Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Da's hier ook zo hoor. Zoon wordt 3 in april. IK ben tussen kerst en nieuw thuis geweest en da's op zich wel leuk, maar ontspannend is het idd niet. Toch zeker niet 'genoeg'.
Goh, vorig jaar was het eigenlijk beter omdat mijn vrouw haar verlof ook in dezelfde week had. Dit jaar bleek dat niet mogelijk, vandaar. Vanaf maart gaat mijn dochter naar school dus dan zal het niet beteren natuurlijk, als de "verlofpuzzel" moet gelegd worden zonder grootouders.

Wij hebben er zelf voor gekozen natuurlijk hé, het is geen drama. Maar als je op oudejaarsavond dan afspreekt met een hoop vrienden, die bijna allemaal hun kinderen bij de grootouders hebben gelaten zodat ze zonder zorgen kunnen vieren en dan uitslapen, merk je gewoon dat dit voor ons niet gaat.

goh, ik was blij toen ze kleiner waren, hadden we een excuus om niet overal heen te gaan "ja ze moeten slapen", "goh ja, hij is ni zo goe.. we gaan skippen man"

nu zijn ze wat groter en heb ik dat excuus niet meer om mij achter weg te steken. Ik mis mijn babies :lol:

Late ergernis maar in de neverending story, mij ex/vriendin/ex/moeder van de kinderen die 2-3 uur voor de vlucht naar Belgie beslist dat ze het toch niet ziet zitten, niet mee wil en dan de oudste die heel de auto onderkotst op weg naar de luchthaven.

Heb gewoon foert gezegd en terug gekeerd.

Goh, vorig jaar was het eigenlijk beter omdat mijn vrouw haar verlof ook in dezelfde week had. Dit jaar bleek dat niet mogelijk, vandaar. Vanaf maart gaat mijn dochter naar school dus dan zal het niet beteren natuurlijk, als de "verlofpuzzel" moet gelegd worden zonder grootouders.

Wij hebben er zelf voor gekozen natuurlijk hé, het is geen drama. Maar als je op oudejaarsavond dan afspreekt met een hoop vrienden, die bijna allemaal hun kinderen bij de grootouders hebben gelaten zodat ze zonder zorgen kunnen vieren en dan uitslapen, merk je gewoon dat dit voor ons niet gaat.
Hier maar 1 set grootouders die op de kleine kan passen, maar zeker niet zoals ik klein was elke dag naar daar. Eerder elke week eens een dag, max. Mijn vrouw is de puzzel aan het leggen en het is gene simpele.

goh, ik was blij toen ze kleiner waren, hadden we een excuus om niet overal heen te gaan "ja ze moeten slapen", "goh ja, hij is ni zo goe.. we gaan skippen man"

nu zijn ze wat groter en heb ik dat excuus niet meer om mij achter weg te steken. Ik mis mijn babies :laugh:
Bwa, het is niet of we hebben veel verplichtingen hoor. Doordat mijn familie piepklein is en de hare overal buiten in Europa woont is kerst bij de neven van mijn vader (achternneven en nichten?) en hun kinderen (achterachter...?), dan ertussen heb ik eens mijn enige tante en broer over de vloer gehad, en oudejaar met vrienden. Dat was het eigenlijk, meer hoeft ook niet.
Late ergernis maar in de neverending story, mij ex/vriendin/ex/moeder van de kinderen die 2-3 uur voor de vlucht naar Belgie beslist dat ze het toch niet ziet zitten, niet mee wil en dan de oudste die heel de auto onderkotst op weg naar de luchthaven.

Heb gewoon foert gezegd en terug gekeerd.
Dat is natuurlijk een andere grootte-orde van ergernis. Wat een kak(of kots)situatie.
Hier maar 1 set grootouders die op de kleine kan passen, maar zeker niet zoals ik klein was elke dag naar daar. Eerder elke week eens een dag, max. Mijn vrouw is de puzzel aan het leggen en het is gene simpele.
Mijn vrouw zal waarschijnlijk ouderschapsverlof opnemen deze zomer, anders is het gewoon niet doenbaar.

Verkeerd gevallen met sporten en nu een erg stramme rug.
Het slaat me wat tegen dat ik zo hard twijfel om naar de teamleider te stappen en te zeggen dat het niet gaat vandaag..

Disney+ dat zomaar ff 30 euro duurder wordt. (109 => 139 voor jaar abonnement)
That’s because we want to bring you the very best entertainment we can, from new originals you won’t find anywhere else, to the latest blockbuster movies.
:sarcastic:
Als ik me niet vergis:
2020: 69,90
2021-22: 89,90
2023: 99,90
2024: 109,90
2025: 139,90

Jammer, maar toch eens overwegen om het op te zeggen.

Disney+ dat zomaar ff 30 euro duurder wordt. (109 => 139 voor jaar abonnement)

:sarcastic:
Als ik me niet vergis:
2020: 69,90
2021-22: 89,90
2023: 99,90
2024: 109,90
2025: 139,90

Jammer, maar toch eens overwegen om het op te zeggen.
Disney+ al niet meer vernieuwd in september hier, ik heb eind december gewoon terug voor een maandje geactiveerd om een aantal 'nieuwe' dingen te zien en op het moment dat de maand voorbij is kijk ik wel wat ik dan wil zien en pak ik een maand HBO oid... en zo ga ik het gewoon blijven doen vanaf nu. Anders zit je op den duur €50+/maand te dokken voor streamingdiensten en je kan toch maar 1 ding tegelijk zien...

We zouden toch maar eens een overheid moeten hebben die zich met zijn kerntaken bezighoudt.

De ene overheid roept op tot actie waarna de andere overheid zich geroepen voelt om tussen te komen. Op het einde van de dag hebben ze alle twee niets nuttigs gedaan.
Die mensen/diensten heb je toch in elk bedrijf van redelijke omvang? Zo van die mensen die "toffe" initiatieven lanceren, wekelijkse nieuwsbrieven die niemand leest... en dat soort flauwekul.

Die mensen/diensten heb je toch in elk bedrijf van redelijke omvang? Zo van die mensen die "toffe" initiatieven lanceren, wekelijkse nieuwsbrieven die niemand leest... en dat soort flauwekul.
Dit is toch geen argument? Wij financieren die privébedrijven niet, dus zij mogen doen wat ze willen.

Disney+ al niet meer vernieuwd in september hier, ik heb eind december gewoon terug voor een maandje geactiveerd om een aantal 'nieuwe' dingen te zien en op het moment dat de maand voorbij is kijk ik wel wat ik dan wil zien en pak ik een maand HBO oid... en zo ga ik het gewoon blijven doen vanaf nu. Anders zit je op den duur €50+/maand te dokken voor streamingdiensten en je kan toch maar 1 ding tegelijk zien
Ik heb netflix, Disney, prime en nog 1.
Tijd om 1 te schrappen..

Mijn klacht gaat over het feit dat een overheid, die wel eens verweten wordt obees te zijn en ballast met zich mee te dragen, zich moet focussen op zijn kerntaken. Wanneer er twee overheden zich moeten bezig houden rond het adviseren van het eten van kerstbomen kan ik niet anders dan concluderen dat er nog veel lucht in die organisaties zit.

Ik heb netflix, Disney, prime en nog 1.
Tijd om 1 te schrappen..
ik heb Netflix geschrapt. heb nu Disney, Prime en HBO met sport (omdat ik vroeger Eurosport had en dat nu daar zit)

ik ben nog aan het denken om mijn Proximus TV te schrappen, maar dan wordt ik bij oa De Mol verplicht reclame te kijken (op Play), en dat haat ik.

Terug
Bovenaan