Shooter PC PS5 Helldivers 2

Pfff, had daarnet wat tijd en wilde wat spelen.
Van de 3 potjes die ik gespeeld heb, heb ik maar 1tje kunnen voltooien.
Bij de andere 2 ben ik gedisconect tijdens het spel.
Zo gaat de fun er wel snel af :(
 
Vandaag ook eerste keer opgestart op PC. Wat voor een vervelende keybands zijn me dat zeg. Na een tijdje spelen gaat voor een of andere reden mijn ALT altijd aan, waardoor mijn character bij de minste stap vooruit een dive doet :oink: . Slaagt echt nergens op…
 
Vandaag ook eerste keer opgestart op PC. Wat voor een vervelende keybands zijn me dat zeg. Na een tijdje spelen gaat voor een of andere reden mijn ALT altijd aan, waardoor mijn character bij de minste stap vooruit een dive doet :oink: . Slaagt echt nergens op…
Heb je meerdere talen ingesteld toevallig?
De combinatie shift en alt switch van taal waardoor u keyboard lay-out wijzigt.
Had ik problemen mee
 
ik had da probleem ook dat die van taal switcht dus heb da ook moeten uitzetten.
en de game controls zijn gemaakt voor qwerty toetsenborden, waardoor je op azerty sommige binds niet kon doen, maar dit zou wel opgelost moeten zijn.
maar ik gebruik qwerty dus ik kan het nu niet zeggen dat, dat gefixt is.
 
Het moment dat ge als laatste survivor zonder reinforcements met een shitload aan samples door 4 bile titans slalomend net de extraction haalt en ge met 3 randoms aan het vieren zijt.

What a game...
 
Pfff, had daarnet wat tijd en wilde wat spelen.
Van de 3 potjes die ik gespeeld heb, heb ik maar 1tje kunnen voltooien.
Bij de andere 2 ben ik gedisconect tijdens het spel.
Zo gaat de fun er wel snel af :(
Idem bij mij, maar dan op zondag avond. Waren 400k users online via Steam. Weet niet wat hun server capaciteit is nu?
 
Heb je meerdere talen ingesteld toevallig?
De combinatie shift en alt switch van taal waardoor u keyboard lay-out wijzigt.
Had ik problemen mee
ik had da probleem ook dat die van taal switcht dus heb da ook moeten uitzetten.
en de game controls zijn gemaakt voor qwerty toetsenborden, waardoor je op azerty sommige binds niet kon doen, maar dit zou wel opgelost moeten zijn.
maar ik gebruik qwerty dus ik kan het nu niet zeggen dat, dat gefixt is.
Fixed door inderdaad één systeemtaal in te stellen.
Enige wat ik nog gefixed moet krijgen is de social hub (thumbs up en down etc) dat nog altijd naar boven komt als ik via ‘Q’ laar links strafe. Heb nochtans de Hud keys aangepast…
 
Het moment dat ge als laatste survivor zonder reinforcements met een shitload aan samples door 4 bile titans slalomend net de extraction haalt en ge met 3 randoms aan het vieren zijt.

What a game...
Het spel kan inderdaad soms zo chaotisch worden dat het gewoon "weglopen" is en op tijd in uw ship geraken.
Het is eigenlijk van Elden Ring geleden dat ik zoveel voldoening heb als ik een missie (of baas) heb kunnen volbrengen :).
Bij Elden Ring was het meestal iets frustrerender :)
Kan me enkel soms kwaad maken en mensen die echt enkel voor zichzelf spelen.
Elke keer als ik door ben met men wapen en strata's gaan lopen. Meestal low lvl's. :)
En gisteren iemand die in elke base die we moesten verdedigen die achterlijke mijnen aan het rondstrooien.
Mission dus failed enkel en alleen omdat ge niet meer naast de mijnen kon lopen. :)
Ach ja... zo blijft het allemaal wat leuk he :)
 
Het spel kan inderdaad soms zo chaotisch worden dat het gewoon "weglopen" is en op tijd in uw ship geraken.
Het is eigenlijk van Elden Ring geleden dat ik zoveel voldoening heb als ik een missie (of baas) heb kunnen volbrengen :).
Bij Elden Ring was het meestal iets frustrerender :)
Kan me enkel soms kwaad maken en mensen die echt enkel voor zichzelf spelen.
Elke keer als ik door ben met men wapen en strata's gaan lopen. Meestal low lvl's. :)
En gisteren iemand die in elke base die we moesten verdedigen die achterlijke mijnen aan het rondstrooien.
Mission dus failed enkel en alleen omdat ge niet meer naast de mijnen kon lopen. :)
Ach ja... zo blijft het allemaal wat leuk he :)
Er was toch zo een missie waar je 100 kills moest halen met die mijnen 😄
 
Het spel kan inderdaad soms zo chaotisch worden dat het gewoon "weglopen" is en op tijd in uw ship geraken.
Het is eigenlijk van Elden Ring geleden dat ik zoveel voldoening heb als ik een missie (of baas) heb kunnen volbrengen :).
Bij Elden Ring was het meestal iets frustrerender :)
Kan me enkel soms kwaad maken en mensen die echt enkel voor zichzelf spelen.
Elke keer als ik door ben met men wapen en strata's gaan lopen. Meestal low lvl's. :)
En gisteren iemand die in elke base die we moesten verdedigen die achterlijke mijnen aan het rondstrooien.
Mission dus failed enkel en alleen omdat ge niet meer naast de mijnen kon lopen. :)
Ach ja... zo blijft het allemaal wat leuk he :)
Ik zou het niet graag spelen op die manier.

