Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BeyondGeriatriePrecies BejaardentehuisGaming aan het worden.
Uw Kettlebell al boven water gekomen?Ik heb na jaren niets van problemen dit jaar toch al een portie miserie gehad met verschillende bezorgdiensten.

Nee, kennelijk levermoment gemist (niets gezien) en nog in blijde verwachting.Uw Kettlebell al boven water gekomen?
Dat was een retorische vraag, het is twijfelachtig dat die zal drijven.
![]()
Das wel hip e mevrouw! Laat ons keer doen.Het is november. Regen is code geel. Juffrouw XYZ waarom zie ik uw blote buik (bloot middenrif zelfs) en volledig blote armen? De verwarming ligt nog niet aan. Ik denk dat je zelfs lichtblauw begint te zien. En juffrouw ABC, jij komt met de fiets in een katoenen korte rok, geen kousen (of zelfs sokken) en kennelijk geen echte jas want je zit hier nu als een verzopen kitten.
Wat Vlaanderen zelf doet doen we duurder!Aah daar zijn ze weer he.
De Vlaamse Zorgpremie. €58 aub.
En de provincie belastingen. €43 aub.
En de bijzonder bijdrage sociale zekerheid. €70 aub.
Toch geweldig hoe veel van die kleine instanties er allemaal niet bestaan in dit land om nogmaals geld uit uw zakken te kloppen.
Dit is toch afhankelijk van hoeveel tijd er tussen de krokusvakantie en pasen is. Als pasen vroeg valt zou er bitter weinig tijd tussen krokus en paasverlof zitten.Paasvakantie 2024.
Lijkt zo raar, paasmaandag valt op 1 april, en daarna is het 2 weken vakantie.
Normaal valt pasen en paasmaandag toch in het midden van de vakantie, en niet omgekeerd?
sucks wel, hierdoor is mijn vriendin de 2e week thuis, en ik de eerste week.
verplicht apart op reis dus.....
Paasvakantie 2024.
Lijkt zo raar, paasmaandag valt op 1 april, en daarna is het 2 weken vakantie.
Normaal valt pasen en paasmaandag toch in het midden van de vakantie, en niet omgekeerd?
sucks wel, hierdoor is mijn vriendin de 2e week thuis, en ik de eerste week.
verplicht apart op reis dus..
Dit is toch afhankelijk van hoeveel tjjd er tussen de krokusvakantie en pasen is. Als pasen vroeg valt zou er bitter weinig tijd tussen krokus en paasverlof zitten.
En daarbij:De paasvakantie begint de 1ste maandag van april en duurt 2 weken. Behalve als Pasen in de maand maart valt: dan begint de paasvakantie op maandag na Pasen. Als Pasen na 15 april valt, begint de paasvakantie de 2de maandag voor Pasen. De paasvakantie wordt dan verlengd met 1 dag: paasmaandag.
Ik word echt kwaad van al die zever belastingen/bijdrages .Aah daar zijn ze weer he.
De Vlaamse Zorgpremie. €58 aub.
En de provincie belastingen. €43 aub.
En de bijzonder bijdrage sociale zekerheid. €70 aub.
Toch geweldig hoe veel van die kleine instanties er allemaal niet bestaan in dit land om nogmaals geld uit uw zakken te kloppen.
Bij mij is het meer zo:ik begin écht te falen soms.
ik sta mij een koffieke te maken en heb laatste capsuleke vast. Ik wil dus naar de berging gaan achter een nieuwe doos en opeens sta ik in het toilet. What the hell ben ik hier aan het doen? Bon, terug naar de berging en terugkeren met capsulekes
koffieke doorgelopen, ik wil er wa melk bijdoen en loop richting frigo. Loop die los voorbij en sta opeens WEER in het toilet, te denken: wat moest ik hier weeral komen doen? fuck ja, die melk.
![]()
Tgoh, in Amerika zijn die kortingen ook niet zo extreem als veel mensen hier denken. Vaak hebben ze inderdaad wel 1 of 2 extreem zotte deals, genre 65" OLED tv voor 300 dollar. Maar vaak hebben ze er maar een 5-tal van in de winkel en andere producten zijn ook maar vrij matige kortingen net zoals hier.Black Friday Weeks
..of hoe een Amerikaans gegeven, waar klanten op één dag echt straffe kortingen konden scoren bij ons is uitgehold tot een nieuwe soldenperiode waar je 50 Euro korting op een tv en andere peanuts kunt krijgen.