Groot Het grote masturbatie-draadje

DEN_DWOAZN

Active member
Aangezien we hier allemaal wel aan doen wou ik het eens hebben over hoe de BG’er juist masturbeert. Welke tips en tricks hebben we voor elkaar?


Ikzelf doe het altijd zonder hulpmiddelen maar wel met didactisch materiaal. :p
 
Best niet masturberen in het openbaar :unsure:
giphy-s.gif
 
Mijn tip: geen 5 keer op een dag rukken...na de 5de keer komt er een bizarre mengsel van schuim en luchtbelletjes uit en staat de eikel vol met wrijfwondjes waarop ge de volgende 3 dagen geen ondergoed meer kunt verdragen. Voor de snokhengsten onder ons: ik zou het bij maximaal 3 keer op een dag houden.
 
Mijn tip: geen 5 keer op een dag rukken...na de 5de keer komt er een bizarre mengsel van schuim en luchtbelletjes uit en staat de eikel vol met wrijfwondjes waarop ge de volgende 3 dagen geen ondergoed meer kunt verdragen. Voor de snokhengsten onder ons: ik zou het bij maximaal 3 keer op een dag houden.
Gezien uw nickname geloof ik u niet.
 
Mijn tip: geen 5 keer op een dag rukken...na de 5de keer komt er een bizarre mengsel van schuim en luchtbelletjes uit en staat de eikel vol met wrijfwondjes waarop ge de volgende 3 dagen geen ondergoed meer kunt verdragen. Voor de snokhengsten onder ons: ik zou het bij maximaal 3 keer op een dag houden.
5 keer per dag is zorgwekkend dwangmatig en wordt niet gedreven door geilheid maar door verveling.

Enfin, da's mijn gedacht. Fap around the clock als het jouw ding is.
 
De fun wordt toch minder per keer als je meerdere keren per dag knalt inderdaad. Op den duur is het nog maar een klein knalletje, als er überhaupt nog iets uitkomt de 5de keer.
 
Nu zit ik met een vraag. Heb je dit topic gestart zoals zoveel topics beginnen, namelijk omdat je zelf bezig was met het onderwerp van het topic of omdat je van bepaalde leden de gewoontes omtrent dit onderwerp wilt weten?
 
Ge hebt toch maar twee dingen nodig? 👌

Duim en wijsvinger... :unsure:

Beefsteak ergens tussen klemmen als ge de tijd hebt en de moeite derin wilt steken...
 
Terug
Bovenaan