Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Online dingen kopen voor een productcategorie waar je geen merken van kent. Hatelijke ervaring is dat toch geworden dit decennium.
Ik heb een vervangscherm nodig voor mijn Samsung, en ik wil niet te erg downgraden, dus zoek ik naar een OLED scherm.
Bol en amazon bevatten alleen brolmerken waar je nog nooit van hoorde.
Andere sites zijn amper te vinden en degene die er wel zijn bevatten tegenstrijdige info.

Een OLED LCD unit. Handig. IS HET NU OLED OF LCD???

Online dingen kopen voor een productcategorie waar je geen merken van kent. Hatelijke ervaring is dat toch geworden dit decennium.
Ik heb een vervangscherm nodig voor mijn Samsung, en ik wil niet te erg downgraden, dus zoek ik naar een OLED scherm.
Bol en amazon bevatten alleen brolmerken waar je nog nooit van hoorde.
Andere sites zijn amper te vinden en degene die er wel zijn bevatten tegenstrijdige info.

Een OLED LCD unit. Handig. IS HET NU OLED OF LCD???

Super AMOLED, 90Hz

Het woord "hoezo".
Waarom? In welk opzicht? :hurrr:

Ergernis van de dag: Homerr die er zijn gat aan veegt en het pakje op een 'alternatief adres' kilometers verderop geleverd heeft.
Vertaald: onze chauffeur vond het makkelijker al zijn brol in 1 keer te dumpen op deze locatie, veel geluk om er achter te gaan want 'alternatief geleverd' is voor ons zo goed als geleverd.

Mijn e-reader wou gisteren niet meer aan. Hoewel het me zou verbazen, kon de batterij misschien plat zijn. Maar neen, ook in het stopcontact doet het ding niks.
Ik zoek het kasticket en de garantie is nét vervallen. Aangekocht op 24-12-2022 dus net iets ouder dan 2j, typisch 🤷🏻‍♀️
Da’s al de 2e vivlio die stuk gaat, dat merk koop ik niet meer want deze haperde als sinds het begin. Maar toen zeiden ze in de winkel toen ik ermee terugging, dat je bij een e-reader ‘geduld’ moest hebben, dat dat niet zo snel reageert als bv een smartphone.

Mijn e-reader wou gisteren niet meer aan. Hoewel het me zou verbazen, kon de batterij misschien plat zijn. Maar neen, ook in het stopcontact doet het ding niks.
Ik zoek het kasticket en de garantie is nét vervallen. Aangekocht op 24-12-2022 dus net iets ouder dan 2j, typisch 🤷🏻‍♀️
Da’s al de 2e vivlio die stuk gaat, dat merk koop ik niet meer want deze haperde als sinds het begin. Maar toen zeiden ze in de winkel toen ik ermee terugging, dat je bij een e-reader ‘geduld’ moest hebben, dat dat niet zo snel reageert als bv een smartphone.
Mijn vrouw hare e-reader heeft dat ook ooit gehad. Batterij besteld op AliExpress, beetje prutswerk en alles werkte terug zoals nieuw.

De NMBS verwacht ook niet dat wij ons in een gevaarlijke situatie plaatsen om een ticket te controleren/verkopen.

Ik kan alleen voor mezelf spreken maar wanneer ik een controle ronde doe en iemand is niet in orde dan zal ik altijd proberen om de reiziger in regel te stellen . Wil de reiziger niet meewerken dan vraag ik tussenkomst in een volgend station. Heb ik het gevoel dat de situatie kan escaleren dan neem ik afstand en vraag ik ook tussenkomst van securail of politie. Ik let er ook op dat andere reizigers geen last hebben van een agressieveling of potentieel gevaarlijke situatie (Indien mogelijk).
Dit dus. Natuurlijk als je echt van die (jongeren)bendes of grote gangsters tegenkomt (je hebt net die pech) dan is het simpel: Dan lig je gewoon in het ziekenhuis.
Conducteur mishandeld op station Apeldoorn, verdachten weggevlucht

Maar 99,999..% van de gevallen is gewoon met bovenstaande procedure gemakkelijk op te lossen.

Dit soort artikels van de rommelgazet van Vlaanderen.
Dit mag niet, dat mag niet, die raadt dat af, dat is gevaarlijk voor dat... zo vermoeiend allemaal!
Suiker mag niet meer, zout mag niet meer, roken mag niet meer, drinken mag niet meer, verbrandingsmotor mag niet meer (behalve als het is om elektriciteit op te wekken voor de "groene" toepassingen), vis eten mag niet meer, rood vlees eten mag niet meer, bespoten groenten en fruit eten mag niet meer. Het is vooral van dat voortdurend belerend vingertje dat ik ziek word!:fingerguns:

Terug
Bovenaan