Ik speel enkel samen met mensen die ik ken en we communiceren alles. Ook al loopt het plots in het honderd en moeten we zorgen dat we zo snel mogelijk weg zijn, 2 beginnen te lopen terwijl 2 cover geven. Daarna switchen zodat de 2 die cover gaven nu ook kunnen opschuiven. And so on.

Hetzelfde met samples oprapen van elkaar wanneer iemand sterft. Alles wordt heel snel besproken en maakt de game heel fijn om te spelen.

De dag dat ik met randoms moet samenspelen gooi ik het daar.
 
Ik zou het niet graag spelen op die manier.

Ik speel enkel samen met mensen die ik ken en we communiceren alles. Ook al loopt het plots in het honderd en moeten we zorgen dat we zo snel mogelijk weg zijn, 2 beginnen te lopen terwijl 2 cover geven. Daarna switchen zodat de 2 die cover gaven nu ook kunnen opschuiven. And so on.

Hetzelfde met samples oprapen van elkaar wanneer iemand sterft. Alles wordt heel snel besproken en maakt de game heel fijn om te spelen.

De dag dat ik met randoms moet samenspelen gooi ik het daar.
Ja idd, Samenspelen met mensen die je kent is inderdaad veel leuker.
Echter heb ik momenteel maar 1 kameraad die het ook speelt. We hebben wel nog 2 andere leren kennen en daar kunnen we met samen spelen.
Maar als er mensen zijn die regelmatig iemand zoen om te spelen en je wilt deftig spelen maar op een leuke manier mag je me altijd toevoegen hoor... Hunt51085 op PSN .
 
Ja idd, Samenspelen met mensen die je kent is inderdaad veel leuker.
Echter heb ik momenteel maar 1 kameraad die het ook speelt. We hebben wel nog 2 andere leren kennen en daar kunnen we met samen spelen.
Maar als er mensen zijn die regelmatig iemand zoen om te spelen en je wilt deftig spelen maar op een leuke manier mag je me altijd toevoegen hoor... Hunt51085 op PSN .
Wij hebben met 3 speciaal een PS5 gekocht om samen te spelen. :laugh:
De 4de man had er al ene.
 
Kan me enkel soms kwaad maken en mensen die echt enkel voor zichzelf spelen.
Elke keer als ik door ben met men wapen en strata's gaan lopen. Meestal low lvl's. :)

Even hier op inpikken.
Dat is toch niet slecht? Als ze zelf niets goed hebben?
U strategem is wsl vrij snel weer beschikbaar
 
Even hier op inpikken.
Dat is toch niet slecht? Als ze zelf niets goed hebben?
U strategem is wsl vrij snel weer beschikbaar
Als je op hogere levels 4min op uw wapen moet wachten voor het opnieuw beschikbaar is, is dat wel frustrerend.

Gisteren met 2 andere een missie gedaan tegen automatons en die speelde beide met de arc thrower.
Dat was precies wel zeer goed tegen die vijanden. Zelf heb ik daar 1x mee gespeeld (tegen bugs) maar kvond het niet zo wauw.

De automatons geraakten niet aan de extraction omdat die 2 alles opruimden voor ze dichtbij kwamen.

Iemand tips hoe je daarmee moet spelen?
Constant chargen of half chargen of gewoon R2 tappen?
 
Laatst bewerkt:
Het spel kan inderdaad soms zo chaotisch worden dat het gewoon "weglopen" is en op tijd in uw ship geraken.
Moet anderzijds wel toegeven dat ik mij ook wel regelmatig erger aan de spelers die "alles" willen killen, zeker op de higher difficulties.
(Side/Optional) Objectives afhandelen en weg wezen.
 
Even hier op inpikken.
Dat is toch niet slecht? Als ze zelf niets goed hebben?
U strategem is wsl vrij snel weer beschikbaar
Goh, ik bekijk het toch beetje anders hoor.
Als iemand zijn Strata's kwijtspeelt door dood te gaan lijkt het me toch correcter om even te communiceren met elkaar of ze die strata mogen gebruiken.
Als ik kan het zijn dat ik een bepaalde strata niet direct wil oproepen maar dat ik er veel meer aan heb om dit gewoon even op te pikken.

Wat ik bv doen nu is mijn Guard Dog Rover gebruiken in het begin en na een minuut of 7 geef ik hem aan mijn vriend die heb mog niet heeft.
Maar dan wordt dit duidelijk afgesproken. Niet zomaar random van iedereen op de map de loot die je laat vallen gaan afnemen.

Iedereen zijn manier van spelen uiteraard :)
 
Terug
Bovenaan