Hé?18 + 11 + 4
perfect normaal.
Waar is de tijd dat een schotel nog 10 euro was, nen grote mix max. 8 en een gini 2 euro? GRAAIFLATIE!!!
Edit:

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hé?18 + 11 + 4
perfect normaal.

Tijd terug gehad dat het me opviel en ergerde hoe duur sommige dingen zijn geworden.Mag ik het gewoon veel vinden?
Het is betaald, geen bonnetje gevraagd voor den detail, pas thuis dat ik dacht amai goed doorgerekend toch wel.
Inflatie goed en wel, maar uit drank aankoopprijs x5 verkopen is wat erover hè
Perchanche is het goeie kebaben de zaak zit stampvol + afhaal + leveren dus er zit nog marge op voor mensen wegblijven denk ik

Hier in en rond BXL moet ge toch fameus gaan zoeken voor zulke prijzen... Ik denk dat zelf de meest fancy zaken niet aan zulke prijzen komen....Hé?
Waar is de tijd dat een schotel nog 10 euro was, nen grote mix max. 8 en een gini 2 euro? GRAAIFLATIE!!!
Edit:![]()
Ja, kheb het al ffkes niet meer gegeten. Ik zit meer in de frituur-topic de laatsten tijdHier in en rond BXL moet ge toch fameus gaan zoeken voor zulke prijzen... Ik denk dat zelf de meest fancy zaken niet aan zulke prijzen komen....
. Over het eten kan ik niet vegelijken, maar 4 euro voor den drank is wel compleet zot...Neen jij mag dat veel vinden. Daarom is het een ergernis hé.Mag ik het gewoon veel vinden?
Het is betaald, geen bonnetje gevraagd voor den detail, pas thuis dat ik dacht amai goed doorgerekend toch wel.
Perchanche is het goeie kebaben de zaak zit stampvol + afhaal + leveren dus er zit nog marge op voor mensen wegblijven denk ik
) dan moet je al veel frietjes, vleesjes en frisdrankjes verkopen om dat met een beperkte prijsstijging te kunnen doen natuurlijk.1999 - 2003 dacht ik. Gini was toen eerder 1.5 of zoHé?
Edit:![]()
HuzurWelke zaak is het?
Was al gaan kijken wat het daar kosteHuzur
. Goede kebab idd.Had die kameraad nou die 75 EURO extra maar gegeven hé.Mag ik het gewoon veel vinden?

Of geen trouwfeest gegeven van 30kHad die kameraad nou die 75 EURO extra maar gegeven hé.![]()

2 kebabbezoekjes gemist. Uwe lever zal u dankbaar zijn...Had die kameraad nou die 75 EURO extra maar gegeven hé.![]()
Kvoel me nu al soms schuldig richting men werkgever...Dat zeiden ze tegen ons ook maar hier was de realiteit dat ze heel vaak ziek waren bij de onthaalmoeder en toen ze naar school gingen wisselden ze mekaar non stop af vanaf september tot ergens april/mei. Is ook niet moeilijk eigenlijk. Die mannen pakken van alles mee op, brengen dat naar huis en lopen gans de tijd te hoesten en niezen (al dan niet in uw gezicht), dan ga je uiteindelijk ook prijs hebben. Vanaf 2-3de kleuterklas beterde dat wel. En niet om uw moed weg te nemen maar dat is echt overal hetzelfde liedje![]()

Hier is het dan weer drastisch beter geworden toen ze naar de kleuterklas ging. Nu wel 6 weken thuis gezeten met de luchtwegen in het eerste leerjaar maar daarmee heeft ze eigenlijk even lang thuis gezeten als gedurende 3 kleuterklassen samen!Kvoel me nu al soms schuldig richting men werkgever...
Wat als het nog meer ziek zijn zou worden![]()

Om 7u zijn de meesten met kinderen toch al wakker zeker? Beetje vroeger in je bedje kruipen als je slaaptekort hebt.Elke. Fucking. Dag. Moeten die idiote buren van ons lawaai maken van ‘s morgens vroeg 7u tot ‘s avonds laat 22u. Weekend of geen weekend. Kinderen ziek of niet ziek. Wat een hel. Chronisch slaaptekort. Men onderschat voor welke chronische stress lawaai kan zorgen.
Om 7u zijn de meesten met kinderen toch al wakker zeker? Beetje vroeger in je bedje kruipen als je slaaptekort hebt.
Je merkt eraan dat jij al LANG uit de baby's bent, 6! 
En daarom moeten anderen daar rekening mee houden en vroeger dan 22u en later dan 7 u stil zijn?Je merkt eraan dat jij al LANG uit de baby's bent, 6!
Zijn kinderen zijn waarschijnlijk om 23u, 1u, 3u en 5u al wakker.![]()
Ze bedoelt waarschijnlijk dat slapen tot 7u luxe is.En daarom moeten anderen daar rekening mee houden en vroeger dan 22u en later dan 7 u stil zijn?
Elke. Fucking. Dag. Moeten die idiote buren van ons lawaai maken van ‘s morgens vroeg 7u tot ‘s avonds laat 22u. Weekend of geen weekend. Kinderen ziek of niet ziek. Wat een hel. Chronisch slaaptekort. Men onderschat voor welke chronische stress lawaai kan zorgen.