Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je leven hangt er vanaf, natuurlijk probeer je als Oekraïne zijnde zoveel mogelijk mensen te bereiken en te smeken om steun. Elk bekend persoon die je voor jouw zaak kan inschakelen is een win.Ze was daar op uitnodiging van Zelensky, voor een internationale werkgroep die specifiek onderzoek doet naar de ecologische gevolgen van het conflict. De Kahhovka dam werd vernietigd die in Oekraïne onder andere voor zware vervuiling had gezorgd, het uitdrogen van een reservoir, dode dieren etc wat allemaal ook impact heeft op de Oekrainse bevolking, weetwel, DE MENSEN.
Het doel was materiaal en andere hulpmiddelen brengen en de illegale Isrealische blokkade te doorbereken, met dan ook extra aandacht te brengen aan die blokkade.
Alsook, dit:
Straks mogen we nog niet eens kakken op de mensen die zich vastkleven aan een schilderij of de tarmac van een drukke straat, of je wordt al zure boomer genoemd. Word jij eens wakker.Maar blijf maar kakken op de persoon die daadwerkelijk iets probeert te doen, ook al is het niet altijd doeltreffend of hoe jullie vinden dat zoiets gedaan zou moeten worden. Bende zure boomers.
Je leven hangt er vanaf, natuurlijk probeer je als Oekraïne zijnde zoveel mogelijk mensen te bereiken en te smeken om steun. Elk bekend persoon die je voor jouw zaak kan inschakelen is een win.
Hebben de Palestijnen haar dan ook gevraagd om hulp? Of is dat vooral iets op eigen initiatief?
Straks mogen we nog niet eens kakken op de mensen die zich vastkleven aan een schilderij of de tarmac van een drukke straat, of je wordt al zure boomer genoemd. Word jij eens wakker.
Ik zou het geen specialiteit durven noemen, eerder iets dat ge graag doet maar niet echt kan.![]()
Ik vind het een vreemde reactie, beschadigt Thunberg zaken of onze economie door wat ze doet? Ik zou net denken dat dit is wat iedereen die "kakt" op mensen die zich vastkleven aan een schilderij of de tarmac van een drukke straat voorstelt: dat ze ter plaatste gaan in plaats van ons hier lastig te vallenJe leven hangt er vanaf, natuurlijk probeer je als Oekraïne zijnde zoveel mogelijk mensen te bereiken en te smeken om steun. Elk bekend persoon die je voor jouw zaak kan inschakelen is een win.
Hebben de Palestijnen haar dan ook gevraagd om hulp? Of is dat vooral iets op eigen initiatief?
Straks mogen we nog niet eens kakken op de mensen die zich vastkleven aan een schilderij of de tarmac van een drukke straat, of je wordt al zure boomer genoemd. Word jij eens wakker.

Klopt, de train+ kaart is ook op naam.Dat zal uiteraard wel niet hé,
anders kan je aan een kameraad vragen die zo'n train+ heeft, om een goedkoop ticket voor je te regelen.
Nee mij lijkt het vrij logisch: als je met 2 personen reist, en je wil goedkoper rijden met train+ , dan moet iedere reiziger over zo'n train+ beschikken.
@Vrouwtje Theelepel ?
maar met de online multi standard, (die je nog kan kopen tot en met 14 oktober, i guess), mag je wel één of meerdere reiziger meenemen toch hé, en op jouw multi standard laten mee reizen, zolang je zelf maar mee reist?Klopt, de train+ kaart is ook op naam.
Train+ kaart is in jullie geval ook enkel geldig in de daluren en het weekend.
Wil je door de week tijdens de spits vertrekken dan is het de normale prijs maar het max bedrag is wel begrensd tot 14€ ipv 20,9€..
Klopt!maar met de online multi standard, (die je nog kan kopen tot en met 14 oktober, i guess), mag je wel één of meerdere reiziger meenemen toch hé, en op jouw multi standard laten mee reizen, zolang je zelf maar mee reist?
Mijn reactie is natuurlijk een reactie op het feit dat we niet mogen kakken op "de persoon die daadwerkelijk iets probeert te doen, ook al is het niet altijd doeltreffend of hoe jullie vinden dat zoiets gedaan zou moeten worden".Ik vind het een vreemde reactie, beschadigt Thunberg zaken of onze economie door wat ze doet? Ik zou net denken dat dit is wat iedereen die "kakt" op mensen die zich vastkleven aan een schilderij of de tarmac van een drukke straat voorstelt: dat ze ter plaatste gaan in plaats van ons hier lastig te vallen
Verder ja, waarschijnlijk is ze niet persoonlijk gevraagd door de Palestijnen, de meesten daarvan zijn druk bezig met zaken zoals levend de dag door te komen zou ik denken.
Heel dat gedoe met dal- spitsuren.Klopt, de train+ kaart is ook op naam.
Train+ kaart is in jullie geval ook enkel geldig in de daluren en het weekend.
Wil je door de week tijdens de spits vertrekken dan is het de normale prijs maar het max bedrag is wel begrensd tot 14€ ipv 20,9€..

Kijkgeschiedenis uitzetten, dan heb je daar nooit meer last van.Youtube is blijkbaar ook de toer aan't opgaan waar uw feed meer "recommended for you" is, dan dingen waar ge op subscribed.
Als ge opstapt als het nog een daluur is, is heel uw traject geldig voor het daluur.Heel dat gedoe met dal- spitsuren.
Een spitsuur, en ene heeft een daluurticketje.
"Jamaar die (overstap) trein had vertraging."
Pfft begint maar
+ zelf moet je dan al terugrekenen: "ah ja die zal effectief tijdens de daluren zijn opgestapt komende van die stad terwijl het nu al spitsuur is."
Uw trein vertrekt om 15:55, net nog daluur, maar je komt om 17 uur aan.
Wordt dan een volledig spitsuurticket neem ik aan?
Er gaan toch situaties zijn die leiden tot discussie.Als ge opstapt als het nog een daluur is, is heel uw traject geldig voor het daluur.
Als uw trein voorzien is om te vertrekken tijdens de daluren maar door vertraging vertrekt hij in de spits, dan nog is uw ticket daluur geldig.
Ervaring leert mij dat ik dan garantie in mijn vingers ga slijpen wegens tijdelijk verblindals ge slijpt en die kinderen worden wakker, kunnen zij de zaklamp dan niet vast houden?

ik kan veel maar ik kan niet tegelijkertijd en koken en huiswerk begeleiden en tegelen en deuren plaatsen.
Inderdaad. Je zou zelfs kunnen zeggen: why is nobody talking about this???Youtube is blijkbaar ook de toer aan't opgaan waar uw feed meer "recommended for you" is, dan dingen waar ge op subscribed.