Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb mijn lunchpauze vandaag toch ook even opgerokken.toen ben ik naar buiten gegaan bij wijze van pauze tijdens het telewerken om in het bos te wandelen.
Daarstraks op een aantal plekken in de tuin gemeten. Zonder ophoping zitten we rond de 14cm. In mijn herinneringen is dat geleden van februari 2012.Op sommige plekken lag de sneeuw >20cm dik door de wind opgehoopt. Niet meer gezien sinds maart 2013 denk ik. Er lag alleszins meer dan 10cm met de sneeuw van gisteren en dan ik schat nog een 7-8 cm bij van vandaag.
Je hebt toch geleerd van de regen winter postFixed
![]()
Al wat daarna komt is toch allemaal natte vingerwerk

Toeval bestaat blijkbaar niet. Vanochtend ook nog eens gaan wandelen en op een grotere open vlakte ook 2 reeën van de ene kant naar de andere kant zien lopenEen aantal winters geleden was het ook eens heel erg aan het sneeuwen en toen ben ik naar buiten gegaan bij wijze van pauze tijdens het telewerken om in het bos te wandelen. Helemaal alleen en op een tiental meter van mij zag ik plots twee reeën wegdartelen. Prachtige ervaring.
.Veel zal het in elk geval niet zijn.Zit er echt geen enkele kans meer in op sneeuw morgen dan? Want veel weermodellen geven aan in de ardennen en sommige ook nog bijvoorbeeld limburg erbij.
Idd, ook al is er nog onzekerheid, run na run blijft het toch bevestigd dat het na zondag niets meer gaat zijn voor de ganse tweede decade en dat we terug een "nieuw-klimaat" periode zullen hebben die sterk doet herinneren aan de winters van recente jaren, met de ingrediënten die je aangeeft (en een snel oplopende gemiddelde maandtemperatuur).Ziet er toch naar uit dat het vanaf volgende week terug 10 graden, grijs en regen gaat worden.![]()
Ik weet niet waar gij woont, maar ik vrees dat dat toch eerder een vertekend beeld geeft.Als winterliefhebber is t gewoon enorm spijtig dat je, als je al geluk hebt, 1 weekje koud weer hebt door t jaar..
Ik ben er nu 39 maar herinner me levendig dat ik als kind jaarlijks meerdere weken in de sneeuw speelde..