbers of smeer er vat vaseline aan. Dan kan uw deur open zonder al dat gedoe.

Spuit eens wat ptfe spray op uw deurrubbers of smeer er vat vaseline aan. Dan kan uw deur open zonder al dat gedoe.
Probleem is niet de rubbers, maar dat het een coupe is en dat het raam een paar cm moet kunnen zakken om mijn deur open te kunnen doen. Als het raam bevroren is dan doet hij dat niet.

Mensen die deze dagen naar uw adres vragen.

Ik voel kutkerstkaartjes aankomen.

Neeeeeeeeeeeeeee
Heeeey. Gelukkige kerst hé. We hebben elkaar al een jaar niet meer gezien, maar denk toch aan jou!

il_794xN.5378939790_rlwi.jpg

Laatst bewerkt:
Hier zo 2 bevriende koppels die vroeger nooit een kerstkaartje stuurden. Tot ze kinderen hadden. Sinds dan is het elk jaar een kaart met die kinderen op.

Terug
Bovenaan