Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij is regenwater beter voor uw toestel aangezien er geen kalk in regenwater zit.54 m3. Twee volwassenen en 1 kleuter van 2 jaar oud.
Weet niet of het past binnen dit topic, maar soite. Wat zijn jullie ervaringen met het aansluiten van de wasmachine op het regenwater? Voornamelijk de waskwaliteit en slijtage/nood aan onderhoud van het toestel interesseren mij.

constant 0 ?Afgelopen week plots een mail van de watergroep dat mijn digitale watermeter een “constant” verbruik constateerde.
Nu heb ik deze week alles in de gaten gehouden maar als er geen verbruikers open staan komt er ook niets bij op de meter?
Vind het raar dat ik deze melding krijg als er niets aan de hand is, of zou het aan de meter liggen![]()
Niet eens een heel lange douche genomen ofzo? Hier krijg je (aquaduin) na 30min constant verbruik een sms. Als er dan iemand 20 doucht en de afwas- en wasmachine staan net aan, krijg je dat ook.Afgelopen week plots een mail van de watergroep dat mijn digitale watermeter een “constant” verbruik constateerde.
Nu heb ik deze week alles in de gaten gehouden maar als er geen verbruikers open staan komt er ook niets bij op de meter?
Vind het raar dat ik deze melding krijg als er niets aan de hand is, of zou het aan de meter liggen![]()
Mijn vrouw kennende zou ik gvd elke dag een sms krijgen van die firmaNiet eens een heel lange douche genomen ofzo? Hier krijg je (aquaduin) na 30min constant verbruik een sms. Als er dan iemand 20 doucht en de afwas- en wasmachine staan net aan, krijg je dat ook.

Ik word al zot omdat de mijne een kwartier er onder staat.Mijn vrouw kennende zou ik gvd elke dag een sms krijgen van die firma![]()

Ik word al zot omdat de mijne een kwartier er onder staat.![]()

Idem. Ik kan daar zo van genieten. Veelal ook 2x per dag.Mijn enige moment dat vrouw, kinderen en collega's mij met rust laten. Ik sta er gemakkelijk 15 20 min onder.![]()
Inderdaad, als er niets open staat dan geeft hij ook niets aan dus op dat punt is alles in orde. Op de twee jaar tijd dat we de digitale meter hebben nooit een probleem gehad.
hoeveel waterverbruik je heb je normaal?Inderdaad, als er niets open staat dan geeft hij ook niets aan dus op dat punt is alles in orde. Op de twee jaar tijd dat we de digitale meter hebben nooit een probleem gehad.
Wat zijn jullie ervaringen met het aansluiten van de wasmachine op het regenwater? Voornamelijk de waskwaliteit en slijtage/nood aan onderhoud van het toestel interesseren mij.
ik heb al gehoord van mensen dat hun was "stinkt" met regenwater.2 volwassenen, 2 jonge kinderen.
18 m³ waterverbruik.
Alleen de wastafelkranen, keukenkraan en vaatwas zijn permanent gekoppeld aan leidingwater.
De rest wordt voorzien door 20m³ regenwaterputten of kunnen we herkoppelen.
Minder wasverzachter nodig en je moet je wasmachine niet meer ontkalken.

Dat lijkt me vreemd, normaal zakt het sediment naar de bodem en komt er niet veel anders in behalve wat bladeren, etc. Misschien een muis of rat in de put geraaktik heb al gehoord van mensen dat hun was "stinkt" met regenwater.
waarschijnlijk ligt dit aan een gebrekkige installatie maar ik kan me wel voorstellen dat daar wat onzuiverheden in kruipen die in leidingwater niet zitten.
?Niet eens een heel lange douche genomen ofzo? Hier krijg je (aquaduin) na 30min constant verbruik een sms. Als er dan iemand 20 doucht en de afwas- en wasmachine staan net aan, krijg je dat ook.