Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het past niet in het naritief dat hier wordt ophangen door bepaalde mensen. Enkel zware vriestemperaturen mogen aanzien worden als "goed weer". Alle andere meningen zijn foutief, de antifa onder de weerliefhebbers bepalen dit topic.Wat is er eigenlijk mis met droog, niet te koud en soms wat zon en eens wat (normale) regen voor de natuur (deze week dus)?![]()
Wat is er eigenlijk mis met droog, niet te koud en soms wat zon en eens wat (normale) regen voor de natuur (deze week dus)?
Wandelen fietsen, zelfs terrasje en wat winters tuinwerk doen, allemaal mogelijk, en de cv verstookt niet teveel energie.
Het past niet in het naritief dat hier wordt ophangen door bepaalde mensen. Enkel zware vriestemperaturen mogen aanzien worden als "goed weer". Alle andere meningen zijn foutief, de antifa onder de weerliefhebbers bepalen dit topic.
Nu valt dat mee, maar vorig jaar of in 2024 had je zo een aantal weken achter elkaar dat ik verschillende keren van lakens moest wisselen wegens te warm of te koudFantastisch gewoon die afwisseling.
.Nu valt dat mee, maar vorig jaar of in 2024 had je zo een aantal weken achter elkaar dat ik verschillende keren van lakens moest wisselen wegens te warm of te koud.
Redelijk irritant. Net als de gewenning. Binnenkort is het terug wennen aan de koude en maart + april moeten nog komen. Dat is evengoed de ene week tegen het nulpunt en de week erop +10°C.
Wij lossen dat anders op.Je moet gaan voor een modulaire oplossing, geen te dik dekbed maar een extra dekentje voor er bovenop als het koud is. Dan moet je niet elke keer veranderen.
Welja, dat vertaalt zich in de statistieken wel naar een week met 3u en 18 minuten zon, en een week waarop de gemiddelde maandtemperatuur op maar enkele dagen steeg van 0.3 graden tot 2.9 graden (en na gisteren zelfs al 3.3 graden). De gemiddelde minimumtemperatuur is momenteel nog slechts 0.1 graden onder de norm, ondanks een koud begin van de maand.Wat is er eigenlijk mis met droog, niet te koud en soms wat zon en eens wat (normale) regen voor de natuur (deze week dus)?![]()
Je moet gaan voor een modulaire oplossing, geen te dik dekbed maar een extra dekentje voor er bovenop als het koud is. Dan moet je niet elke keer veranderen.
Maar, meer kans voor huisstofmijten om zich te verspreidenIk los dat op door mijn donsdeken niet meer in het laken te steken maar er los bovenop. Dan kan je dat bijtrekken of verder leggen naargelang de koude.
.Zou ik dolgraag willen doen en heb ik ooit eens geprobeerd, maar de mensen blijven graag praten aan mijn woonst, aangezien de bakker niet ver isAfhankelijk van de temperatuur in de kamer en buiten gaan er ramen op kipstand of volledig open
.Doe er dit weekend maar snel 6 tot 12 uur zon bij. En mogeijks deze week nog een paar uur en je zit aan je 18 uur.Welja, dat vertaalt zich in de statistieken wel naar een week met 3u en 18 minuten zon, en een week waarop de gemiddelde maandtemperatuur op maar enkele dagen steeg van 0.3 graden tot 2.9 graden (en na gisteren zelfs al 3.3 graden). De gemiddelde minimumtemperatuur is momenteel nog slechts 0.1 graden onder de norm, ondanks een koud begin van de maand.
Maw: als je nu nog zo'n week zou krijgen, zou je meteen al (opnieuw) een te warme maand hebben en een zontekort dat waarschijnlijk niet meer gaat goed komen. M.i. heb je idd gelijk dat er niets mis mee is, wat ik eraan zou toevoegen: zolang het maar voldoende afgewisseld wordt met kou en meer zon.
Is dat ooit gelukt om +3 dagen ver juist te kunnen voorspellen?Opvallend ook dat de oper al een dag of 2 telkens een van de koudste lijntjes blijft volgen terwijl een meerderheid van de members voor de vrij zachte oplossing blijft gaan. Dat zie je toch ook niet veel. Het schuift ook altijd maar achteruit en van uitstel komt niet zelden ook afstel op de weerkaarten. Hoe dan ook als weerman doe je nu best geen te stellige uitspraken voor alles verder dan T+3.
Ja toch, er zijn voldoende set-ups in de luchtdrukverdeling denkbaar die voorspellingen voor langere periodes mogelijk maken. Bvb. bij omegablokkades.Is dat ooit gelukt om +3 dagen ver juist te kunnen voorspellen?