Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Was vorige week Brugge op mijn gemak aan 't kijken op 't werk op zondagavond. Komt daar ineens een collega bij zitten en die heeft zelden zijn klep dichtgehouden. Bij elke actie continue aan het praten dat het gene naam heeft. Gelukkig was ik zijn meerdere en heb ik hem na verloop van tijd werk gegeven. Kwas het kotsbeu.Schoonpa die bij ons de voetbal wou komen kijken
Heeft gedurende die 15 minuten zijn klep nog geen seconde gehouden. Ga dan op café en laat mij op mijn rust

En terwijl dat ik dat aan het doen was begon m´n Ikea lamp te flikkeren. Led. Dus hele armatuur de vuilbak in. En 20 euro uitgeven aan een nachtlampje dat weeral maar eens 3/4 jaar mee gaat. En zo blijven we consumeren.
Als je een paar cruciale stappen verkeerd zet kan het snel gaan in het leven, een drugsprobleem kan veel kapot maken.Paar maand geleden wel is iets gezet over ne goeie vriend die al even behoorlijk diep zat (en zit).
Kerel hebben ze blijkbaar al mogen reanimeren en alles na een (bewuste) overdosis.
En dat was niet zo gek lang geleden ne super intelligente, vlotte, sociale, ... mens waarvan ge zou denken tegen dat die 40 is heeft die een schoon vrouw en twee kinderen die allebei topsporter zijn chinees leren en op hoog niveau piano spelen ofzo.
Kerel heeft momenteel geen geld (schulden eerder), contactverbod met ouders, opnames in en uit de laatste tijd, een deftig drugsprobleem, waanbeelden, totaal gebrek aan slaap, behoorlijk gebrek aan eten en drinken, ... . En neigt toch stilaan naar de 30.
Leven kan soms toch raar lopen na één-twee tegenslagen als je dan uwe rug niet recht... .

Jong dementie?ik begin écht te falen soms.
ik sta mij een koffieke te maken en heb laatste capsuleke vast. Ik wil dus naar de berging gaan achter een nieuwe doos en opeens sta ik in het toilet. What the hell ben ik hier aan het doen? Bon, terug naar de berging en terugkeren met capsulekes
koffieke doorgelopen, ik wil er wa melk bijdoen en loop richting frigo. Loop die los voorbij en sta opeens WEER in het toilet, te denken: wat moest ik hier weeral komen doen? fuck ja, die melk.
![]()
Dringend tijd om een BG winterBBQ te houden. Wij zullen dan gezamenlijk uw situatie bekijken en raad geven om dit probleem op te lossen.ik begin écht te falen soms.
ik sta mij een koffieke te maken en heb laatste capsuleke vast. Ik wil dus naar de berging gaan achter een nieuwe doos en opeens sta ik in het toilet. What the hell ben ik hier aan het doen? Bon, terug naar de berging en terugkeren met capsulekes
koffieke doorgelopen, ik wil er wa melk bijdoen en loop richting frigo. Loop die los voorbij en sta opeens WEER in het toilet, te denken: wat moest ik hier weeral komen doen? fuck ja, die melk.
![]()

Ik heb na jaren niets van problemen dit jaar toch al een portie miserie gehad met verschillende bezorgdiensten.Ik heb te luid staan roepen dat 'Mondial Relay echt wel goed was, nog nóóit problemen mee gehad'.
Laatste twee weken even veel problemen met mijn pakjes, als in de laatste 5 jaar ofzo! Waaronder echt alles wat je leest in de slechte reviews: pakket 20 dagen MIA, duikt dan opeens op als afgeleverd... bij de verzender.
Mijn adreslabel op totaal ander pakket geplakt, als ik dat eraf peuter blijkt dat over originele label geplakt voor ontvanger in Frankrijk. Die mens heeft nu mijn mooie handschoenen en ik sta hier met een mannenvest waar ik niks mee ben.
Nog een pakket verzwolgen in een zwart gat onderweg van Barcelona naar...?
Ja, ik bestel te veel pakjes, maar dat is voor in het verslavingenforum
Herkenbaar.Maar ja ik heb dat soms ook. Zo van: Ik moet de vuile kledij in het wasmachine steken. Ik ga richting de keuken en ik denk: Wat moest ik hier alweer doen?
Of ik wil een betaling doen. Vrouwlief heeft mij even nodig. Weet ik daarna dus niet meer wat ik moest doen.
Allé na een tijdje schiet dat terug te binnen he maar soms sta ik daar dan te apegapen (figuurlijk).
Dat is een dagelijkse standaard hier.ik begin écht te falen soms.
![]()