Hoeveel uren heb jij geslapen?

Screenshot_2023-06-04-10-02-30-22_d9aa206de00b4b7c29deeb8e9ccbd9e7.jpg
Screenshot_2023-06-04-10-02-42-01_d9aa206de00b4b7c29deeb8e9ccbd9e7.jpg


Rond 4u wakker geworden omdat de dochter koorts had en haar dan iets gegeven.
 
De laatste weken ben ik echt enorm vermoeid doorheen de dag.
Pas tegen de avond kom ik er een beetje door. Nochtans slaap ik wel goed.

Ik vermoed/ hoop dat het door de hooikoorts is. Je lichaam vecht gewoon tegen de allergie waardoor het vermoeid is.
 
Ik word oud. Zaterdag naar een concert geweest en nu maandagochtend na 2 nachten met 7 ish uur slaap nog moe.

It’s all downhill from here.

😟
 
Gaan slapen om 23u en een halfuurtje later in slaap gevallen, denk ik. Maar om de één of andere reden om 2.15u deze nacht al wakker geworden en niet meer goed in slaap geraakt. Had liever thuiswerk gehad vandaag. :(
 
De laatste weken ben ik echt enorm vermoeid doorheen de dag.
Pas tegen de avond kom ik er een beetje door. Nochtans slaap ik wel goed.

Ik vermoed/ hoop dat het door de hooikoorts is. Je lichaam vecht gewoon tegen de allergie waardoor het vermoeid is.
Ja ik merk dat ook echt, mijn lichaam zit constant tegen de allergie te vechten en tegen de avond ben ik echt kapot.
 
Ook wel een slechte nacht achter de rug. Normaal slaap ik elke nacht zeker 9 uur.
Nu amper 4.
Wel mijn eigen fout. Sinds lange tijd nog es op café geweest gisteren met het voetbal, en ja.... Alcohol is voor steeds hetzelfde liedje:
Ik val als een blok in slaap quasi meteen, maar na 1 a 2 uur ben ik klaar wakker voor de rest van de nacht!
Pas rond 5 uur vanochtend nog een 2 tal uurtjes bij kunnen slapen.

Is dat bij anderen ook zo?
 
Ik heb exact hetzelfde.

Da's voor mij zelfs de voornaamste reden om nog maar amper te drinken. Ik heb mijn slaap nodig. Ik ga een paar glazen drank echt niet de komende dagen laten vergallen voor mij.
 
Slaap, kan je er ooit genoeg van hebben?
Ik alvast niet, maar ik merk wel dat ik er een tekort aan heb. 8u slaap is zeker geen overbodige luxe, maar ik kom er zelden of nooit aan (mede omdat ik niet op tijd mijn bed in kruip of ik nog een uur wakker lig).

Daarom dit topic om dagelijks eens te laten zien hoe jullie nachtrust was.

Bij deze dus mijn vorige nacht:

Bekijk bijlage 19936
Interessant topic! Ben zelf helaas een slechte slaper.
Mag ik vragen met welk tooltje je bovenstaand gegevens meet?
 
Ook wel een slechte nacht achter de rug. Normaal slaap ik elke nacht zeker 9 uur.
Nu amper 4.
Wel mijn eigen fout. Sinds lange tijd nog es op café geweest gisteren met het voetbal, en ja.... Alcohol is voor steeds hetzelfde liedje:
Ik val als een blok in slaap quasi meteen, maar na 1 a 2 uur ben ik klaar wakker voor de rest van de nacht!
Pas rond 5 uur vanochtend nog een 2 tal uurtjes bij kunnen slapen.

Is dat bij anderen ook zo?
Neen.

Als ik dronken ben dan val ik als een blok in slaap en ik slaap dan als een rotsblok. Ik word dan zelfs amper wakker van de wekker in de ochtend.
Maar ik heb dan wel het gevoel heel slecht geslapen te hebben en ik ben dan heel die volgende dag heel moe.
 
Meer dan genoeg, maar de laatste dagen word ik niet meer uitgeslapen wakker. Mede door m’n sinussen en vermoeidheid denk ik.
Wel wakker 's nachts om naar het toilet te gaan en de honden buiten te laten (er is er eentje incontinent aan het worden).

1686035560460.png
 
Hier ook goede nacht achter de rug. Wel even wakker geschoten in het begin omdat ik dacht dat de dochter uit ons bed was gevallen terwijl ze helemaal niet in ons bed lag. Heb ik wel vaker :D

1686045320881.png
 
Terug
Bovenaan